Gå til innhold

1+1=3


Skade

Anbefalte innlegg

Da var jeg hjemme alene igjen da... Meen, bare 12 dager igjen til han kommer hjem... ;) Og da skal han være hjemme i 2 måneder... :)

Mini`n sparker som bare det! Kjenner at det må ha blitt mindre plass der inne, for det er en annen type spark, mer glidende bevegelser :)

Blir vel klesvask denne uka, må prøve å få unna alt, helst... Så vi slipper donger med klær litt overalt... :gjeiper: Men vi har så lite tørkemuligheter! Håper å få satt opp tørkestativet ute når typen kommer hjem igjen... Da burde det gå litt raskere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat prata med ei venninne i telefonen... Hun er 13 uker på vei, men i natt hadde hun fått blødninger som ennå ikke har stoppet... :tristbla:

Babyen var ikke planlagt, men hun hadde jo virkelig begynt å glede seg, så nå håper jeg bare på det beste...

Var visst 50/50 om det gikk bra eller ikke...

Skulle på sykehuset på onsdag, på grunn av tredagersregelen... For en jævli regel... Hadde fått fnatt jeg... :sukk:

Vi får se hvordan det går, og krysse fingrene...

Får nesten dårlig samvittighet av å da skulle fortlle hvor bra alt står til her hos meg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem fra nesten ei uke hjemme hos mamma og pappa! :)

Kjempegodt å være der oppe ei stund, istedet for å sitte hjemme alene... Også blir man jo litt ekstra dulla med ;)

Alt så bra ut da venninna mi var på UL på onsdag, men om kvelden begynte blødningene igjen... Håper så at alt går bra!

Har vært i skikkelig dårlig form idag... Kjennes ut som jeg har løpt maraton! Kroppen er helt ferdig, selv om jeg ikke her gjort noenting... Blæh... Håper den neste måneden går veldig, veldig fort! Jeg er så lei! Det er liksom ikke moro lenger... :sukk:

Bare slitsomt...

Skal bruke denne uka på å rydde i gangen... Få bort vinterklær og sånt... Også tok jeg med meg puslespill fra mamma og pappa, så jeg har noe å sysselsette meg med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 6 juni... :)

33 dager igjen... Må se om jeg får gjort om tickeren min, når jeg tenker meg om... ;)

Har vært nede i byen en tur idag... At jeg orker... Nå har jeg så vondt i hoft og rygg at jeg ikke kommer til å fungere i det hele tatt i morgen... :sukk:

Men fikk henta ut pakke fra Libero-klubben... En fin pakke var det! Litt bleier til nyfødt, engangs stellelaken, engangs vaskekluter og en pakke våtservietter... + ei rangle og ei lue... :) Og alt dette, helt gratis!

Fikk også sett litt rundt på hva mer vi trenger av småting... Sjekka litt priser og sånt... :)

Og amme-bher er dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på kontroll idag... :)

Alt sto bra til... Litt eggehvite i urin, og litt hvite blodlegemer... Men blodtrykket var veldig fint igjen... :)

Og så traff de blodåra på første forsøk!... Fantastisk! ;)

Mini hadde 140 hjerteslag i minuttet, og lå ganske høyt oppe i bekkenet ennå, så d blir nok noen uker til fødselen starter... :gjeiper:

Skal inn til ny time 18 mai... Godt at det er litt oftere på slutten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mamma på besøk siden igår... Og hun er verdens snilleste! :klem:

Hun har vaska alle rom som er i bruk! :jepp:

Det er så deilig med nyvaska hus... Og skulle jeg gjort det selv nå, ville jeg brukt sikkert ei uke! Blir jo sliten av ingenting...

Det lukter så godt grønnsåpe! :)

Nå er det bare å male vinduskarmen på barnerommet, så kan jeg begynne å innrede... :) Har funnet en kommode vi skal ha dit, også skal jeg kjøpe hobbyplater som skal males i friske farger... Må finne på noe lurt med tegningene jeg skal ha opp... Mulig jeg bare kjøper noe farget papp og lager rammer av... :)

Håper jeg får tak i det meste når typen får lønn igjen til uka... :)

Nav er så sinnsykt trege! Jeg vil ha lønna og feriepengene mine!! Hvorfor måtte de slå bedrtifta konkurs 3 dager før lønning?... Såå irriterende... :gjeiper:

Menmen, det blir sinnsykt deilig når pengene kommer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme alene ikveld... Sendte typen på fest... ;) For selv om ikke jeg har ork til å bort å ha det gøy, så syns jeg han kan gjøre det... :)

Jeg koser meg jo rått foran tvn jeg... :)

Men, kvelden ble litt ødelagt da mamma ringte for ei lita stund siden... Hun hadde sittet hos bestemor hele natta... Hun hadde vært så dårlig at de nesten trodde det var slutt i natt... :tristbla: Men i mårrest, da mamma dro, så hun litt friskere ut, så vi får håpe på det beste... Vil ikke miste bestemor nå... :tristbla:

Får vel bare vente å høre hva mamma sier når hun ringer i morgen... :sukk:

Huff... Jeg håper så at Mini`n får møte oldemora si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dagene går da de... Har fått hengt opp gardiner på barnerommet idag, og lagt klærne inn i klesskapet... :) Har jo masse allerede, og jeg har kun kjøpt to nattdrakter selv... ;) Men det ble jo ei stor eske av våre gamle klær da... :)

