Gå til innhold

1+1=3


Skade

Anbefalte innlegg

Så herlig å ha fått time til UL da! Åh, gleder meg virkelig til jeg også når så langt. 8. januar er jo heller ikke så fryktelig lenge til. Det blir nok en fantastisk opplevelse :) Håper det ordner seg slik at enten mannen eller mammaen din kan bli med, skjønner godt at det er en opplevelse du vil dele.

Ha en fin lørdagskveld -krysser fingre for at kvalmen gir seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, da blir det mamma som blir med på UL... Typen drar på jobb den 5... Men vi trenger pengene, så... :) Og mamma har jo veldig lyst til å være med... :)

Vært hos svigermor og spist pizza nå i kveld, var så utrolig deilig med litt ordentlig mat! :jepp: Har jo ikke spist middag siden forrige helg...

Og svigermor syntes det så ut som jeg hadde blitt slankere etter at jeg ble gravid... Og det er jo ikke så rart, for jeg spiser jo nesten bare yoghurt, men jeg vet jo at fosteret tar det h*n trenger, så det er jo meg det går utover, heldigvis... :)

Men når jeg er litt kvalm, er det ingenting som frister, og da er det umulig for meg å lage mat... :sukk:

Håper denne uka går fort, så jeg kan komme meg til legen så han får høre fosterlyden, og at de treffer blodårene mine... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag... Har hatt fri, og ikke gjort en dritt, jeg som skulle ta julevasken denne uka... :gjeiper: Heldigvis har jeg flere dager fri...

Fikk så vidt ned to brødskiver til "frokost" idag... To tynne, vel og merke... Jeg gleder meg til neste gang jeg får mat som jeg kan spise og bli skikkelig mett av... Skal hjem til mamma og pappa til helga, så da er det jo et håp om at jeg bare kan spise, og ikke lage... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært småkvalm i hele dag... :spy:

Nesten ikke fått ned noe mat, og det er selvfølgelig ingenting som frister... Men sulten, jadda... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasta opp idag... Dritlei! :spy:

Håper jeg føler meg litt bedre i morgen, skal jo på jobb... Akkurat nå kjennes det ikke bra ut, men... :tristbla:

Gleder meg itl typen kommer hjem på fredag, så kansje det blir litt mer mat på meg, hvis han gidder å lage den... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasta opp idag... Dritlei! :spy:

Håper jeg føler meg litt bedre i morgen, skal jo på jobb... Akkurat nå kjennes det ikke bra ut, men... :tristbla:

Gleder meg itl typen kommer hjem på fredag, så kansje det blir litt mer mat på meg, hvis han gidder å lage den... :gjeiper:

uff da... forhåpentligvis ikke lenge til kvalmen gir seg nå.. er det ikke uke 15 som er den magiske grensen for morgenkvalme? Lykke til videre!

kos deg på ultralyd... kanskje du kan bytte til en tidligere UL dag dersom du har veldig lyst å ha med samboeren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går nok over snart ja, håper jeg... ;)

Kunne sikkert bytta, men jeg vil egentlig tro at de har fullt opp siden jeg ikke fikk tidligere... Og liten vits å ta det senere, for typen kommer til å være borte tre uker i januar... :tristbla:

Det blir en lang måned det... Da er det bra jeg skal på UL så tidlig, for jeg kan jo bruke fridagene til å gå i barnebutikker å se på vogn og annet forskjellig... :) Kanskje tida går litt fortere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, jeg krysser også fingrene for at den kvalmen din gir seg snart. Nå har den egentlig pågått lenge nok, ikke sant?

