MissStiles Skrevet 1. mars 2009 #81 Skrevet 1. mars 2009 Grå og trist søndag men allikevel så koser jeg meg.
Hinata Skrevet 1. mars 2009 #82 Skrevet 1. mars 2009 Snør her i dag.. Sitter og ser på ski på NRK og gjør litt skole innimellom
Rexina Skrevet 1. mars 2009 #83 Skrevet 1. mars 2009 Denne dagen har vært merkelig! Våknet opp til et "bomba" hus ettersom jeg holdt fest her i går. Fikk seriøst sjokk da jeg våknet (alt så da så mye bedre ut i går? hehe) Så i dag har gått med på vasking, rydding og boning:P Ok, var ikke så ille, men deilig å få det skikkelig rent:) Trodde jeg skulle være sammen med en mann i kveld, men virker som han er på middag hos foreldrene sine, så jeg venter.. Hater å vente og ikke vite! Klarte selvfølgelig å ringe han i natt da jeg var for fin i formen, og snakket om følelser og savn. Ånei, det er kleint å tenke på i dag, men heldigvis så svarte han med samme mynt og ville gjerne ta kontakt igjen i morgen, sa han:) Får håpe han står på det da.. Har fått lånt en film jeg vet han vil se og er klar som bare det!:D
Lykka Skrevet 1. mars 2009 #84 Skrevet 1. mars 2009 (endret) På søndager blir det som regel kosestund hjemme med dattera mi, om det er vær til det pleier jeg å trille en tur med henne På kveldene etter at snuppa er lagt pleier jeg å se på en film, strikke eller sitte forran pcen og sløven. Endret 1. mars 2009 av Lykka
Hinata Skrevet 8. mars 2009 #85 Skrevet 8. mars 2009 Da var det søndag igjen.. Noen som har noen planer? For min del så går vel dagen bort til å gjøre skolearbeid
Cata Skrevet 8. mars 2009 #86 Skrevet 8. mars 2009 Joda, stoooore planer. Det skal ryddes på soverommet. Har en stol og en kiste der (dessverre) og oppå der havner alt som "snart" skal i skapet bare at jeg ikke har tid til å legge det inn der og da. Kort sagt - nå ser det ikke ut i det hele tatt. . Men så er det fint vær ute også så jeg mistenker at det blir en liten rusletur før jeg går i gang med "aksjon hybelkanin". Men først formiddagskaffe .
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. mars 2009 #87 Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal møte en gutt i dag og gleder meg VELDIG :D
Hinata Skrevet 8. mars 2009 #88 Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal møte en gutt i dag og gleder meg VELDIG :D Lykke til
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. mars 2009 #89 Skrevet 8. mars 2009 Lykke til Takk, takk. Dere skal få rapport i kveld!
bergensjenta83 Skrevet 8. mars 2009 #90 Skrevet 8. mars 2009 Er fyllasyk.. etter en veldig bra fest! Skal hjem til Bergen på ferie en uke. Må si jeg ikke ser frem til flyturen i dag. Jaja mamma henter meg på flesland så blir det taco til kvelds så da er resten av dagen reddet hehe!
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. mars 2009 #91 Skrevet 8. mars 2009 Er fyllasyk.. etter en veldig bra fest! Skal hjem til Bergen på ferie en uke. Må si jeg ikke ser frem til flyturen i dag. Jaja mamma henter meg på flesland så blir det taco til kvelds så da er resten av dagen reddet hehe! Det hørtes koselig ut. Du må ha en god tur da!
bergensjenta83 Skrevet 8. mars 2009 #92 Skrevet 8. mars 2009 Det hørtes koselig ut. Du må ha en god tur da! Ja, bare se bort fra formen så hehe. Håper du får det koselig på daten din i kveld
MissStiles Skrevet 15. mars 2009 #93 Skrevet 15. mars 2009 åååå, formen min er ikke helt på topp. Tror jeg har blitt forkjølet. Bu!!! Jeg har ikke tid til sånt.. Jaja, jeg skal bare ligge på sofaen idag.. og se masse på TV.
Cata Skrevet 15. mars 2009 #94 Skrevet 15. mars 2009 I dag er daffedag. Har en ukes forsinket vinterferie foran meg. (Lar de som har barn få den ekte vinterferien så kan jeg kose meg nå ) . Skal ut på tur med date. Været er ikke topp, men det er ikke katastrofe heller. Senere blir det vel å lage seg en bedre middag og slappe av med sofa og kriminalroman.
stjernekyss Skrevet 15. mars 2009 #95 Skrevet 15. mars 2009 (endret) I dag har jeg allerede vasket badet, ryddet og støvsugd! *FLINK* Etterpå har jeg tenkt til å vaske klær, og forhåpentligvis sy sammen noen greier som har raknet. Har tenkt til å ta det veldig med ro, gå en tur kanskje. Synes ikke det er noe problem å være singel på en søndag. Men så synes jeg ikke det er noe problem å være singel de andre dagene i uken heller da Stjernedryss: hvordan gikk daten din? Edit: Normalt kommer jeg også hjem fra fjellet på søndager Endret 15. mars 2009 av stjernekyss
MissStiles Skrevet 22. mars 2009 #96 Skrevet 22. mars 2009 Da var det søndag igjen! Denne dagen går til skolearbeid. Kjedelig men jeg ligger etter så...
Hinata Skrevet 22. mars 2009 #97 Skrevet 22. mars 2009 Skolearbeid her i gården også. Jeg får kose meg med en kopp med te samtidig, det :snø: her i dag..
Cata Skrevet 22. mars 2009 #98 Skrevet 22. mars 2009 Hrmpf... Trappeoppgangen må vel få litt kjærlig omsorg med Ajax og skurefille. Vil fortsette å stå på go'fot med naboene.
bergensjenta83 Skrevet 22. mars 2009 #99 Skrevet 22. mars 2009 blir litt daffe dag i dag. Må vel ta meg en liten tur eller på trening.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. mars 2009 #100 Skrevet 22. mars 2009 Tidenes bakrus etter en heidundrande rølpefest igår. Fylle angst har jeg også Tror jeg tullet meg borti noen som legger mer i det enn jeg. Helsike også............... Skal prøve å stable meg såpass på bena at jeg får gått en tur med ei venninne iløpet av dagen. Frisk luft gjør sikkert susen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå