Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg vet ikke hva jeg skal i dag, men driver å melder litt med en fyr nå. Har skrevet med en fra nettet ganske lenge, og på fredag møtte jeg han. Det var kjempehyggelig, og jeg har fått masse meldinger etterpå :)

Det er jo kjempehyggelig! Man må jo ut i det fine været idag. Jeg har ikke fått noe ut av det fine været hittil siden jeg har jobbet men.. Idag og imorgen skal været nytes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal sole meg og grille! :briller2::sol: Får kanskje besøk av en kamerat. Ellers skjer det ikke mye her i gården... Desverre, får man vel si.

Gjest MissBella
Skrevet

Det har vært en bra søndag hittil. Koste meg flere timer i byen med venner. Nå ligger jeg og slapper av på sofaen. Det blir kanskje en tur på byen ikveld. Siden det er fri imorgen og.

Gjest Gjest_bergensjenta83_*
Skrevet

Er hjemme i Bergen. Har slappet av i solen.. var ute i går. Har nettopp grillet :)

Skrevet
Jeg vet ikke hva jeg skal i dag, men driver å melder litt med en fyr nå. Har skrevet med en fra nettet ganske lenge, og på fredag møtte jeg han. Det var kjempehyggelig, og jeg har fått masse meldinger etterpå :)

Hvordan gikk det igår?

Gjest MissBella
Skrevet

Når jeg våknet idag, var det :sol: men nå ser det ut som om det kommer til å :regn: .

Hva skal man finne på idag da?

Skrevet

Jeg elsket søndager da jeg var singel. Da benket hele gjengen seg med snop og en god film, deilig når man hadde vært ute kvelden før.

Ellers er det en fin besøksdag, man har tid til å besøke alle man har dårlig samvittighet for at man ikke har sett på en stund.

Skrevet

Jeg har kjæreste, men søndagene går ofte sånn alikevel :fnise: Enten med ham eller alene hvis han er på jobb. Jeg synes det er kjempedeilig å ha en dag til å gjøre ingenting etter en stressende uke!

Skrevet

Dette er en sånn dag hvor jeg har mest lyst til å bare gå og legge meg igjen. :tellesauer: Jeg skulle ønske jeg ikke hadde stått opp idag. :sur:

Skrevet

Elsker søndager har alltid gjort det. Da vi var yngre og budde heime i dalen kom alltid 5-10 personer opp på rommet og vi spiste kinderegg, sjokomelk og såg film og spelte data.

Hadde 3 PCer Amiga 500 Playstation 1, og nintendo 64. Laserdisc spiller og haugesvis av VHS filmer. Gode tider. + Babylon 5 gikk ofte på TV Søndager.

I dag leste eg ein del teikneserier, so gjekk eg på trening og kjørte baseøvelser (styrkeløft). Dillet litt på internett. Og nu ser eg LEXX som eg har fått 4 sesongar av i posten forrige uke. Skikklig snop den serien for meg.

Skrevet

Hadde fest her i går, med mange gode venner, og har besøk av en eks fra gamledager, som bor hos meg til mandag, så livet er fint:)

Nydelig vær i dag, så han og jeg har gått tur i skogen og grillet og hygget oss:D Elsker sommeren;) Håper alle dere har hatt det fint i dag:)

Skrevet

Har jobbet denne helgen, så i dag slappet jeg av en times tid etter jobb og gikk så på trening. No slapper jeg av i sofaen!

Skrevet

Jeg traff en som jeg har pratet en del med på nett. Og han var bare helt fantastisk. Så da er det bare å håpe att han vil treffe meg igjen, for han her vil jeg helt klart treffe igjen. Fikk natta melding av han i stad da, så det er vel ett godt tegn. Og en god klem da vi sa hade.

Skrevet

Idag skal jeg på Norwegian wood. Gleder meg! Også er det :sol: ute. Jippi! :hoppe:

Hva skal dere idag?

Gjest MissBella
Skrevet
Hva skal dere idag?

Dagens plan: gjøre husarbeid :husarbeid: , nyte :sol: og ikveld skal jeg på kino :popcorn:

Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Jeg skal gjøre litt husarbeid, møte 2 venninner og grille på haugen, forberede meg på jobbintervju i morgen :)

Så slutten av "the hangover" nettopp. Jeg vil også til Vegas!

X'en kommer innom for å hente "noen ting" om en time, og har ikke jeg tenkt å være her.

Endret av LanaLane
Gjest Gjest
Skrevet
Er dette et vanlig problem blandt single?

Det er nok som alt annet veldig individuelt. Sikkert mange som har det sånn. Det er noe som heter at det er ikke hvordan man har det , men hvordan man tar det. Har vært singel i over et år nå og har vel ikke følt at jeg har vendt meg til det før nå i det siste. Etter at jeg meldte meg ut av "the ratrace", så slapper jeg mye bedre av enn før når jeg er alene. Klarer å nyte stillheten og for eksempel det å sitte og kose meg med en god bok. Også på en søndag :-)

Skrevet

Skal ein tur å løfte jern, eller har eg brukt alt for mye tid her på KG. Er litt hekta.

Håper eg greier å løsrive meg fra KG nu snart.

Ellers har eg lyst å gå å se Wolverine Origins i dag. Mulig eg skal spør noen om å bli med hehe.

Men føler ikke det er ille å være singel i dag nei.

Skrevet

Har besøk av min mor. Vi skla snart i 5 årsdag til datteren til min fetter. Gleder meg også til treffe resten av de små og store i familien :)

Skrevet

Klamrer meg fast til sofaen, ser på Sopranos og poster drit på dette forumet; samt spammer Facebook. Men jeg sliter med å bli edru til jeg får besøk senere av noen kamerater som vil se fotball. Argh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...