Gå til innhold

1+1=3


Skade

Anbefalte innlegg

Gleder meg til fredag... Skal bli så godt å få hjem kjæresten... :)

Idag har jeg fått kledd skapdørene til barnerommet med samme type tøy, som gardinene skal være :) Ble riktig så bra! Håper å få malt snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rundvaska badet idag... Skrubbet fliser og vasket vegger... Og fytte rakkern jeg ble sliten! :O Men så ble det jaggu reint også ja :) Og gutter som står og tisser, veggen bak toalettet så ikke ut! Utrolig mye håndmerker :fnis:

Også såperestene som setter seg overalt inne i dusjen! Flisene ble jo hvite :gjeiper:

Mini`n sparker og koser seg :) Og i morgen er jeg 29 uker på vei! Utrolig! Det har gått så sinnsykt fort :) Håper de neste 11 går fort også, men ikke så fort at vi ikke får gjort det vi skal før vi blir 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! tida flyr! Ser på tickeren min også... var jo nettopp 4 mnd til vi skulle begynne å prøve, og nå er det under en mnd igjen! Helt vilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tida flyr, det skal være sikkert :)

Det blir vel spennende å begynne prøvinga, regner jeg med :) Blir spennende å høre hvordan det går :)

Hadde besøk av svigermor idag... Var riktig så trivelig... :) Lenge siden vi hadde møttes bare for å¨prate sjit :)

Og imorgen kommer det ei veninne på besøk, som jeg ikke har møtt siden jul, så det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag, og ikveld kommer kjæresten hjem! :) Gleder meg!

Idag skal jeg rydde og vaske... Og få gjort unna noen runder med klesvask... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode kompiser, skal ikke de egentlig bry seg?

Jeg blir så lei av "kompiser" som kun tenker og prater om seg selv og sine... Blæh!

Jeg har rett og slett funnet ut at jeg ikke har EI venninne jeg kan prate med alt om... Og det er virkelig noe jeg kunne trengt akkurat nå...

Jeg er så glad for at jeg har verdens beste kjæreste, og verdens beste familie! :)

Og den lille sparker som bare det! Eneste gang h*n ikke sparker, er når pappan vil kjenne :fnis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at lillemann muntrer deg opp da. Er litt tungt å føle at det ikke er så mange å dele positive og negative opplevelser med..

jeg har det litt sånn med prøvingen -fordi ingen andre er i nærheten av å være i samme situasjon. Og litt på samme måte ang det å være bonusmamma... jeg er liksom den eneste som er i nærheten av å ha en liten familie.. alle andre er enten single eller "bare" samboere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid like lett nei...

Det er så godt å ha kjæresten hjemme :) Selv om han ikke er hjemme hele tida... :gjeiper:

Men det er veldig greit å få ligge ved siden av ham om natta :) Og når han er hjemme, så kommer jeg meg ut av huset og får møtt folk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdi med 30 uker idag! :) Utrolig at tida går så fort...

Tror kanskje det er på tide og handle inn litt mer snart... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdi med 30 uker idag! :) Utrolig at tida går så fort...

Tror kanskje det er på tide og handle inn litt mer snart... ;)

Går vannvittig fort dette altså!

Moro å handle inn babyting da - gleder meg til jeg kan! Er så mye fint jeg har lyst på!

Har du bestemt deg for seng etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi arver sprinkelseng av mamma og pappa... :) Og forskjellig annet... :)

Stellekommode får vi av mamma og pappa, med tre skuffer og innebygd badebalje... :)

Resten må jeg vel ta en runde på byen og se hva vi finner og har lyst på... :)

Svigermor kom innom med en pose babyklær idag, så nå har vi snart nok i de minste størrelsene... ;)

Har et håp om at lønnsgarantifondet er litt kjappe, så jeg får penger og handle for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåp i morgen... :) Blir trivelig... :)

Har hatt mamma og pappa på kaffebesøk... :)

Ikveld skal jeg og kjæresten kose oss med taco og tv-titting, håper jeg... Hvis det ikke blir endring i planene... :gjeiper:

Noen ganger er det så mye liv i den lille krabaten i mors mage, at jeg blir sliten... Det er liksom hele tiden! Men tenker som så at det er bedre med mye liv enn lite liv... :) Begynner å bli litt mer glidende bevegelser, så det har sikkert blitt mindre plass der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 uker! Er det virkelig mulig?... Det er jo ikke mange ukene igjen jo! :O

Skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag... Ikveld kommer kjæresten hjem... :)

Men jeg lurer på hvorfor det er sånn at jeg finner ut hva typen skal gjøre på lørdagskvelden, gjennom facebook?... En smule irriterende... :snurt: Lurer på å se hvor leng tid det tar før han forteller det til meg... Bare for moroskyld... Eneten det, eller så kommer jeg til å spørre om jeg får være med dit jeg også, og om han hadde tenkt å spørre om jeg ville være med...

Kommer til å være i dårlig humør resten av dagen jeg... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei - bare innom for å se hvordan det står til!

Håper dere får snakket sammen litt ordentlig i kveld da - og blir enige om helgens planer.

God helg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi får nok snakka sammen ja :)

Men om det blir i kveld er mer usikkert, for nå er det visst så mye tåke i den sørligste delen av landet, at flyene ikke kommer seg hverken opp eller ned... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos jordmor... :) Hadde ganske høyt blodtrykk, så jeg skulle følge med litt framover... Ellers var alt bare bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31+6 idag... Syntes det var veldig lite moro at blodtrykket var høyere i går... Tenker jo ikke på annet... Jeg er så forferdelig redd for at jeg skal utvikle svangerskapsforgiftning... :tristbla:

Prøver å bare slappe av nå da... Håper blodtrykket er lavere til helgen, mamma skal måle det når vi er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...