Gå til innhold

1+1=3


Skade

Anbefalte innlegg

Uke 32 idag... Nå nærmer det seg jammen med stormskritt!... :O Dette er skummelt det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt ei fin påske... :)

Vært hjemme hos mor og far, og idag gikk vi gjennom 3 store pappesker med babyklær! Fant så utrolig mye fint som skal brukes flittig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte kjæresten til flyplassen, men han blir heldigvis ikke lenger borte enn til fredag... :)

Også kommer mamma i morgen og skal være til fredag, så da går det nok bra... :) Vi (hun) skal male barnerom, og jeg håper på å få lurt henne med på sparkjøp så vi får handla litt håndklær og kluter og andre småting... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 33+1... :)

Idag kommer mamma... Så da blir det maling av barnerom :) Og det er på tide, malinga har stått i to måneder, og svigermor har sagt hver uke at "neste uke skal jeg komme og male"... Hadde jeg gjort det selv ville det værst ferdig nå, men i og med at vi måtte ha oljemaling syns jeg ikke noe om å male selv... Men idag blir det gjort :)

Og i morgen skal vi på Sparkjøp og handle gaskluter... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så koselig med besøk :)

Og nå er barnerommet veldig snart klart til å innredes :) Ble veldig lyst og fint, så tror det blir veldig bra med masse farger på alt som skal inn dit :)

Fikk tak i kluter idag :) Og ei billig dyne til vogn og vugge :) Pluss en del annet småtteri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Titter innom for å takke for hilsen! Er godt å få kontakt med noen som snart er ferdig også, du har jo "all" erfaringen jeg mangler! :ler:

Ha en strålende søndag Skade!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk, naerin :goodbye:

Ja, nå er jeg snart ferdig, så lurer du på noe, så bare spør... :gjeiper:

Imorgen blir det bæretreff! Så kansje jeg får fler tips om hva jeg bør velge :) Gleder meg, men skulle ønske det var noen kjentfolk som skulle være med...

Menmen, jeg klarer meg vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk, naerin :goodbye:

Ja, nå er jeg snart ferdig, så lurer du på noe, så bare spør... :gjeiper:

Imorgen blir det bæretreff! Så kansje jeg får fler tips om hva jeg bør velge :) Gleder meg, men skulle ønske det var noen kjentfolk som skulle være med...

Menmen, jeg klarer meg vel :)

:ler: Godt å vite at jeg har noen her jeg kan søke trøst og støtte i!

Bæretreff høres smart ut! Se her, allerede nå kan du komme med informasjon og visdom! :fnise: Jeg er også veldig interessert i å få en rapport fra det treffet! Kjenner meg igjen i det at du ønsker å ha med noen kjentfolk, men du treffer helt sikkert på noen hyggelige folk på treffet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke bæretreff på meg likevel... Fikk meg en skikkelig knekk igår da hunden plutselig fant ut at han skulle bite folk... Så hele kvelden igår gjorde jeg ikke annet enn å tenke på hva vi skal gjøre med ham... Jeg kjenner at det var like greit å ikke dra på bæretreff, for humøret er ikke helt på topp, og med hormoner som oppfører seg som de gjør fra før, er det like greit å ikke dra ut blant folk... Kjenner faren for plutselig å begynne å stortute ligger der hele tida... :tristbla:

Jeg er jo så glad i den lille store rakkeren... :tristbla:

Menmen, jeg vil ikke ha en hund som er en fare for omgivelsene... Og jeg tør ikke gå tur med ham lenger, for jeg er redd for å treffe folk... Og da vil ikke han ha et fullverdig liv heller...

Prøver bare å glede meg til ungen blir født nå... Er bare 6 uker til termin... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke bæretreff på meg likevel... Fikk meg en skikkelig knekk igår da hunden plutselig fant ut at han skulle bite folk... Så hele kvelden igår gjorde jeg ikke annet enn å tenke på hva vi skal gjøre med ham... Jeg kjenner at det var like greit å ikke dra på bæretreff, for humøret er ikke helt på topp, og med hormoner som oppfører seg som de gjør fra før, er det like greit å ikke dra ut blant folk... Kjenner faren for plutselig å begynne å stortute ligger der hele tida... :tristbla:

Jeg er jo så glad i den lille store rakkeren... :tristbla:

Menmen, jeg vil ikke ha en hund som er en fare for omgivelsene... Og jeg tør ikke gå tur med ham lenger, for jeg er redd for å treffe folk... Og da vil ikke han ha et fullverdig liv heller...

