Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det har da vel ikke du noe med.

Sier bare min mening. Det er i hvert fall ikke ulovlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Sier bare min mening. Det er i hvert fall ikke ulovlig.

Nei, det er like lovlig som å date to stykker på en gang.

Skrevet
Nei, det er like lovlig som å date to stykker på en gang.

Jada, frøken - jeg vet det ;) hehe

Men er det fornuftig?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Det kan være slitsomt å date to menn på en gang, så det er ikke å anbefale. Plutselig blander man sammen hva de ulike har sagt, om kan glemme seg bort og kalle de for feil navn etc., så det er ikke bra - og man behøver jo nok søvn til jobbuken starter mandag morgen.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Det kan være slitsomt å date to menn på en gang, så det er ikke å anbefale. Plutselig blander man sammen hva de ulike har sagt, om kan glemme seg bort og kalle de for feil navn etc., så det er ikke bra - og man behøver jo nok søvn til jobbuken starter mandag morgen.

Jaja, enkelte er flinkere å holde styr på ting enn andre. Dessuten er det ikke på natta man dater.

Skrevet

Får si att jeg er helt i starten med begge to da, så ikke noe sex. De har også veldig krevende jobber og en aktiv fritid, så ser de jo nesten ikke. Så blir vel ikke noe med noen av de heller. Og jeg klarer veldig fint å holde styr på hva de forskjellige sier.

Skrevet

Har det allerede blitt søndag? Hm...

Hva skal dere idag?

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Har det allerede blitt søndag? Hm...

Hva skal dere idag?

Ja, søndag igjen #$%&*@

Jeg skal vel bare slappe av, kanskje gå en tur siden det er så fint vær. Så lurer jeg litt på om jeg skal adde en fyr på facebook...:klø:

Skrevet

Sitter hos ei vennine etter en ekstrem våt helg..... :overrasket:

Vært øyeblikk hjem nå! Få igjen barn... Kanskje ta en tur i skogen, selvom jeg egentlig vil slenge meg på sofa`n... Gåkke vøttu!

14 dager til neste rølp....

(og daten min har dratt til England.... :sur: )

Skrevet

Gått laaaang tur og ledd masse, spist og slappet av litt på sofaen før jeg skal på middag.

Deilig søndag :)

Gjest gjest_dama
Skrevet

I dag har jeg gått laaaang tur i solskinnet, vasket litt tøy, vært med en venninne på cafè og sitter nå her! Kanskje se en film etterpå :o)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Vet jeg ikke er singel, men er jo gressenke på et vis, så jeg skriver likavæl!

I dag skal jeg på Guinness-rekordforsøk på operaen, så skal jeg trene og så skal jeg stemme!

Skrevet

Ut på tur med date, deretter hjem og dusje (få vekk anti-flått spray :fnise:) og så skal jeg lage meg en bedre middag og muligens vaske litt klær mens jeg ser TV.

Skrevet

Nå skal jeg snart vaske leiligheten. Etter det er det tid for skolearbeid. Ikveld er jeg invitert på middag hos daten min. Gleder meg!! Spesielt siden jeg ikke har vært hjemme hos han enda.

Skrevet

Sløving i soffan i dag.... men jeg lurer på om jeg skal ta en biltur. Flekke taket, og late som om det er sommer der ute....

Skrevet

Idag har jeg stemt.

Ellers blir det vel sløving på sofaen resten av dagen.

Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb. skal slappet av litt så får jeg se om jeg skal på trening. Var mye sykdom på jobb så ble en stressende helg. Hvilken planer har du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...