thumbalina Skrevet 12. februar 2009 #141 Del Skrevet 12. februar 2009 Grattis med vogn! så moro ! Du blir helt sikkert fornøyd =) Hvilken farge gikk du for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 12. februar 2009 Takktakk Vi gikk for helsvart... Jeg har alltid likt svart, og typen ville gjerne ha noe som ikke skiller seg ut... Også tenker jeg som så at svart er en farge som aldri går av moten, så får vi fler barn, har vi vogn d a også... Eneste som er litt upraktisk med svart, er at vi har en polarhund med hvit underull, og alle klærne vi har erfulle av hundehår, så vil tro vogna blir hvit til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 13. februar 2009 #143 Del Skrevet 13. februar 2009 Hehe kan bli litt spraglete det ja =) Men fordelen er jo at du ser hvor hårene er. så ikke ungen får det for tett opp til seg. Med sorte hår så ser du gjerne ikke hvor de er alltid... Blir nok svart vogn på meg også.. så passer det uansett kjønn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #144 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, vi får vel passe på å ha klesrull i hus hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #145 Del Skrevet 15. februar 2009 Fikk kjempefine nelliker av kjæresten igår :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #146 Del Skrevet 16. februar 2009 Idag dro typen på jobb igjen... Skal prøve å ha noe å henge fingrene i de neste 12 dagene, så kanskje det går litt raskt... Det er verst om kvelden når jeg går og legger meg, og om morgenen når jeg våkner... Også er han aldri hjemme når jeg er på kontroll, og jeg skulle så gjerne hatt ham med så han fikk høre hjertelyden til babyen... Håper det klaffer en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 16. februar 2009 #147 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjipt at han er borte igjen da. Er slitsomt med sånn skiftarbeid - men så blir det kanskje dobbelt så godt å se han igjen når han først kommer hjem! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #148 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, det er alltid kjempegodt når han kommer hjem, så det er det jeg går og ser fremover til hvar dag Han har mange ganger sagt at han skal finne seg jobb nærmere hjemme, for at jeg skal slippe å vre hjemme alene, men jeg vet han trives utrolig godt, så det får han ikke lov til, samme hvor lyst jeg har til å ha han hjemme hver dag :gjeiper: Det er bare 11 dager til han kommer Skal til jordmora i morgen... Blir spennende og høre hva hun har å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 17. februar 2009 Var hos jordmora idag Hun var trivelig Og alt var bra med den lille Mini hadde en puls på 150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 17. februar 2009 #150 Del Skrevet 17. februar 2009 Så spennende =) Hva gjør egentlig jordmor i forhold til legen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #151 Del Skrevet 18. februar 2009 Hun gjør egentlig ikke så veldig mye annet Men jeg syns hun var flinkere til å forklare hva alt på helsekortet egentlig er, og også fortelle litt om andre ting... Blir jo litt annet i og med at hun har spesialisert seg på dette, mens legen er almennlege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 19. februar 2009 #152 Del Skrevet 19. februar 2009 Hun gjør egentlig ikke så veldig mye annet Men jeg syns hun var flinkere til å forklare hva alt på helsekortet egentlig er, og også fortelle litt om andre ting... Blir jo litt annet i og med at hun har spesialisert seg på dette, mens legen er almennlege Ok, ja kan jo være godt å snakke med noen som har litt mer tid og peiling.. er ikke skrekkelig imponert over allmennleger sånn generelt sett.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #153 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er det ja Nå har jeg fri til neste lørdag... Litt tamt, men jeg burde jo få gjort endel hjemme Og forhåpentligvis få sjansen til å hjelpe pappa på høvleriet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 21. februar 2009 Idag har jeg vært sliten... Var koselig på 80årsdag da Men jeg bare gleder meg til å legge meg i senga mi i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #155 Del Skrevet 23. februar 2009 Jaggu er det en liten en som lager liv! Ble ferdig med sparkebuksa igår, så nå er det bare å starte på jakken Vi skal være gudforeldre til ei lita jente! Så koselig å bli spurt om det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 23. februar 2009 #156 Del Skrevet 23. februar 2009 Jaggu er det en liten en som lager liv! Ble ferdig med sparkebuksa igår, så nå er det bare å starte på jakken Vi skal være gudforeldre til ei lita jente! Så koselig å bli spurt om det da! Så moro =) Jeg tror kanskje jeg skal våge meg på å strikke noen ullbukser etterhvert jeg.. altså bleiebukser til å sette inn med lanolin..... de er jo ganske dyre å kjøpe... men er kanskje for vanskelig for meg å strikke de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #157 Del Skrevet 23. februar 2009 Tror nok du greier fint å strikke bleiebukser jeg Og når du har fått strikka ei, så kommer neste til å gå kjempefort! Sliter med å finne klær til dåpen da... Og klølnna kommer ikke før etter dåpen, så jeg må gå gjennom skapene og se om jeg finner noe fint, og pynte opp litt ekstra med smykker... Noe må jo til og med jeg ha, som ser ok nok ut å ha i kirka?... Kanskje... :gjeiper: Liker jo ikke å pynte meg... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 23. februar 2009 #158 Del Skrevet 23. februar 2009 Det meste er i grunn fint nok til kirka... bare styr unna utringning =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #159 Del Skrevet 23. februar 2009 Takk, Thumbalina, for det med utringning hadde jeg ikke tenkt på... Må vel bare leite til jeg finner noe... Ellers må jeg låne noen kronasjer av kjæresten... Blir vel ordning... Har egentlig ikke gått i annet enn joggebukse og t-sjorte de siste ukene, så tror det kan bli godt å ha på noe litt mer fancy... Nå blir det snart kvelden for meg, mini og vovven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 24. februar 2009 #160 Del Skrevet 24. februar 2009 Hehe er vel kanskje ikke hverdagskost med gravidpupper i kirka =) Men folk går i det meste - selv om de er faddere..... noe nøytralt og greit som regel... du finner helt sikkert noe =) Koslig å være fadder =) Jeg er ikke til nevøen min for jeg står ikke i statskirken, men mannen er - og han er kjempestolt =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå