Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Hilde K S
Skrevet
Hva gjør dere i dag?

Selv har jeg vært ute på en lang tur i skogen, så var det hjem og kose meg i badekar med en stor kopp te.

Snart skal jeg hjem til en kjkkas jeg traff i går ute på byen, vi skal kose oss med en film. Gleder meg masse, men skikkelig spent og. Vi hadde det så utrolig koselig i går og klikka skikkelig, men da var vi jo ikke edru, så spent på hvordan det blir i dag.

Så spennende!

Jeg har sovet lenge og har vært på shopping med en venninne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Surra rundt i byen, og bakt lussekatter, så nå lukter det nybakt her :biggrin:

De siste ble litt svidd, men men....

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg sov lenge, ruslet en tur i parken her. Så kom bestekompisen på besøk og hjalp meg med å sette opp en hylle, før jeg lagde pannekaker og vi så en serie. Koselig søndag :)

Anonym poster: 11f08bf830fc02b6cd3701362b67a357

Skrevet

Var på bokfestivalen og kjøpte meg kokebøker, dro så videre til mamma og laget mat :) På kvelden så jeg film med han ene jeg bor med, og sovnet på sofaen!

Skrevet

Var på reunion med noen gamle kollegaer, trodde det skulle være gøy, men den gjengen hadde jeg tydeligvis vokst fra. Kom i hvertfall ikke med inn i samtalene og ikke så gøy å høre noen av dem disse to stykker som ikke møtte opp pga manglende ambisjoner i livet, når man ikke har noen selv. Fortsatte med uoppfordrede tips til meg hvordan jeg kunne få meg en partner og sex. Og hvor mye jeg taper på å ikke ha kommet inn i boligmarkedet.

Anonym poster: 320577b90c83aa44fdbe5d514b4c4085

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...