Gå til innhold

1+1=3


Skade

Anbefalte innlegg

Vært hos legen... Har ikke lagt på meg noe siden 1. desember... Eller noen få gram var det vel da... :)

Nå skal jeg finne ut hvor stort det kommende barnerommet er, så skal jeg kanskje gå til innkjøp av maling denne uka :)

Blir gøy å begynne malinga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel forsåvidt bra det da? For det er vel ikke før det blir lit størrelse på knøttet at en trenger å gå opp i vekt?

Gøy å male ja.. bare pass på at du får tak i maling uten løsemidler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil mene det er bra ja... :) Legger sikkert nok på meg når den lille begynner å vokse... :gjeiper:

Men trodde jeg kom til å legge på meg masse over jul... :fnise:

Fant to fine farger idag... :) Så skal få kjøpt så fort vi har bestemt oss... :)

Også får jeg kjøpe bilstol og vippestol brukt, til 500 kroner... ! :)

Var også å så på barnevogn idag... Brio Happy... Fin vogn, også var den på salg fordi det var fjorårets farger... Farga er ikke det viktige for meg, så nå håper jeg de ikke blir utsolgt før typen får sett på dem... :)

Det er så gøy å kjenne liv! :) Har kjent hver dag siden UL nå... Og kan nok med sikkerhet si at jeg kjente det før også, men da visste jeg ikke hva det var... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til jeg er halvveis! :fnise:

Da er det bare resten igjen, liksom... Men jeg tror at når vi bare er ferdige med denne vinteren, så vil dagene gå litt raskere... Blir godt når det blir litt lysere, og når snøen begynner å smelte... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre utviklingen her! Har sett den vognen ja.. kusinen til mannen har den. Er fin! Passelig nett syns jeg.

Jeg har lyst på Quinny freestyla vogna når det en gang blir min tur.... er ganske lik på Brio Happy egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Quinny Freestyle så jo kjempepraktisk ut da :)

Halvveis idag! :) Nå er det bare å krysse fingrene for at siste halvdel går like bra som første... :)

Gleder meg til typen kommer hjem på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Quinny Freestyle så jo kjempepraktisk ut da :)

Halvveis idag! :) Nå er det bare å krysse fingrene for at siste halvdel går like bra som første... :)

Gleder meg til typen kommer hjem på fredag :)

Så fort tida går da!!

ja jeg har falt litt for Quinny vogna.. syns den er så grei str... jeg er så kort - så da kan jeg ikke ha stor vogn hehe...

hvordan er formen din generelt da? har du fått noe mage å skryte av eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er finfin :) Har aldri vært bedre... :) Har fått en kul ja, men den synes ikke så godt, i og med at jeg hadde litt mege fra før... :) Men de sier magen har skifta form... :) Håper det vil synes litt bedre etterhvert... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sammentreff! Ser nå at termindatoen min er på dagen et år etter at jeg ble medlem her på KG! :ler:

For et nydelig vær! Litt kaldt, men det er vi vant til :)

Så idag må vi vel ut og lufte oss, jeg og hunden... :)

Når jeg ligger på ryggen, merker jeg veldig godt at magen har fått en annen form... Den "legger" seg liksom ikke utover, sånn som den gjorde før... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne og sniker litt her.

Ser at du er ca 2 uker før ute enn meg, så det blir spennende å følge med på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig med folk som er inne og sniker, tommeline! ;)

Imorgen er det bare 19 uker igjen til termin... ;)

Gleder meg til å ut i permisjon i mai... Jeg takler ikke trynet på sjefen lenger... Hun syns så forferdelig synd på seg selv for at hun må ta piller hver dag resten av livet, og det lar hun gå utover oss ansatte... Sur og sint hele tida... Jeg har spist tabletter siden jeg var 11, og aldri har jeg latt det gå utover andre... :kjefte: Det er til og med kunder som ikke går inn i butikken når de ser at hun er på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Inne å hilse på.

Hehe ikke greit med rare sjefer. Min føler jeg er litt luring, stoler ikke helt på henne med tanke på mitt eget beste...kommer med merkelige skjemaer hun vil jeg skal fylle ut osv med hensyn til svangerskapet osv, som jeg ikke skjønner helt greia med for er ikke de vanlige permisjonsskjemaene. Og hun er furten fordi jeg er 50 % sykemeldt i 2 uker pga mye smerter... men men ikke greit. Skal bli deilig med permisjon ja.

Håper alt ellers står bra til med deg og babyen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann

Høres litt trist ut å glede seg til permisjon pga sjefen... blir sikkert godt med en pause fra jobben når det er sånn!

Har heldigvis veldig foreståelsesfulle arbeidsgiver som er opptatt av sine ansatte. Føler at det er viktig å få støtte fra jobben når man kanskje ikke er i topp form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tungt å være på jobben sammen med henne ja... Haldigvis går vi sammen kun annenhver lørdag, men møter henne jo ved vaktskifte hver gang jeg er på jobb... Men jeg gruer meg til de lørdagene jeg jobber... Ikke moro i det hele tatt... :tristbla:

Men jeg tenker som så at det er "bare" 4 måneder til jeg skal ut i permisjon... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt slitsomt å ha det sånn på jobb ja... jeg gruer meg til den dagen jeg må fortelle sjefen at jeg er gravid (om jeg er så heldig å bli gravid da...!) for vi er en ganske liten bedrift og alle har hver sin nøkkelrolle.... så det blir ikke gøy å si at jeg blir borte 6-9 mnd... uff.. vet jo at alle har rett til det etc etc.. og han kommer ikke til å gjøre det vanskelig for meg.. men jeg vet han helst ville hatt meg på jobb..og jeg vil helst ikke velge bort jobben.. så er forferdelig vanskelig det der...

men jeg har veldig lyst til å dele permisjonen med mannen jeg da.. begynne å jobbe 50% etter 6 mnd for eksempel.. er litt redd for at de skal erstatte meg også, også finne noen som er bedre enn meg! så kommer nok til å holde kontakten ganske tett i permisjonsperioden.. ofte stikke innom ogsånn... og sende litt mail med oppdateringer og sånn..

huff ja ja.. det er i alle fall ei god stund til så har god tid til å forberede meg mentalt på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønner deg godt thumbalina!

Jeg er også redd for at jeg blir bytta ut, for det var egentlig det som skjedde med hun jeg har vært vikar for nå... Hun fikk beskjed om at sjefen ikke kunne ta fra meg timene jeg hadde fått... SYns det blir veldig feil, for det var jo hennes stilling... :O

Nå står det i kontrakta mi at jeg jobber 6% stilling (annanhver lørdag), men jeg jobber 35%... Og da jeg spurte om å få ny kontrakt med den stillingsprosenten på, fikk jeg beskjed om at det kunne jeg ikke få (!)... Da ble ikke akkurat forholdet mellom meg og sjefen bedre... For det vil jo si at hun kan komme å slå kontrakta i bordet når jeg kommer tilbake etter permisjon, og si at jeg ikke får jobbe mer enn de 6%ene...

Har allerede begynt å tenke på å bytte jobb etterpå... regner med jeg blir nødt til å bytte til en 9-4 jobb når ongen skal i barnehagen likevel... For å få det til å gå opp... :)

Men, jeg får tenke positivt nå, så får jeg ta det negative når jeg kommer så langt... :)

Nå skal jeg krype til køys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...