Gå til innhold

1+1=3


Skade

Anbefalte innlegg

Må revurdere vogna da... Kjedelig med en bag som er så bitteliten... :sukk:

Jeg er dritlei av å være hjemme alene... :tristbla:

Hvilken vogn er det du har tatt ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått satt av ei Brio Happy... Og fikk høre at Brio vognene har små bager, i forhold til andre vogner... Men har lest litt rundt og funnet ut at den ikke er så veldig liten... Så tror nok vi går for den likevel... :)

Fikk litt noja, da venninna mi sa de var små... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kusina til mannen min har den vogna, og ho har en stor unge... han veide 8 kg da han var 4-5 mnd... og han koste seg i bagen han.. var god plass til han da... og fra 6-7 mnd så kan en jo over i sportsdelen.. bare putte godt rundt med pose om vinteren... og evnt helseteppe på sommeren... tror det går helt fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre det, thumbalina! :)

Blir nok den vogna likevel :)

Ikveld skal jeg hente bilstol og vippestol... :) Blir godt å få noe i hus, da kommer det virkelig til å gå opp for meg at vi faktisk skal ha en liten en til sommeren... :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med bilstolen og vippestolen! :jepp: Ser nesten ut som nytt :) Bilstolen er uten base, men vi klarer oss nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med utstyr i hus =)

Har snoket litt på finn.no jeg.. og ser de selger Qunny vogna til 2500,- med bag... så hvis jeg finner en fin brukt en så tror jeg at jeg går for det.... men må være pent holdt da.. ikke noe slarkerier...

meeeeeen det er nå enda lenge til.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner mye billig på finn.no... :jepp:

Men er litt feig jeg da, er redd det skal se helt jævli ut... :gjeiper:

Men bilstolen og vippestolen kjøpte vi av ei venninne av meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vannvittig fort dette syns jeg! Syns ikke det er lenge siden du telte ned dagene til UL! Hvordan føler du deg? Har du klart å " forstå" at du har et lite liv inne i magen? Virker så sprøtt syns jeg.. må være en merkelig følelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk det går fort jeg også! :)

Og føler meg ganske bra... Sliten, men det går greit... :) Har begynt å forstå det nå ja... Men hver gang den lille rører seg, får jeg en sånn; "OI!"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en telefon til Nav idag, og fikk svar på noen spørsmål... Det viktigste var at jeg fikk beskjed om å sende med et notat om stillingsprosenten som står i kontrakten og den prosenten jeg jobber i... Missliker sjefen enda mer nå, for "Du trenger jo ikke å få skrevet den virkelige stillingsprosenten i kontrakta, for den skal de jo ikke vite likevel"... Men, Oi!, det skal de jo! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått hjem typen! :)

SKal kjøre oppover til mamma og pappa idag... Gleder meg! Er bestandig like godt å komme hjem en tur :)

Lillebroren til typen kom hjem fra sykehuset igår... Problemer med nyrene i en alder av 14... Stakkars gutt... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D måtte jo bli noe faanskap... Ting har gått litt for glatt det siste halvåret... Men d passa jo ikke akkurat å få mindre stilling nå da... :tristbla:

Aner jo ikke hvordan det blir med nav og foreldrepenger lenger... Det er jo ikke mulig å få et klart svar fra dem om hvordan de beregner hva man skal få... Beregner de utfra 6 av de siste 10 måneder, så er det ikke noe problem... Men finner liksom ikke ut noe på nav.no... ÅÅhh!!

Men, jeg håper jeg finner ut av det... HVis ikke må jeg vel søke om engengsstønad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sparkes som bare juling her! :)

Kjenner det såvidt utenpå noen ganger, men det er så vanskelig å vite når, så typen har ikke kjent noe ennå... Men d blir vel snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig å lese om spark og babyglede her! Synd NAV skal være så vanskelig å få et klart svar ut av..!

Jeg har tenkt litt på å ta gradert permisjon jeg da.... så lurer på hvordan det blir.. har funnet ut at jeg egentlig bare trenger en bærbar pc med databaseprogrammet vårt og jobbmailen så kan jeg fint jobbe hjemmefra.. så da kan jeg begynne å jobbe 50% ganske fort.. også heller jobbe 50% leenge... men spørs vel om ikke NAV stikker kjepper i hjulene der med noen begrensninger....

Har du verneombud eller er organisert på noe vis? Da kan du kanskje ta kontakt med de for å presse sjefen til å skrive inn riktig stillingsprosent??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Verneombudet er vel sjefen, og jeg er ikke organisert... Orker ikke bry meg med det, har jo tenkt å slutte likevel... Men det er så irriterende at hun sier det er fordi jeg gjør en dårlig jobb, men hun er så lettgjennomskuelig... For hun har oppført seg dårlig mot meg siden jeg fortalte at jeg var gravid... Og ei til som fikk barn i fjor, har blitt skikkelig dårlig behandla... Så det er tydelig at sjefen har store problemer med at ansatte blir gravide... Jeg blir så sinna! :kjefte:

Men håper på å få være høvleriarbeider en gang iblant utover våren :) Bare for å ha noe å gjøre, og for at jeg vet jeg trives med å gå der å bære plank og lime kvisthull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok også ta kontakt direkte med arbeidstilsynet og si at du ikke får den oppfølgingen du skal ha fra arbeidsgiver, og at du føler deg dårlig behandler (diskriminert pga graviditeten) og at du har feil stillingsprosent i kontrakten din og at sjefen nekter å gjøre noe med det. Jeg ville gjort det hvis det har mye å si for utbetaling av fødselspenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne nok tatt kontakt med noen... Problemet er at jeg ikke vet hvor mye det har å si for pengene under permisjonen, for det er jo umulig å få noe svar fra nav...

Men jeg orker ikke bråke med sjefen... Jo mindre jeg må prate med henne, jo bedre er det... Får skrive oppsigelse og levere inn før jeg går ut i permisjon... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått barnevogna i hus :) Tror vi blir kjempefornøyde! :) Veldig enkel og grei, og lett å ha med å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...