Og det er ikke mer enn 5 uker igjen av svangerskapet, om jeg så må gå 12 dager over termin... :) Men jeg har et håp om at det vil skje noe før det... ;)

Bestemor er fremdeles neddopa av morfin... Men hun har visst vært litt mer urolig idag... Mamma, tante og filletante er der inatt... Huff... Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil dit å hilse på eller ikke... Sist jeg møtte bestemot var hun jo ganske oppegående, og var med og feiret sin egen bursdag... Og jeg driver og kjenner på det at jeg heller vil ha det som et siste minne om henne, enn at hun ligger neddopa i senga... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dagene går da de... Har fått hengt opp gardiner på barnerommet idag, og lagt klærne inn i klesskapet... :) Har jo masse allerede, og jeg har kun kjøpt to nattdrakter selv... ;) Men det ble jo ei stor eske av våre gamle klær da... :)

Og det er ikke mer enn 5 uker igjen av svangerskapet, om jeg så må gå 12 dager over termin... :) Men jeg har et håp om at det vil skje noe før det... ;)

Bestemor er fremdeles neddopa av morfin... Men hun har visst vært litt mer urolig idag... Mamma, tante og filletante er der inatt... Huff... Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil dit å hilse på eller ikke... Sist jeg møtte bestemot var hun jo ganske oppegående, og var med og feiret sin egen bursdag... Og jeg driver og kjenner på det at jeg heller vil ha det som et siste minne om henne, enn at hun ligger neddopa i senga... :sukk:

Ja skjønner hva du mener... jeg liker også å holde på de gode minnnene så lenge som mulig i sånne situasjoner... huff.. får håpe du klarer å ta et valg du er komfortabel med..

Lykke til videre med svangerskapet - ikke lenge før du får hilse på mageboeren din nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir godt å bli ferdig med svangerskapet snart ja... :)

Men, fy så irritert jeg blir! Var nede i byen idag, og skulle kjøpe meg en amme-bh... Greit, jeg gikk på Kapahl og Lindex... Amme-bher hadde de, MEN, de hadde jo ikke større enn 80... og jeg må ha 90, minst... Det virker ikke som amme-bher er lagd for kvinner med litt ekstra å bære på... Og jeg har ikke såå mye ekstra, egentlig... Så jeg syns synd på de som er større enn meg... Irriterende! :kjefte:

Vanlige BHer, derimot, de finnes i store størrelser...

Men, jeg fant en da, på Cubus... Ikke noe vakkert plagg, men den kjentes god ut, og det er viktigere... :)

Jeg begynner å kjenne at ungen kan få lov til å komme nå... Har fått i orden det meste, og har begynt å tenke som så at vi helt sikkert finner ut at det er noe vi mangler etterhvert, men det er jo ikke lange biten til byen, så det er liksom ikke noe problem... :)

Gleder meg så utrolig mye! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betsemor har blitt mye bedre :)

Kjenner det lettaei bør fra skuldrene mine da jeg prata med mamma for litt siden :)

Gårdagen, som skulle brukes til bakedag, gikk rett i vasken! Allerede da jeg våkna om morgenen kjentes det ut som jeg hadde gått 5-mila i Holmenkollen... Utrolig hvor fort formen stuper!

Idag derimot, er formen på topp, og energien er atskillig mye bedre :)

Så nå står en bolledeig til heving (litt av et bilde gitt ;) )

3 uker igjen til termin! :jepp:

Og samme hva; ikke mer enn 4 uker og 5 dager... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at bestemoren din er bedre!

Du får prøve å kose deg de siste ukene nå - ikke lenge igjen nå nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper dagene går fort framover :)

Og grattulerer Thumbalina, med spire som satt på første forsøk! :klem: Så utrolig gøy! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner hjembygda så jævli!..... Hadde det ikke værst så kort tid til termin, hadde jeg nok satt meg i bilen og kjørt nordover idag... Men i og med at det er 3 timers kjøring og halve turen er uten dekning på telefonen, så tar jeg ikke sjansen... Skulle ønske typen ikke skulle bære den der h........ idrettslagsfanen!

Jeg kommer nok til å feire nasjonaldagen i soffakroken jeg, helt for meg selv... Så får jeg heller se togene rundt om i landet på tv... Jeg ser rett og slett ingen grunn til å sitte på dårlige stoler oppe i grendehuset sammen med en masse "fremmedfolk"... Skulle ønske jeg fikk feire med familien... :sukk:

Savner mamma og pappa!

Kommer nok til å tilbringe store deler av sommeren hjemme hos dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble feiring på grendehuset likevel... Sjønner ikke hvorfor sodd er så fryktelig populært? Det smaker jo bare saltvann...

Men savner familien hjemme... :sukk:

Et lyspunkt; jeg ble trukket ut som en av vinnerne blant trimmerne i bygda... Og jeg vant 6 poser kaffe... :gjeiper: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du kom deg ut av sofakroken! ble jo helt lei meg da jeg leste første innlegget ditt! Du får tenke på at til neste år går du rundt å stråler som ei sol med en nydelig liten ettåring i vogna =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...