Gjest Crash'n burn Skrevet 30. november 2008 #41 Skrevet 30. november 2008 Hva har dere gjort denne søndagen da? Våkna kl 1300 Sløva foran TV. Dro inn til byen og kjøpte et lass av magsiner for så å sitte på cafe med en bedre kaffe og lese i et par timer. Nå sitter jeg og lurer på når i natt jeg kommer til å sovne etter å ha sovet alt for lenge og inntatt alt for mye koffein. Jaja, blir vel zombietilværelsen på jobben i morgen..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. november 2008 #42 Skrevet 30. november 2008 Lå til over 12. Litt i bakrus etter julebord igår kveld. Rekonstruerte litt med ei venninne på tlf, skjønte at jeg hadde tullet bort en bra kar som prøvde å sjekke meg opp. Dette har irritert meg i hele dag, men jeg er for pysete til å ta kontakt med han idag. Fanken! Dro meg deretter ut av senga, og fikk i meg litt frokost. Hjalp ei venninne med oppussing ett par timer, dro på trening etterpå. Har laget meg sunn middag (selv om kroppen skriker etter junk dagen derpå), og vært litt på nett (fb og sånn). Fått unna en maskin klær, og ryddet litt har jeg også. Hengt opp advents stjerne og satt frem stake Snart senga neste her nå.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #43 Skrevet 30. november 2008 Stod opp kl 15. Surfet på nettet. Vasket klær. Besøkte venninne (med familie). Og nå...surfer på nettet. Burde vasket opp og ryddet, men eier ikke tiltak.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #44 Skrevet 1. desember 2008 Jeg kan jo gå og trene litt, eller gå en tur, men det tar jo ikke hele dagen. Blir ofte sittende i sofaen forran tv med laptopen på fanget. Det er vel det jeg også gjør, men jeg har samboer tilogmed..
MissStiles Skrevet 7. desember 2008 #45 Skrevet 7. desember 2008 En grått og trist søndag. Skikkelig fin dag for å sitte inne og se på film..
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. desember 2008 #46 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har kjøpt lerret og akrylmaling, så jeg skal male i dag
MissStiles Skrevet 7. desember 2008 #47 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har kjøpt lerret og akrylmaling, så jeg skal male i dag Hva skal du male da?
Gjest Lene, gjest Skrevet 14. desember 2008 #48 Skrevet 14. desember 2008 noen andre som er alene i dag??
Gjest Gjest_lisbeth_* Skrevet 14. desember 2008 #49 Skrevet 14. desember 2008 noen andre som er alene i dag?? Jeg er alene idag, har ikke snakket med noen siden fredag. Blir nesten godt å komme på jobb imorra.
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 14. desember 2008 #50 Skrevet 14. desember 2008 vert litt med venner i går og på fredag, mn vert alene i hele dag og har ikke gjort noe som jeg burde... hva har du gjort i helga da?
Gjest Gjest_lisbeth_* Skrevet 14. desember 2008 #51 Skrevet 14. desember 2008 vert litt med venner i går og på fredag, mn vert alene i hele dag og har ikke gjort noe som jeg burde... hva har du gjort i helga da? Igår stod jeg opp litt sent, leste litt, surfet på nettet, ryddet og vasket klær, så håndballkamp...egentlig ikke no spesielt. Idag har jeg igrunn gjort det samme, tenkte å gå en tur, men her har det regnet litt så da venter jeg på bedre vær. Kunne sikkert gjort no mer fornuftig, men har liksom ikke helt tiltaket. Merker at så fort sola titter frem så blir jeg mer aktiv.
Gjest Gjest_ana_* Skrevet 14. desember 2008 #52 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har ikke gjort noe som helst konstruktivt i dag. Sto opp i 15-16tiden, som jo er lovlig seint, men jeg har hatt en hard uke som ble avsluttet med en enda hardere lørdag og hadde en del søvn å ta igjen tror jeg! Kunne lykkelig konstatere at jeg utrolig nok ikke har skallebank, men er derimot veldig slapp og lat og har derfor tilbrakt dagen i godstolen. Begynner å kjede meg nå og lurer på om jeg skal ut og ta et par øl, men jeg blir sliten bare av tanken på å dusje, føne håret, kle meg osv Har et litt ambivalent forhold til søndager, jeg synes egentlig det er deilig å være alene men det er jeg egentlig ofte nok og det kan bli kjedelig når det blir en HEL dag uten sosial kontakt. Hjelper heller ikke å være alene når jeg er usannsynlig kåt og kosesyk! Har nettopp fått meg kjæreste da, men hjelper lite når han er bortreist. Faktisk gjør det alt bare verre, for jeg lengter dobbelt så mye etter han nå.
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. desember 2008 #53 Skrevet 14. desember 2008 Har et litt ambivalent forhold til søndager, jeg synes egentlig det er deilig å være alene men det er jeg egentlig ofte nok og det kan bli kjedelig når det blir en HEL dag uten sosial kontakt. En dag uten sosial kontakt er da slettes ikke mye Værre når det blir flere dager i strekk, da begynner jeg å bli rastløs.
MissStiles Skrevet 14. desember 2008 #54 Skrevet 14. desember 2008 En dag uten sosial kontakt er da slettes ikke mye Værre når det blir flere dager i strekk, da begynner jeg å bli rastløs. enig! jeg hadde fredag kveld som min dag uten sosial kontakt. Igår og idag har jeg vært mye sammen med venner. Sliten idag men fornøyd med helga!
Gjest Gjest_ana_* Skrevet 14. desember 2008 #55 Skrevet 14. desember 2008 En dag uten sosial kontakt er da slettes ikke mye Værre når det blir flere dager i strekk, da begynner jeg å bli rastløs. Sant nok. Hadde en periode tidligere i høst hvor det ble ganske mange dager i strekk, noe som jeg tror er halve grunnen til at jeg ble ganske deprimert. Gikk for ikke så lenge siden over til å jobbe hjemmefra (hvor jeg bor alene) og da ble det plutselig ganske lett å bli innemuret i leiligheten hele dagen. Har alltid likt å slappe av hjemme alene, men før var det etter en hektisk servicejobb hvor jeg hadde mye sosial kontakt. Nå sitter jeg hjemme alene og jobber, før jeg sitter hjemme alene og slapper av, hehe. Så jeg har fått et stort behov for å være sosial på fritiden, og det hjelper på vinterdepresjonen å henge med folk i stedet for å sitte hjemme ensom. Men jeg klarer vel en liten dag i eget selskap.. har jo faktisk blitt til det i dag!
MissStiles Skrevet 21. desember 2008 #56 Skrevet 21. desember 2008 Formen er ikke helt på topp idag. Godt å ligge på sofaen og se på film da.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #57 Skrevet 28. desember 2008 Søndag er en skikkelig favorittdag. Frokosten varer i ca 3 timer hvor jeg drikker masse kaffe og leser aviser. Deretter kanskje møter en venninne for å drikke vin og dra på kunstutstilling og deretter restaurant og deretter kino eller noe annet. Deretter muligens sex
MissStiles Skrevet 28. desember 2008 #58 Skrevet 28. desember 2008 Søndag er en skikkelig favorittdag. Frokosten varer i ca 3 timer hvor jeg drikker masse kaffe og leser aviser. Deretter kanskje møter en venninne for å drikke vin og dra på kunstutstilling og deretter restaurant og deretter kino eller noe annet. Deretter muligens sex Høres ut som en bra søndag det da!
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. desember 2008 #59 Skrevet 28. desember 2008 I dag har jeg en fin søndag. Istedenfor å være alene i leiligheten er jeg på hytta med hele familien. Deilig å ha litt folk rundt seg på en søndag.
MissStiles Skrevet 28. desember 2008 #60 Skrevet 28. desember 2008 Idag tror jeg det skal bli en bra søndag for meg og. Jeg har fått 11 timers søvn og mer uthvilt enn noen gang. Nå skal jeg snart lage frokost. senere idag skal jeg inn til byen og møte noen. Gå på cafè og bare nyte dagen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå