Gå til innhold

1+1=3


Skade

Anbefalte innlegg

Svigermor og svigerfar skal visst betale for barnevogna :jepp: Jeg fikk litt dårlig samvittighet, og hadde mest lyst til å si nei takk, men det er jo kjempehyggelig gjort da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må jo bare tenke at det er hyggelig at de kommende besteforeldrene er så engasjert :jepp:

Når det gjelder jobb får du jo tid til å se deg om etter noen annet etterhvert... noe å benytte permisjonstiden til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempehyggelig... :) Tror det bare kom litt brått på.... :gjeiper:

Ja, jeg kommer nok til å prøve å finne noe annet ja... Evt. finne noe jeg har lyst til å studere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å strikke hjemreisesett... :) Lysegul sparkebukse, og jakke og sokker (muligens lue) i mørkgul... :)

Tror det blir fint jeg... :) Også har jeg noe og holde på med... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du får lov til å velge vogn fritt da? Hvis det så er det jo en kjempehyggelig ting å gjøre for barnebarnet sitt =)

Svigers har ei vogge i treverk jeg skal spørre om jeg kan få låne når det blir vår tur.. den må pusses ned en del, og muligens oljes og gjøres i stand.. men tror jeg får låne den om jeg spør.. tror hun ville ha brukt den til bonusen men biomamma syns den var for simpel og stygg...

jeg syns det er koslig med sånne familieting jeg da..

Har du bilde av settet du strikker ? hørtes koslig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får velge fritt ja, men tenke ikke vi skulle kjøpe den dyreste likevel... :gjeiper: Har jo funnet ei jeg har lyst på, så nå håper jeg de ikke er utsolgt :)

Vugge får vi også av svigers... Ei som ble brukt da typen min var baby, så det syns jeg er kjempegøy! Moro med sånne ting som vi selv har brukt... :)

Har bilde bare i Hjemmet... :) Tenkte å fotografere når jeg har kommet et stykke på vei... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt med litt arvede ting! KOselig med ting som går i arv!

Hmm... strikking burde gå an til en liten. Er elendig på sånt, men burden kanskje øve meg nå. Babytøy er jo noe man blir ferdig med (i forhold til genser i voksen størrelse)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å strikke babyklær! Det går fort, også blir det jo fint, vanligvis... ;)

Den lille sparker som bare juling... :) Så koselig! Skulle bare ønske at vi kunne kjenne det på utsiden... Men det blir vel, etterhvert... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på i "nabolaget". :)

Så gøy at du er glad i å strikke. Selv har jeg ikke strikket mer enn et skjerf i min strikkekarriere, og det var av typen "to rette, to vrange", på tykke pinner. :fnise:

Tenker det er gøy å strikke babyklær; de er jo så små og tar sikkert ikke lang tid å strikke om man bare vet hva man gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyklær er noe av det som er morsomst å strikk :jepp:

Har fått satt av barnevogn idag... :) Så nå har vi tatt valget... :) Og de hadde heldigvis svart igjen, så tror typen ble riktig så fornøyd... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ikke å være sjef... Umulig for henne og komme med positive tilbakemeldinger, også er hun sinna på alt og alle fordi hun må ta medisin hele resten av livet... Nå er jeg drittlei, men må vel prøve og holde ut i 3 måneder til... Det er bare så irriterende, og jeg gruer meg til å dra på jobb... :tristbla: Jeg mener at det ikke skal være sånn... Man skal glede seg til å dra på jobb... Blir så fryktlig psykisk sliten... :sukk:

Gleder meg så j..... til mai!

Men den lille sparker som juling, og det er så koselig... Er vel den lille som gjør at jeg holder motet oppe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tyttebær

Ikkje bra! Ho har jo ingen grunn til å vera sint på deg / andre for det om ho må ta medisinar! Men du må vel berre prøva å halde ut! :)

Det er bra å høyra at den lille held motet oppe hjå deg! :)

Så då er det berre å håpe at tida fram til mai går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må holde ut... Og jeg skal klare det! :) Slipper jo faktisk å tenke på sjefen et helt år, så... ;)

22 uker idag! 18 uker til termin... :) Det går jo sakte men sikkert framover... :) Lurer på å kjøpe nattklær i liten størrelse snart... Fant noen nydelige med truck/dumper/dozer-lignende sak på... Og det må jo være perfekt, siden typen kjører maskin... Og blir det jente, kommer nok hun til å ha på seg klær med biler og maskiner også... ;)

Skal få typen til å bestille smokker fra Scania... De er så stilige! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp nattøy igår... :) Så fint, og typen syntes det var perfekt... Måtte jo ta bilde og sende... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må vel på jobb igjen idag da... :sukk: Og i morgen også...

Men Mini holder motet mitt oppe... :) Heldigvis :) Og nå er det bare en uke til typen kommer hjem :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du får en fin dag på jobb i dag! Må nesten bare prøve å ignorere henne.. og fokusere på den lille i magen... så er det ikke lenge til permisjon - og da har du lang tid på deg til å finne en annen jobb.

Så koslig å lese her om babyspark :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig glad for at det kun er annenhver lørdag jeg må gå flere timer sammen med henne på jobb! Hadde ikke taklet noe mer... Men bare å treffe henne under "vaktskifte", er irriterende... :kjefte:

Så gruer meg til imorgen... :tristbla:

Men, magen vokser, virker det som... :) Og den lille rører seg bra mye... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må revurdere vogna da... Kjedelig med en bag som er så bitteliten... :sukk:

Jeg er dritlei av å være hjemme alene... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...