Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Skjønner at du er single da, ja...

Ja jøss, jeg er singel for jeg har sovet lenge på en søndag når jeg har jobba til klokka 4 på natta.

Og Tour de france ja, det er jo det verste man kan se på tven.. :)

Endret av artaniz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag kjeder jeg meg.. går nesten på veggen! Har sett en kjedelig film på tv.. ikke noe annet å se på. Har tenkt meg på spining no så det er jo en litt fornuftig ting :)

Skrevet

Søndag er en småkjip dag. Men ok dag for en joggetur/gåtur, men små viggo å gjøre det alene hehe. :fnise:

Skrevet

Har hatt meg en treningsøkt og kost meg med biff til middag. Man gjør ialfall som man vil når man er singel. Vurderer å slenge meg ned på sofaen med en film nå ja :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Har hatt meg en treningsøkt og kost meg med biff til middag. Man gjør ialfall som man vil når man er singel. Vurderer å slenge meg ned på sofaen med en film nå ja :)

Vell..., føler jeg gjør det motsatte av deg jeg vil jeg da.

Skrevet
I dag kjeder jeg meg.. går nesten på veggen! Har sett en kjedelig film på tv.. ikke noe annet å se på. Har tenkt meg på spining no så det er jo en litt fornuftig ting :)

Tur på fjellet er ikke noe å forakte heller :)

Skrevet
Vell..., føler jeg gjør det motsatte av deg jeg vil jeg da.

Hva VIL du egentlig gjøre da..?

Har alle forlatt deg alene i byen eller?

Gjest EmilyLane
Skrevet

Vært ute med et vennepar og solt meg, drukket oreo-milkshake og hilst på familien :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Hva VIL du egentlig gjøre da..?

Har alle forlatt deg alene i byen eller?

Jeg vil gå ut å spise med noen eller kose meg hjemme med venninner eller en gutt. Alle har forlatt meg ja...

Skrevet
Jeg vil gå ut å spise med noen eller kose meg hjemme med venninner eller en gutt. Alle har forlatt meg ja...

Ja det er sånnsett ingenting som er bedre enn å ha noen i armkroken sin ja..

Kommer vel snart noen hjem som kan holde deg med selskap da?

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Ja det er sånnsett ingenting som er bedre enn å ha noen i armkroken sin ja..

Kommer vel snart noen hjem som kan holde deg med selskap da?

Nei, de har nok dratt for alltid.

Skrevet
Nei, de har nok dratt for alltid.

Jaha? Hørtes jo ut som triste saker..

Får finne noen nye da :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jaha? Hørtes jo ut som triste saker..

Får finne noen nye da :)

Det er lettere sagt en gjort... Prøver å oppsøke gamle og nye og alt som er jeg...

Skrevet
Det er lettere sagt en gjort... Prøver å oppsøke gamle og nye og alt som er jeg...

Uffda...

Ble vist en kjedeligere søndag på meg en forventet, var særdeles lite spennende programmer på tv..Merker jeg er tiltaksløs nå..

Skrevet

Synes det er DEILIG med søndager. Jeg jobber riktignok annahver søndag, men de søndagene jeg ikke jobber de nyter jeg! Da kan jeg endelig sove lenge og pusle rundt med husarbeid når jeg står opp. Vandre rundt i nattpysjen til langt utpå dag... hihi!

Komme meg ut på tur og gå rundt å se andre mennesker som er ute å går turer.

TROR ikke jeg savner kjæreste på søndager... mulig at jeg savner kjæreste på hverdagskveldene når jeg går å legger meg;P

men søndagen den er hellig..;P hihi!

Tror generelt jeg nyter å være singel for tiden...!

Skrevet

Jeg nyter min siste feriedag!! Det gjør meg absolutt ingenting at det regner ute. Fint å bare gå rundt i leiligheten, rydde litt, se på tv osv..

Hva gjør dere?

Skrevet
Jeg nyter min siste feriedag!! Det gjør meg absolutt ingenting at det regner ute. Fint å bare gå rundt i leiligheten, rydde litt, se på tv osv..

Hva gjør dere?

Omtrent det samme:) I tillegg til at jeg koser meg med guttene mine :yvonne:

Skrevet

Sol ute, sol inne! På tide med litt fint vær igjen! Da burde man kanskje komme seg ut.

Hva skal dere idag?

Gjest Kavring
Skrevet

Jeg skal en tur til mamma :) Og så skal jeg kvinne meg opp til å sende en mld til han jeg har hatt litt kontakt med i det siste. Føler liksom ikke alt er topp, så håper han svarer :forvirret:

Hva skal du da, MissStiles?

Skrevet
Jeg skal en tur til mamma :) Og så skal jeg kvinne meg opp til å sende en mld til han jeg har hatt litt kontakt med i det siste. Føler liksom ikke alt er topp, så håper han svarer :forvirret:

Hva skal du da, MissStiles?

Neimen, så spennende da! Du får fortelle åssen det går.

Jeg har ikke noen spennende planer. Jeg må lese litt, siden jeg ikke har gjort det de siste 2 dagene. Eksamen om litt under 2 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...