artaniz Skrevet 12. juli 2009 #181 Skrevet 12. juli 2009 (endret) Skjønner at du er single da, ja... Ja jøss, jeg er singel for jeg har sovet lenge på en søndag når jeg har jobba til klokka 4 på natta. Og Tour de france ja, det er jo det verste man kan se på tven.. Endret 12. juli 2009 av artaniz
bergensjenta83 Skrevet 12. juli 2009 #182 Skrevet 12. juli 2009 I dag kjeder jeg meg.. går nesten på veggen! Har sett en kjedelig film på tv.. ikke noe annet å se på. Har tenkt meg på spining no så det er jo en litt fornuftig ting
kristian82 Skrevet 12. juli 2009 #183 Skrevet 12. juli 2009 Søndag er en småkjip dag. Men ok dag for en joggetur/gåtur, men små viggo å gjøre det alene hehe.
artaniz Skrevet 12. juli 2009 #184 Skrevet 12. juli 2009 Har hatt meg en treningsøkt og kost meg med biff til middag. Man gjør ialfall som man vil når man er singel. Vurderer å slenge meg ned på sofaen med en film nå ja
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. juli 2009 #185 Skrevet 12. juli 2009 Har hatt meg en treningsøkt og kost meg med biff til middag. Man gjør ialfall som man vil når man er singel. Vurderer å slenge meg ned på sofaen med en film nå ja Vell..., føler jeg gjør det motsatte av deg jeg vil jeg da.
Ashitaka Skrevet 12. juli 2009 #186 Skrevet 12. juli 2009 I dag kjeder jeg meg.. går nesten på veggen! Har sett en kjedelig film på tv.. ikke noe annet å se på. Har tenkt meg på spining no så det er jo en litt fornuftig ting Tur på fjellet er ikke noe å forakte heller
artaniz Skrevet 12. juli 2009 #187 Skrevet 12. juli 2009 Vell..., føler jeg gjør det motsatte av deg jeg vil jeg da. Hva VIL du egentlig gjøre da..? Har alle forlatt deg alene i byen eller?
Gjest EmilyLane Skrevet 12. juli 2009 #188 Skrevet 12. juli 2009 Vært ute med et vennepar og solt meg, drukket oreo-milkshake og hilst på familien
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. juli 2009 #189 Skrevet 12. juli 2009 Hva VIL du egentlig gjøre da..? Har alle forlatt deg alene i byen eller? Jeg vil gå ut å spise med noen eller kose meg hjemme med venninner eller en gutt. Alle har forlatt meg ja...
artaniz Skrevet 12. juli 2009 #190 Skrevet 12. juli 2009 Jeg vil gå ut å spise med noen eller kose meg hjemme med venninner eller en gutt. Alle har forlatt meg ja... Ja det er sånnsett ingenting som er bedre enn å ha noen i armkroken sin ja.. Kommer vel snart noen hjem som kan holde deg med selskap da?
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. juli 2009 #191 Skrevet 12. juli 2009 Ja det er sånnsett ingenting som er bedre enn å ha noen i armkroken sin ja.. Kommer vel snart noen hjem som kan holde deg med selskap da? Nei, de har nok dratt for alltid.
artaniz Skrevet 12. juli 2009 #192 Skrevet 12. juli 2009 Nei, de har nok dratt for alltid. Jaha? Hørtes jo ut som triste saker.. Får finne noen nye da
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. juli 2009 #193 Skrevet 12. juli 2009 Jaha? Hørtes jo ut som triste saker.. Får finne noen nye da Det er lettere sagt en gjort... Prøver å oppsøke gamle og nye og alt som er jeg...
artaniz Skrevet 12. juli 2009 #194 Skrevet 12. juli 2009 Det er lettere sagt en gjort... Prøver å oppsøke gamle og nye og alt som er jeg... Uffda... Ble vist en kjedeligere søndag på meg en forventet, var særdeles lite spennende programmer på tv..Merker jeg er tiltaksløs nå..
Cashpink Skrevet 12. juli 2009 #195 Skrevet 12. juli 2009 Synes det er DEILIG med søndager. Jeg jobber riktignok annahver søndag, men de søndagene jeg ikke jobber de nyter jeg! Da kan jeg endelig sove lenge og pusle rundt med husarbeid når jeg står opp. Vandre rundt i nattpysjen til langt utpå dag... hihi! Komme meg ut på tur og gå rundt å se andre mennesker som er ute å går turer. TROR ikke jeg savner kjæreste på søndager... mulig at jeg savner kjæreste på hverdagskveldene når jeg går å legger meg;P men søndagen den er hellig..;P hihi! Tror generelt jeg nyter å være singel for tiden...!
MissStiles Skrevet 19. juli 2009 #196 Skrevet 19. juli 2009 Jeg nyter min siste feriedag!! Det gjør meg absolutt ingenting at det regner ute. Fint å bare gå rundt i leiligheten, rydde litt, se på tv osv.. Hva gjør dere?
Tiarra Skrevet 19. juli 2009 #197 Skrevet 19. juli 2009 Jeg nyter min siste feriedag!! Det gjør meg absolutt ingenting at det regner ute. Fint å bare gå rundt i leiligheten, rydde litt, se på tv osv.. Hva gjør dere? Omtrent det samme:) I tillegg til at jeg koser meg med guttene mine
MissStiles Skrevet 26. juli 2009 #198 Skrevet 26. juli 2009 Sol ute, sol inne! På tide med litt fint vær igjen! Da burde man kanskje komme seg ut. Hva skal dere idag?
Gjest Kavring Skrevet 26. juli 2009 #199 Skrevet 26. juli 2009 Jeg skal en tur til mamma Og så skal jeg kvinne meg opp til å sende en mld til han jeg har hatt litt kontakt med i det siste. Føler liksom ikke alt er topp, så håper han svarer Hva skal du da, MissStiles?
MissStiles Skrevet 26. juli 2009 #200 Skrevet 26. juli 2009 Jeg skal en tur til mamma Og så skal jeg kvinne meg opp til å sende en mld til han jeg har hatt litt kontakt med i det siste. Føler liksom ikke alt er topp, så håper han svarer Hva skal du da, MissStiles? Neimen, så spennende da! Du får fortelle åssen det går. Jeg har ikke noen spennende planer. Jeg må lese litt, siden jeg ikke har gjort det de siste 2 dagene. Eksamen om litt under 2 uker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå