Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange som nyter den siste feriedagen sin idag???

Videoannonse
Annonse
Gjest svanungen
Skrevet

Jepp!!

Føler meg ikke veldig klar for jobb i morra da....

Men på den annen side, det skal bli godt å få igang hverdagene igjen. Rart med det!

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg gruer meg litt til å komme tilbake på jobb i morgen, men på en annen side vet jag at det går bra når jeg først kommer dit. Jeg er stort sett i bedre humør når jeg er på jobb enn det jeg er hjemme. Totalt sett blir det nok deilig å komme i gang med jobb igjen, det gjelder bare å komme seg gjennom mandagen. Ellers prøver jeg vel egentlig å nye siste dagen og ikke tenke noe på jobb. Har tenkt til å se en film nå eller noe. Jeg fikk ikke dratt ut i går da, det ble vindrikking hos en venninne noe som i og for seg var ganske koselig.

Skrevet

Jeg har hatt fri fra skolen i 1 mnd og det blir uvant å gå tilbake dit imorgen. Men jeg er sikkert ikke den eneste som tenker sånn..

Skrevet

Har akkurat kommet hjem fra kino. Har sett Max Manus. Utrolig bra film!

Noen som har sett den?:)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Våkna altfor tidlig idag til tross for en fuktig tur på byen igår.

Burde hatt fyllefilter på mobilen i natt ser jeg....

Litt sløv form nå.

Vasker litt klær og pakker for jeg skal ut å reise imorgen.

Fint vintervær med sol ute, så jeg skal prøve å manne meg opp til å gå en tur mens det er lyst. Kanskje jeg får med ei venninne.

Skrevet

Jeg våknet også altfor tidlig idag. Var ikke på fylla igår men våknet av at en venn av meg sendte mld. Han hadde nettopp kommet hjem fra fest. Han var veldig pratesjuk. Etter det fikk jeg ikke sove mer. Jaja..

Idag tror jeg at jeg skal vaske og rydde litt i leiligheten. Gjøre noe nyttig siden jeg bare satt og så på TV igår.

Skrevet

Skal ut på tur med en....venn :klø: ? (For øyeblikket litt udefinert relasjon, det der.)

Deretter blir det vel å tusle seg hjem til middag og en bok (avløst av PC og TV utover kvelden).

Skrevet
Jeg elsker søndager selv om jeg er single. Så rar er jeg :fnise:

Tar med meg ei bok og går på café, går på kino, ser film og serier hjemme, spiller, møter venner, leser bok, jobber litt, lager god middag, går på trening... koser meg!

Men trives utmerket godt i eget selskap da :)

Søndag er er så stille og fredelige... Og med mindre jeg våkner opp fyllesjuk er det kanskje den beste morgenen i uka ;)

Jeg er så enig! Søndager er den aller beste dagen i uka. Det er så fantastisk å ha en dag hvor det ikke er noen forventninger til hva man skal gjøre, bare rett og slett henge rundt og nyte livet :enig:

Skrevet

Jeg er bare lykkelig, så for meg spiller det liten rolle hva dagen heter!

Hehe!

Sprer om meg av min glede - til alle som vil ha!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jeg er så enig! Søndager er den aller beste dagen i uka. Det er så fantastisk å ha en dag hvor det ikke er noen forventninger til hva man skal gjøre, bare rett og slett henge rundt og nyte livet :enig:

Det kan man da gjøre på lørdager også. Ellers nyter jeg livet mer på lørdager enn på søndager.

Skrevet
Jeg sniker meg inn her selv om jeg ikke er singel lenger. Men jeg har da vært singel og det gjennom mange år og jeg tror ikke du skal skylde på singelstatusen fordi søndager er drepen.

Søndag er ukens verste dag. Jeg hatete søndager som singel og nå som mor til mange og godt gift er søndag fremdeles akkurat like drepen som før. Jeg foretrekker enhver mandag foran søndager.

Kom deg ut på tur/cafe/på besøk/kino,så går dagen litt fortere. Selv har jeg valget mellom å rydde hus,lage middag eller legge sammen klær. Tenker du misunner godt gifte meg,eller hva :ironi:;)

søndag e ein fantastiske dag:)

då får du vasket på rommet, stuen og badet+ Du får bretta sammen klær

jeg får trent og gå på cafe eller kino med gode venner:)

Gjest MissBella
Skrevet

Jeg har begynt å bli mer og mer glad i søndager nå som jeg er singel. Kanskje fordi jeg har festa en del i det siste og da er det godt når det er søndag og man kan slappe av. Finnes ikke noe bedre enn en lat søndag. Spise en god og lang frokost, lese avisen/blad/bok med en kopp te/kaffe også se en film eller to på kvelden. :popcorn:

Skrevet

Etter å ha vært ute på byen både fredag og lørdag så skal jeg nyte denne søndagen som bare det. På sofaen!!! Med brus, god middag og godteri. Også se på Tv. Godt med en lat dag nå!!

Skrevet

Har noe skolearbeid som skal unnagjøres.. Blir vel også noen fastelavnsboller kan jeg tenke meg :sikle:

Kan være jeg skal treffe en kar i kveld da :lur:

Skrevet

Jeg vil også treffe en mann i kveld! Argh, er så utrolig klar for å møte noen nå. Ferdig med eksen og klar som et egg! Hvor er han?!

Skrevet

Kan opplyse om at det ikke var vellykket *grøss*

Skrevet

Jeg vil også på date!!!!!!!!!!!!!

Kan opplyse om at det ikke var vellykket *grøss*

Å, hvorfor ikke?

Skrevet
Å, hvorfor ikke?

Var bare skikkelig klein stemning, merka godt at han var ukomfortabel med situasjonen, og prøvde altfor hardt til å ha noe å snakke om hele tida..

Jaja, sånn kan det gå. Bedre lykke neste gang :)

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Jeg elsker søndager, har ett barn så de søndagene jeg har henne er det ut på tur på fjellet/skogen/sjøen/cafe, middagsbesøk hos besteforeldre og når hun har lagt seg rundt syv, er det vasking av hele leiligheten. Men når faren hennes har hun, så er vi en gjeng med venninner på rund fem single og usingle, som treffes etter vi har ute på fylla, vi har en fast cafe plass som vi pleier å gå til, der vi bestiller alt for mye mat, og snakker om hva som skjedde kvelden før og hvor folk ble av...hehehe. Så går vi hjem til en venninne, dette går på rundgang, som oftest hun som bor nærmeste byens fasiliteter, der vi steller oss, så går vi på kino. Elsker søndager og generelt helg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...