Gjest MissBella Skrevet 28. juni 2009 #161 Skrevet 28. juni 2009 Jeg er fortsatt syk Utrolig lei av å sitte inne når det er så fint vær ute. Hva skal dere da?
Mr.Guy Skrevet 28. juni 2009 #162 Skrevet 28. juni 2009 (endret) Dette blir nok atter en kjedlig søndag ettersom alle er bortreist. Blir vel å sitte inne å sløve og få tiden til å gå. Kanskje gå seg en tur Endret 28. juni 2009 av Mr.Guy
Gjest gjestdeluxe Skrevet 28. juni 2009 #163 Skrevet 28. juni 2009 De jeg kjenner er bortreist i helgen, og det skjer lite i dag. Så er det også veldig varmt ute...men blir det kjøligere bør en ut og trene litt. Kjekt å ha ordnet seg dater i tiden som kommer - noe å se frem til - em kaffe her og en kaffe der...blir mye kaffe det.
Gjest LanaLane Skrevet 28. juni 2009 #164 Skrevet 28. juni 2009 har jobbet, men skal sitte alene hele kvelden siden alle er bortreist. Tvn funker ikke så jeg håper dere på KG kan underholde meg
Gjest Hingsten Skrevet 28. juni 2009 #165 Skrevet 28. juni 2009 Jeg skulle ha pult dere i stykker, alle sammen!
Snill Skrevet 28. juni 2009 #166 Skrevet 28. juni 2009 Nix interessant på TV, så underholdning mottas med takk. Klokka ringer halv seks i morgen, så begrenset med kveldssprell utover litt sosing på nett tenker jeg.
Gjest Til "Snill" Skrevet 28. juni 2009 #167 Skrevet 28. juni 2009 Nix interessant på TV, så underholdning mottas med takk. Klokka ringer halv seks i morgen, så begrenset med kveldssprell utover litt sosing på nett tenker jeg. Unnskyld, men du er mann: er det deg på bildet? En mann med briller og langt hår, som ligger i sengen og holder rundt bestemoren sin? Ble bare nysgjerrig...det er alt.
Snill Skrevet 28. juni 2009 #168 Skrevet 28. juni 2009 Unnskyld, men du er mann: er det deg på bildet? En mann med briller og langt hår, som ligger i sengen og holder rundt bestemoren sin? Ble bare nysgjerrig...det er alt. Se her du... ...utrolig artig bilde!
bergensjenta83 Skrevet 5. juli 2009 #170 Skrevet 5. juli 2009 jeg er hjemme på sofaen og ser film.. det plasker jo ute!
Brand Skrevet 5. juli 2009 #171 Skrevet 5. juli 2009 jeg er hjemme på sofaen og ser film.. det plasker jo ute! Så heldig du er da Her gled regnet over etter en snau halvtime, og det er like uutholdelig varmt ute igjen. Håpet på et kraftig regnskyll og en skikkelig rotbløyte, men nix
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #172 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har vært en tur hos en venninne i dag, men nå er jeg hjemme igjen. Synes søndag er en kjedelig dag. Jeg er ikke spesiellt sliten dagen etter jeg har vært ute heller, har egentlig ekstra mye energi av en eller annen grunn.
bergensjenta83 Skrevet 5. juli 2009 #173 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har vært en tur hos en venninne i dag, men nå er jeg hjemme igjen. Synes søndag er en kjedelig dag. Jeg er ikke spesiellt sliten dagen etter jeg har vært ute heller, har egentlig ekstra mye energi av en eller annen grunn. Så greit at du er i fin form etter byturen. Var det noe liv på byn i går? jeg hadde planer om gå på trening, men no har jeg bare grodd fast i sofaen
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. juli 2009 #174 Skrevet 5. juli 2009 Så greit at du er i fin form etter byturen. Var det noe liv på byn i går? jeg hadde planer om gå på trening, men no har jeg bare grodd fast i sofaen Ja, var gøy på byen i går Burde ha trent litt jeg også, men har jo gått ganske langt i dag da, så det får holde.
Gjest EmilyLane Skrevet 5. juli 2009 #175 Skrevet 5. juli 2009 Har den store bakrusdagen. Kom hjem fra nach klokka elleve i morges, sovna tvert og har nettopp våkna. Nå skal jeg ha i meg MASSE vann og ha litt fylleangst.
artaniz Skrevet 5. juli 2009 #176 Skrevet 5. juli 2009 Nok en helg tilbragt på jobb.. Endelig er den over. Fikk heldigvis sove lenge idag før jeg stakk på trening før jobben idag. Like så greit at det har vært drittvær i Oslo..
Bagett Skrevet 5. juli 2009 #177 Skrevet 5. juli 2009 Hva gjør single på en vanlig søndag? Jeg har vurder å begynne å gå på jobb noen timer om søndagene, bare for å få tiden til å gå. Jeg kan jo gå og trene litt, eller gå en tur, men det tar jo ikke hele dagen. Blir ofte sittende i sofaen forran tv med laptopen på fanget. Er dette et vanlig problem blandt single? Jeg er singel:) På søndager sitter jeg hjemme og ser på tv og er på dataen...er ikke akkurat sosialt,men er jo ikke anna å finne på..så er det giddans å bevege på seg og ja.... Det er deilig med en dag i uka der det ikke skjer noe.Der du kan slappe av og ta det med ro!
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. juli 2009 #178 Skrevet 12. juli 2009 I dag har jeg sovet lenge, sette en kjedelig film på TV og diskutert litt på KG. Tenker på å ta meg en tur på plantajen, ikke fordi jeg trenger noe der, men fordi det er eneste søndagsåpne butikken jeg kan komme på.
artaniz Skrevet 12. juli 2009 #179 Skrevet 12. juli 2009 Uff, våknet nettop. Kjennes ut som jeg har vært ute på skikkelig flatfyll igår, selv om jeg bare var på jobb.. Nå står det bare to ting på programmet for dagen: 1. Komme meg på trening. 2. Ligge på sofaen å se tour de france
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #180 Skrevet 12. juli 2009 Uff, våknet nettop. Kjennes ut som jeg har vært ute på skikkelig flatfyll igår, selv om jeg bare var på jobb.. Nå står det bare to ting på programmet for dagen: 1. Komme meg på trening. 2. Ligge på sofaen å se tour de france Skjønner at du er single da, ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå