Gå til innhold

1+1=3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjempegøy å bli spurt om dette ja :)

Må vel stryke sjorta til typen så han har noe å ha på seg også... :gjeiper:

Vært ute og trimma idag... Kjempegodt! Tror nok hunden ble sliten også, for nå ligger han på ryggen og sover... ;)

Lurer på å få vaska veggene på barnerommet, og dra over med sandpapir, så malinga sitter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

26 uker idag! :)

Tida går jammen fort! Det er ikke så fryktelig mange uker igjen :)

Skrevet
26 uker idag! :)

Tida går jammen fort! Det er ikke så fryktelig mange uker igjen :)

Oi oi.. begynner det å bli noe babymage på deg nå eller??? :)

Skrevet

Det begynner å synes nå ja :) Fant ut at andre kunne se det godt også, da en kunde spurte om det var min første, en dag jeg var på jobb :) Vurderte å si at jeg ikke var gravid, men det hadde vært litt slemt gjort :fnise:

Hvilken type bæresak skal jeg gå for?! Det er jo uendelige valgmuligheter der ute! Hvorfor kan det ikke bare finnes en type :gjeiper:

Skrevet

Ikveld kommer kjæresten hjem :rødme: Gleder meg! Håper han får til å kjenne spark denne gangen :)

Skrevet

Babyen sparka typen i hodet i går! :ler: Det var første gang han kjente spark :) Han syntes det var skikkelig stilig... :)

Skrevet
Babyen sparka typen i hodet i går! :ler: Det var første gang han kjente spark :) Han syntes det var skikkelig stilig... :)

haha :P

Skvatt typen da, eller? :ler:

Skrevet

Tror han ble litt skremt ja :ler:

Han syns det var skikkelig moro da, å endelig få kjenne liv :)

Skrevet

Så moro! =) Godt å vite at det er med litt liv i inni der =)

Bæretøy ja.... jeg har lyst på elastisk sjal.... eller mei tai.... eller kanskje begge deler.. hehe..ser utrolig greit ut.... kanskje mei tai er best - lettere å ta ungen inn og ut av den for kortere bærestunder...

Skrevet

Er en god del liv der inne nå ja :)

Har en følelse av at disse sjalene blir varme... Det er jo utrolig masse tøy, og når man samtidig skal gå med det, så kan det jo bli varmt... Lurer litt på Ringslynge eller noe lignende... Mei Tai ser kjempesnedig ut også da :)

Får vel lese litt mer, så finner jeg vel ut av det :)

Skrevet

27 uker på vei... Oioioi! Syns ikke det er lenge siden jeg gikk å venta på å inn til UL :)

Tida går ganske fort... Ca 13 uker igjen til termin, noe som høres mye kortere ut enn 3 måneder :fnise:

Kan jo snart begynne å telle ned fra 10 jo! :)

Og det kjennes godt at det begynner å bli litt størrelse på den lille der inne... Sparkene blir bare hardere og hardere :)

Skrevet

Ettermiddagen idag har vært helt forferdelig... Såå sliten og lei av det meste... :sukk: Blir tidligkveld ikveld ja... Håper kjæresten kommer hjem til nogenlunde normal tid, så jeg slipper å ligge alene hele natta... :)

Også gikk bedrifta jeg jobber i konkurs, så da slipper jeg jo å dit mer... Håper bare de greier å få ut lønna litt kjapt...

Så da blir det å søke om engangsstønad...

Skrevet
Ettermiddagen idag har vært helt forferdelig... Såå sliten og lei av det meste... :sukk: Blir tidligkveld ikveld ja... Håper kjæresten kommer hjem til nogenlunde normal tid, så jeg slipper å ligge alene hele natta... :)

Også gikk bedrifta jeg jobber i konkurs, så da slipper jeg jo å dit mer... Håper bare de greier å få ut lønna litt kjapt...

Så da blir det å søke om engangsstønad...

Uff - trist å høre at det skulle gå sånn!

Men det positive er jo at da slipper du sjefsmegga videre!

Skrevet

Ja, d har du helt rett i thumbalina :) Jeg trenger aldri mer å møte henne :ler:

Var på kontroll igjen idag... Hadde litt eggehvite i urinen, men siden blodtrykket ikke blitt høyere, så er det ikke noe å bekymre seg for... :) Pluss at vi hadde sex inatt, så da kan det jo bare være litt forurensning, har jeg sjønt... :)

Men den lille hadde det bra, med 152 hjerteslag i minuttet... :) Og jeg hadde ikke gått opp mer enn 2 kilo siden sist :)

Skrevet

Får besøk av mamma til helga :) Blir koselig! Treffer ikke familien altfor ofte, nemlig...

Skal begynnt med vårvasken i morgen, tror jeg... Har jeg noe å holde på med så går dagene så mye fortere... :) Og jeg ser at det er noen vinduer som kunne trengt en omgang med kluten ;)

Skrevet

28 uker idag :)

Det går skikkelig fort dette :)

Skrevet

Møtte sjefen fo aller siste gang idag :jepp: Nå er det kun tilfeldige møter på bytur eller noe sånt, jeg kan bli nødt til å slå av en liten prat, men den blir isåfall liten ;)

Skal få skrevet søknad om foreldrepenger i helga, og få ordna alt klart til å sende krav om penger til lønnsgarantifondet, så blir det noen kroner på meg iløpet av våren... Jeg får så fryktelig dårlig samvittighet ovenfor kjæresten... Han må jo betale alt framover :sukk:

Så håper det går litt raskt med lønna og feriepengene som jeg har rett på... Jeg har jo alltid klart meg selv, og ikke behøvd å leve på andre (bortsett fra foreldrene mine), så dette er ikke så enkelt som det høres ut som... :sukk:

Men den lille har det ihvertfall bra :)

Skrevet

Ikveld kommer mamma! :)

Gleder meg :)

Skrevet

Nei, skjønner hva du mener med å ikke like å være avhengig av andre sånn sett.. men har du ikke krav på noe permisjonspenger?

Er jo forsåvidt ikke din skyld at jobben din gikk konk?

Har du snakket med NAV om dette? Litt dumt hvis du har krav på noe fast og ikke får det..

du skal vel ha permisjonslønn dersom du har jobbet 6 mnd før du ble gravid? eller har jeg misforstått noe her?

Kos deg i helgen i alle fall! Alt ordner seg til det beste til slutt :)

Skrevet (endret)

Hadde ikke jobba mer enn 3 måneder før jeg ble gravid, og dagpenger har jeg heller ikke rett på fordi jeg ar tjent altfor lite... Så vidt jeg vet har jeg ikke rett på noenting... Men, vi klarer oss jo, og det blir fryktelig godt når jeg får utbetalt lønna og feriepengene :)

Har vært ei koselig helg :)

Også blir det barnedåp om to uker... :)

Endret av Skade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...