Gå til innhold

1+1=3


Skade

Anbefalte innlegg

Han skal ikke være med på UL, han jobber og blir litt langt å dra fra Lillesand og oppover hit... :gjeiper:

Men han begynner å bli litt mer opptatt av det da... Og tror kansje at når vi kan kjenne at det sparker der inne, da blir det vel enda artigere... :)

Det nærmer seg med stormskritt nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøybleier?... Hmm... Kanskje det ja... Høres jo ikke så dumt ut, og virker ikke som det er så vanskelig som jeg trodde. :fnise: Og ikke fullt så grisete heller... :gjeiper:

Får tenke litt på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått helt "dilla" på tøybleier.. ikke bare gir de en litt kul bleiestump, men er miljøvennlige og billigere... jeg er klar jeg hehe.. må bare bli gravid først... så skal tøybleier bestilles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor sjanse for at det blir det her også... :)

Det er jo så mye billigere! :)

Men er litt usikker på hvordan det vil fungere på ferier og hytteturer... Så det er mulig vi må ha litt av begge deler... :)

Men det kan nok bli tøybleier her i huset... :) Det er jo mye fint å velge i... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brettebleier er kanskje ikke så vanskelig som jeg trodde... Selvfølgelig enklere med lommebleier eller Alt-i-en... Men ser for meg at brettbleiene tørker mye fortere... Og vi har ikke verdens beste tørkemuligheter... :)

Og siden mamma klarte seg med tøybleier, så må da vel jeg også klare det... :fnise:

Nå er det ikke mange dagene igjen, gitt... Tror kanskje jeg kjente noe som rørte på seg idag... Hvis det ikke var noe helt annet... Men det var som sommerfuglvinger... :) Hvis jeg kjenner det samme igjen senere, så er det vel stor sjanse for at det er den lille... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brettebleier er kanskje ikke så vanskelig som jeg trodde... Selvfølgelig enklere med lommebleier eller Alt-i-en... Men ser for meg at brettbleiene tørker mye fortere... Og vi har ikke verdens beste tørkemuligheter... :)

Og siden mamma klarte seg med tøybleier, så må da vel jeg også klare det... :fnise:

Nå er det ikke mange dagene igjen, gitt... Tror kanskje jeg kjente noe som rørte på seg idag... Hvis det ikke var noe helt annet... Men det var som sommerfuglvinger... :) Hvis jeg kjenner det samme igjen senere, så er det vel stor sjanse for at det er den lille... :)

Åh så moro - må være så sprøtt å kjenne noe innenfra! Litt småskummelt, men samtidig så veldig koslig! Lykke til på UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tyttebær

Berre to dagar igjen til ultralyd! :biggrin: Tipper du gleder deg?

Har du kjent noe meir i magen? Noe lignande det du kjente i går kveld?

Blir spennende å lesa om korleis det står til på ultralyd! Alt blir sikkert meir virkelig då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg nå ja... Er ikke lenge igjen... :)

Har ikke kjent noe idag... Men så har jeg hatt luft i magen hele dagen, så da er det så vanskelig å kjenne noe annet... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være babyen du kjente der ja..er litt sånn sommerfuglvingerfølelse ja. Rare greier. Gleder meg til å høre om UL . Har du tenkt å finne ut kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt oss for å vite kjønn ja, hvis de ser det, vel og merke... :)

Håper dagen idag går litt fort... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

OK! Det blir kjekt å veta kjønn då!

Dagen går nok fort skal du sjå! Berre finn på noe å gjera heile tida :biggrin:

Og morgon-dagen blir nok veldig mye bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har faktisk ikke gått så sakte som jeg trodde den ville... :)

Nå gleder jeg meg bare til mamma kommer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen nå... Kjenner jeg gruer meg bittelitt... Men, d går vel bra... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en fin opplevelse! :)

Var så godt å se den lille; hjertet som slo, hender og føtter som var overalt og de bittesmå fingrene :love:

Da jeg kom inn og hun starta ULen, lå h*n med ryggen til, men hun fikk tatt mål og sett om nesten alle organene var på plass. Jeg måtte ta en gåtur, så fosteret forhåpentligvis drakk litt, for at jordmora skulle få til å se magesekken, pluss at fosteret kanskje snudde seg litt... Det gjorde h*n, så hun fikk da sett at alle organene var på plass til slutt... :)

Fikk med tre bilder av babyen vår i profil :)

Fantastisk å se og få høre at alt så bra ut :)

Fikk ikke sett kjønn, men blir bare enda mer spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koslig da! Hørtes ut som en fin opplevelse! Heldig er du! =) Så får vi se om h*n er mindre sjenert neste gang så du får vite om det er jente eller gutt på gang =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i familien å være sjenert og egen :fnise:

Akkurat kommet hjem fra mamma og pappa nå... Kjedelig at det er så langt å kjøre... :tristbla: Også var det jo såpeglatt deler av veien dit på fredag! Skikkelig irriterende... Jeg hater jo glatt føre! :kjefte:

Tror det er en liten en som har begynt å røre på seg :) Kjenner det er banking... Men kjenner det veldig godt når jeg er skikkelig tissetrengt... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...