Gå til innhold

1+1=3


Skade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk naerin! ;)

Joda alt går fint...

Men ble noen timer på sykehuset idag... Våkna med hodepine, og etter ordre fra mamma, ringte jeg føden, og fikk beskjed om å ta en tur nedover for en ekstra sjekk...

Lå tilkobla CTG i to omganger, og der så alt fint ut :)

Blodtrykket derimot, var ganske så høyt, så jeg skal tilbake på torsdag for enda en kontroll...

Syns det er utrolig godt å vite at de passer på meg så bra som de gjør! :jepp:

Og det er jo tydelig at de er redd for svangerskapsforgiftning...

Hvem vet, hvis ikke saker og ting har blitt bedre til torsdag, kan de nok finne på å sette igang fødselen... Håper de ikke trenger det da, selv om jeg er dritlei! :gjeiper:

Men fikk beskjed om å slappe av... Så nå sitter jeg på ræva i soffan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så gøre lei!

Kommer ikke på noe å gjøre for å få tida til å gå lenger heller... :sukk:

Blæh...

Venter bare på at det skal bli torsdag, så vi skal tilbake til sykehuset...

Men i hele dag har jeg hatt onsdag, så jeg blir skuffet hver gang jeg husker at det er tirsdag... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg skjønner den... er litt som når jeg har migrene.. kan ikke se på tv, lese eller gjøre noe som krever konsentrasjon - selv etter hodepinen er borte... så jeg sitter rett opp og ned i ca ett døgn uten å gjøre noe som helst.. det er forferdelig frustrerende.....

Får håpe dagen i dag går litt fortere, og at du klarer å få slappet av litt også. Må passe på blodtrykket ditt nå - og ladet opp til fødselen!

Masse lykke til! Du er vel ganske spent også nå tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Thumbalina! :)

Tror faktisk dagen idag går litt raskere... Og det selv om jeg var oppe tidligere enn vanlig... ;)

Har skruvd sammen sprinkelsenga, og lagt på sengeklær på vogna, så den er klar til bruk... :)

Begynte å strikke babyteppe av restegarn igår, på pinne nr. 12, så det burde være mulig å få ferdig... :gjeiper:

Kansje får jeg tida til å gå også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ringte jeg ratbedrifta NAV for å høre om søknaden min var behandla... Fikk da beskjed om at hun på sentralbordet ikke fikk til å se det på den dataen hun hadde foran seg, så de skulle ringe opp... Hørte jeg noe? Nei!

Men, typen ringte NAV en time etterpå for å høre hvordan det er med pappapermisjon og sånne ting, og han spurte i samme slengen om søknaden var behandla... Fikk han svar? Åjadda!! :kjefte:

De kunne ikke behandle den fordi min tidligere arbeidsgiver ikke hadde sendt inn lønns- og inntektsskjema...

Så nå må jeg ta alt fra begynnelsen... Det MÅTTE jo bli noe faanskap!

Også er det jo ikke noen vits i å søke om annet enn engangsstønad, noe typen ikke vil... Han sjønner tydeligvis ikke at det er det eneste jeg kan få... Det hjelper jo ikke å mase på NAV, når det er bedrifta jeg jobba for som skulle sendt inn papirer for at jeg skulle fått foreldrepenger... :sukk:

Men et lyspunkt i tilværelsen; var på ekstra UL idag, og jammen venter vi en liten gutt! :jepp:

Var inne for å skjekke fostervann, og størrelse på babyen, og med det samme fikk vi sett kjønn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koslig da! Selv om dagen måtte begynne med NAV surr.. kjedelig.. gruer meg til jeg skal til med de der.... er jo ikke ltt å forholde seg til!

Grattis med en liten gutt! Nå er det ikke lenge før du holder han i armene dine! Tenk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja... NAV kan virkelig ødelegge dagen...