Prøver bare å glede meg til ungen blir født nå... Er bare 6 uker til termin... :)

6 uker... men det er noe rart med tickeren din... Står at det er 23 dager igjen. :klø:

Så dumt med hunden din da! :( Er ikke så greit når sånne ting skjer, og det hjelper ikke med alle hormonene nei! Har dere funnet en løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært noe rart med tickeren hele tida... ;) Vet ikke hvorfor, men jeg er i hvertfall 34 uker på vei, og da er det jo 6 uker igjen til uke 40... Tror det er fordi tickeren er lagd på ei engelsk side, og de teller på et annet vis, eller no... :)

Så fremt han som ble bitt etter ikke kommer og sier at vi må ta ham ned, så kommer vi nok til å beholde ham... Men vi skal holde ham unna folk på sykkel, og jeg kommer også til å gå tur på steder der det ikke er andre folk som går... Så får vi se hvordan det går... :)

Og igår fikk typen 2 måneders permisjon fra sin faste arbeidsgiver, så etter neste periode på andre sida landet, skal han jobbe like i nærheten av hjemmet! :jippi: Så nå er jeg ikke så nervøs for å være hjemme alene når fødselen starter... Han er ihvertfall like i nærheten... :)

Endret av Skade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med vårstellet ute i hagen... Blomsterbedene er flidd, ihvertfall litt... ;) Og hagemøblene er leita fram, så nå går det å sitte ute i finværet... :)

Håper vi får en unge som er så snill at jeg får lagt stein rundt beden i sommer... Hadde vært veldig greit å fått skille bed fra plen, for å si det sånn... ;) Hadde blitt finere også det... :)Det er så mye jeg ville gjort med hagen... Vet bare ikke hvor jeg skal starte... Men kansje bør jeg starte med bedene... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut med hagearbeid... jeg har sittet ute i sola nå og nytt livet i en halvtimes tid mens bonusen og pappen har gjort lekser.. deilig å slappe av litt etter jobb sånn... måtte bare inn å forklare litt matteproblemer et par ganger - kuleramme er fin oppfinnelse! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å gjøre noe ute når det er så nydelig vær... :) Håper på like fint i morgen, så jeg får tilbringe dagen på verandaen, med ei god bok... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag er det jo nydelig vær! Jeg og typen skal kjøre på hytta til et vennepar og hilse på guddattra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdagen var topp! :)

Og vi må jo ha verdens snilleste og blideste guddatter! Smilte og lo hele dagen :)

Og ikke noe problem at foreldrene gikk en tur med sønnen og lot jenta være hos oss... Like blid da også :)

Nå er torskekoking på gang... Typen var med kompisen ut og fiska igår, så vi fikk med oss en bærepose med fin torsk hjem :)

Svigers kommer på middag, så jeg må vel gjøre en bra jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: for at din kjære kommer nærmere heimen! Tenker det er godt å tenke på at han ikke er så langt unna ja! :hoppe:

Og så flott at du har hatt en strålende helg! Jeg har noen tantebarn, og når jeg har passet dem er det ikke alltid de har vært i like godt humør. Og da kaster jeg dem nærmest etter storesøster når hun kommer for å hente dem igjen! :fnise: Håper jeg har mer tålmodighet med Sneipen! :ler:

Og med selvfiska torsk til middag, gjør du sikkert strålende inntrykk! Men med barnebarnet i magen trenger du vel saktens ikke anstrenge deg lenger? :fnise: Jeg hadde hvertfall håpa at jeg skal slippe å gå på tå hev med svigermor i nærheten nå som jeg har deres gener inni meg. Er jeg naiv kanskje? :klø:

Håper middagen gikk bra, og at du har en strålende søndagskveld! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok man har mer tålmodighet med sine egne... Håper i hvertfall... ;)

Trenger ikke anstrenge meg så mye nei :ler:

Men det var fryktelig moro når svigerfar sa: "Det er den beste middagen jeg har spist på leenge"... Da er det moro å være kokk :jepp:

Så jeg er riktig fornøyd med middagen! :)

Har vært på kino nå i kveld... Vi og noen venner... Så en film som heter Knowing, og uten å røpe noe, for en forferdelig slutt! :hakeslepp:

Filmen var egentlig veldig bra, helt til slutten kom å ødela alt... Kjedelig! :sukk:

I morgen tidlig drar typen på jobb igjen... Meeen, når han så kommer hjem igjen om 12 dager, så blir han hjemme leenge! :) Det skal bli fint det :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...