Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har akkuratt sett på en av tidenes fotball kamper!

Manchester United 4-3 City!

Etter all den spenneingen må det bli en rolig kveld her gitt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så er det søndag i gjen.. hva driver dere med i dag?

Skrevet

Koser meg med fin film og te :) men helt alene som vanlig på en søndag.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg sitter og tenker litt på hva jeg skal gjøre for å få mer orden på livet mitt. Så jeg lager en liten liste med ting jeg må ta tak i i morgen. Prøver også å ta opp igjen kontakten med folk jeg ikke har møtt på en stund.

Skrevet

tidligere i dag har jeg bare slappet av hjemme og sett på the Hils på mtv. No er jeg akkurat kommet hjem fra en film kveld med en jeg dater :)

Skrevet

Jeg har hatt en ganske fantastisk dag i dag, dro tidlig på trening, så kom en jeg jeg data i sommer på besøk, og vi hadde det sefølgelig helt fantastisk. Det som er dumt er att han snart reiser til Afghanistan på ubestemt tid. Så fra vi traff hverandre så har det vel vært litt sånn 3 skritt fram og 2 tilbake. Siden vi begge vet att han snart drar og da er det over.

Ellers var jeg en tur hos niesa mi i kveld og hjelp til med flytting.

Skrevet
tidligere i dag har jeg bare slappet av hjemme og sett på the Hils på mtv. No er jeg akkurat kommet hjem fra en film kveld med en jeg dater :)

Det høres ut som du har hatt en bra søndag.

Jeg hadde filmkveld med noen venninner igår. Spiste hjemmelaget pizza og så en haug med jentefilmer. :popcorn:

• 1 måned senere...
Skrevet

Dytter denne litt.

Dette har bare vært kose søndag med Kidza :klemmer:

Skrevet

Idag har jeg laget karameller som skal bli julegave til en søster. Så var jeg på middag hos tante, og nå har akkurat mamma og pappa reiste fra et lite kaffebesøk her hos meg. Nå skal jeg bare slappe av med miami ink og eller en film og rydde litt før det er natta:)

Gjest Gjest_lars_*
Skrevet

Dette har vært en tung søndag. Har bare sitti i leiligheten og tenkt på hvor bra jeg kunne hatt det med ei dame.

Men ingen kommer å ringer på dørklokka uten at jeg gjør noe. Og det har jeg ikke baller til å gjøre med det første. Hadde vært så meget enklere om jeg hadde noen jentevenner. Men bare guttevenner for min del

Skrevet

Lang løpetur i regnværet, for da er det så mye bedre å kose seg med godis og tv på kvelden.

Gjest Gjest_lene_*
Skrevet

da var det søndag igjen, hva skal dere finne på?

jeg skal lese til eksamen så og si heledagen, blir noen tv pauser da:)

Skrevet

Jeg skal også lese litt til eksamen, men har god kontroll på stoffet nå, så dagen går vel med til andre saker også ;)

Skrevet

jeg rydder og vasker leiligheten, greit å bli ferdig:) også har jeg spadag:) kjempe herligt

Skrevet

Laget pinnekjøtt til barna og mine foreldre.

Og vært fyllesjuk og flirt etter gårsdagen. :nigo:

Og irritert meg over at kjekkasen jeg møtte i går ikke sender melding.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva gjør dere i dag?

Selv har jeg vært ute på en lang tur i skogen, så var det hjem og kose meg i badekar med en stor kopp te.

Snart skal jeg hjem til en kjkkas jeg traff i går ute på byen, vi skal kose oss med en film. Gleder meg masse, men skikkelig spent og. Vi hadde det så utrolig koselig i går og klikka skikkelig, men da var vi jo ikke edru, så spent på hvordan det blir i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...