Vil dere vite kjønn på UL? Vi er så nysgjerrige at vi ikke klarer å la være, hvis den lille vil vise seg frem da :)

Ah, utstyrsshopping! Jeg gleder meg veldig til vi kan gå i gang med det ja :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det har holdt på lenge nok nå ja... ;)

Tror nok det blir så vi skal vite kjønnet ja, typen har lyst til det, så da er det vel egentlig greit... Og det er jo litt enklere også, hvis de ser hvilket kjønn det er da... ;) Har ikke tenkt å satse på bare jente- eller guttefarger samme hva de sier, selv om det er mer sikkert hvis de sier det er en gutt... :)

Var for første gang og tok på en barnevogn igår... Har ventet i det lengste med å gjøre det... Men fy som det kilte i magen... :):kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det har holdt på lenge nok nå ja... ;)

Tror nok det blir så vi skal vite kjønnet ja, typen har lyst til det, så da er det vel egentlig greit... Og det er jo litt enklere også, hvis de ser hvilket kjønn det er da... ;) Har ikke tenkt å satse på bare jente- eller guttefarger samme hva de sier, selv om det er mer sikkert hvis de sier det er en gutt... :)

Var for første gang og tok på en barnevogn igår... Har ventet i det lengste med å gjøre det... Men fy som det kilte i magen... :):kgbaby:

åh så moro! Jeg kommer ikke til å tørre å kjøpe en ting jeg (når det blir min tur til å bli gravid da.. hehe) er skikkelig overtroisk på de greiene.... så må bare bli kikkere, også får mannen få med seg ei liste med alt han skal kjøpe når jeg er på sykehuset! hehe... får lage ei skikkelig handleliste med bilder og alt til han.. sånn at det blir riktig =) men tør virkelig ikke å ha det i hus før ungen er kommet.. vet det er helt latterlig, men klarer ikke å la være.. hehe... jeg skal til og med ha tøybleier, men de skal bestilles, og sendes hjem til mamma - så kan ho oppbevare de til de trengs.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :fnise:

Tror ikke typen min hadde takla å måtte handle sånt alene... Han er ikke glad i å gå i butikker ellers, så tror ikke han hadde fått det til, rett og slett... :fnise:

Skal nok handle litt før fødselen jeg ja, men venter nok i endel måneder ennå... Lurer på å begynne å strikke eller hekle litt småtteri, babyteppe og sånne greier... :)

Har vært kvalm idag også, og spist bare to skiver loff med brunost... Jeg har så lyst på mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg på kontroll igjen... Tok blodprøver og var opp på vekta... :)

Også var jeg inne hos legen en tur, og han skulle jo da høre om han hørte noen fosterlyd... Og "lissbane" hadde en puls på 140... :) Det var så godt å høre hjertelyden! Nå her det virkelig gått opp for meg at det er noe som vokser inni meg... :)

Nå gleder jeg meg til UL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 uker idag :)

Kvalmen har nok begynt å trekke seg tilbake, har spist frukost flere dager på rad! Jippii! :gjeiper:

Blir vel en liten julegavehandel idag da :) Greit å gjøre seg ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tida går fryktelig sakte... Hvis de neste månedene går like treigt, kommer jeg til å gå på veggen!

Snart akkurat en måned til UL :) Gleder meg som bare juling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:babygutt::babyjente::babysmokk:

Gratulerer med "lisjbane" :)

Når får dere vite kjønn og termindato?

Har ikke unger selv, men følger veldig gjerne med på alle andre her :)

godt at kvalmen begynner å gi seg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Mokkon83! :)

Skal på UL 8. januar, så regner med vi får vite det da, sånn ca ihvertfall :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig dårlig igår kveld! Iløpet av en time hang jeg over doskåla og spøy som en gris 3 ganger! :spy:

Nå håper jeg at jeg slipper mer kvalme... Er så lei! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en god dag! Ikke kvalm idet hele tatt! :)

Vært ute og gått tur med hunden, og har til og med lagd middag til meg selv!! :fnise:

Imorgen blir det forhåpentligvis julegavehandling... Håper jeg finner det jeg skal ha litt kjapt... :gjeiper: Lurer på hva vovven skal få? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarer jeg faktisk å kose meg med mat igjen :) Det er så deili! Har spist frukost, og skal nå ut å trimme en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...