Menmen... Idag har vi fått stellekommoden i hus og madrass i senga, så nå er absolutt alt klart til lillegutt kommer hjem... :)

Gleder meg veldig nå! Håper de siste dagene går fort :) Vil jo så gjerne treffe gutten vår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin idag, gitt...

Men kommer sikkert ikke til å skje noe på leenge enda, med meg og min uflaks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin idag, gitt...

Men kommer sikkert ikke til å skje noe på leenge enda, med meg og min uflaks...

Åh nå var jeg sikker på at du skulle skrive at du var på vei til sykehuset eller noe! Spennende tider nå. Kan jo skje noe når som helst nå! Må bare prøve å slappe av og lade opp så mye du kan! Ikke lenge før du treffer lillegutten din nå! Har dere funnet noen navn enda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lenge igjen nei... Og visst kan det skje når som helst, men for min egen psyke, tenker jeg som så at "neste tirsdag blir fødselen satt igang"... Da slipper jeg bli så skuffet hvis ingenting skjer før den tid... ;)

Vi har et par ideer til navn, men bestemmer oss nok ikke 100% før vi ser lillegutt... :)

Men, fytte rakkern! Jeg blir så irritert! Det ene navnet er et godt gammeldags navn, med litt trøndersk "schwung", og svigermor presterte å si rett opp i trynet på oss at hun syns synd på ungen hvis han fikk det navnet! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har ting gått fint! :)

Får foreldrepenger! :D Positivt overraska over NAV nå, kjenner jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har ting gått fint! :)

Får foreldrepenger! :D Positivt overraska over NAV nå, kjenner jeg :jepp:

Så bra da ! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig fornøyd jeg ja, Thumbalina :jepp:

Idag tror jeg jammen det blir gjort en del her hjemme... Lenge siden jeg har hatt sånn energi som jeg har idag! :)

Passer meg ypperlig, for hvis man beveger seg er det visst sjanse for at hodet fester seg... :)

Shine stua, rydde på roterommet, vaske klær ++++ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å gi det falske forhåpninger men svigerinna mi hadde skikkelig økt energi dagen før hun fødte - med begge ungene.. skikkelig energi på dagen, sov som en stein hele natta.. også satt det i gang!

Kan jo hende du er like heldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!

Kansje jeg er sånn jeg også ;) Det hadde ikke gjort noe...

Så mye enrgi som jeg har hatt idag, er det fryktelig lenge siden jeg hadde sist! Har nesten ikke sittet på rævva i det hele tatt! :)

Og det har vært så deilig!

Spesielt siden vi ikke har noen tv-signal lenger... :sukk:

Har virkelig fått gjort mye :jepp:

Typen er på dugnad i hoppbakken, og når han kommer hjem tror jeg jammen det blir is ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjedde ingenting inatt heller :sukk:

Vært på kontroll nå... Alt var bare bra... Og hodet har fremdeles ikke festa seg... Han har virkelig ikke tenkt seg ut enda! :gjeiper:

Må vel bare vente, og det er jo sjans for sengekos hver kveld til gutten finner det for godt å komme ut ;)

Idag blir det nok soffasliting... Trett som bare juling... Så får sette på en film og slappe av litt, tror jeg :) Gni litt på magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja må vel bare benytte sjangsen nå.. kan jo bli en stund til neste gang!!

Håper han finner veien ut snart da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemor døde nå kveld... :sukk:

I hele dag har jeg hatt en følelse av at et eller annet kom til å skje... Og vi har jo venta på det... :tristbla:

Hun sovna bare stille inn... Hadde ikke vondt den siste tida... Og hun har det bedre der hun er nå...

Hun vil bli savna :sukk:

Nå går jeg og er redd jeg ikke skal få med meg begravelsa...

Det er tungt... Hun har jo alltid vært der, så det blir rart og ikke ha henne der mer... Selv om hun ikke har vært helt "tilstede" det siste året, så har hun jo vist at hun kjenner oss igjen når vi kommer på besøk...

Og hun ble gammel...

Men det gjør så vondt! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...