Yvaine Skrevet 19. april 2009 #121 Skrevet 19. april 2009 Skolearbeid Og hvis jeg er flink og effektiv, kan det være jeg belønner meg selv med...klesvask og støvsuging..
MissStiles Skrevet 3. mai 2009 #123 Skrevet 3. mai 2009 Dagens plan: vaske leiligheten, gjøre litt skolearbeid, sykle en tur også kino ikveld
Strawberrygirl Skrevet 3. mai 2009 #124 Skrevet 3. mai 2009 Min plan er å lese pensum, dra i stallen til hesten min, og kanskje treffe en fyr jeg traff på by'n i går;) hihi
Gjest MissBella Skrevet 3. mai 2009 #125 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har nok skolearbeid som må gjøres idag. Dessverre!
bergensjenta83 Skrevet 3. mai 2009 #126 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har kommet hjem etter en bra hyttetur så no blir det å vaske klær, rydde og se litt på tv resten av kvelden
Rexina Skrevet 3. mai 2009 #127 Skrevet 3. mai 2009 Denne helgen ble absolutt ikke som forventet, men toppet seg i dag:) Våknet opp i armene til fyren jeg har tatt det veldig rolig, men samtidig koselig med:) Første jeg hører er han synge litt for seg selv (før han tror jeg har våknet): "I'm in heaven!", så merker han at jeg er våken, ser på meg litt sjenert og sier: "Er vi kjærester og sånn nå eller?" <3 ÅÅÅ, det var en god søndagsmorgen! For første gang opplever jeg at en fyr vil ha hele, uten å ha prøvd seg på kroppen min:D Deilig følelse!
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. mai 2009 #128 Skrevet 3. mai 2009 Denne helgen ble absolutt ikke som forventet, men toppet seg i dag:) Våknet opp i armene til fyren jeg har tatt det veldig rolig, men samtidig koselig med:) Første jeg hører er han synge litt for seg selv (før han tror jeg har våknet): "I'm in heaven!", så merker han at jeg er våken, ser på meg litt sjenert og sier: "Er vi kjærester og sånn nå eller?" <3 ÅÅÅ, det var en god søndagsmorgen! For første gang opplever jeg at en fyr vil ha hele, uten å ha prøvd seg på kroppen min:D Deilig følelse! Oi, det hørtes ut som en fantastisk følelse. Jeg får nesten litt vondt i magen når jeg hører sånne historier. Blir veldig misunnelig ja. Håper det går bra for dere!
Gjest Kavring Skrevet 3. mai 2009 #129 Skrevet 3. mai 2009 Denne helgen ble absolutt ikke som forventet, men toppet seg i dag:) Våknet opp i armene til fyren jeg har tatt det veldig rolig, men samtidig koselig med:) Første jeg hører er han synge litt for seg selv (før han tror jeg har våknet): "I'm in heaven!", så merker han at jeg er våken, ser på meg litt sjenert og sier: "Er vi kjærester og sånn nå eller?" <3 ÅÅÅ, det var en god søndagsmorgen! For første gang opplever jeg at en fyr vil ha hele, uten å ha prøvd seg på kroppen min:D Deilig følelse! Ååh, lucky you!! Veeeldig misunnelig nå merker jeg Men skal ikke klage, for jeg har hatt en koselig helg jeg også. Dog uten noen mann da, men...
Rexina Skrevet 4. mai 2009 #130 Skrevet 4. mai 2009 Tusen takk for koselige ord, jenter:) Føles veldig riktig, og trygt og det er viktig for meg. Ikke tvil om at det er dette jeg vil:D Men tro meg: Han kommer som lyn fra klar himmel, og da er det gjort! For første gang i livet var det ingen bekymringer, tvil eller tvetydige beskjeder. Begge visste og viste ovenfor den andre at det bare er den vi vil ha! Og vi har begge vært singel en lang stund og er kresne:P Så vær deres sjarmerende selv og lev livet, så skjer det plutselig;)
Gjest MissBella Skrevet 10. mai 2009 #131 Skrevet 10. mai 2009 Denne helgen ble absolutt ikke som forventet, men toppet seg i dag:) Våknet opp i armene til fyren jeg har tatt det veldig rolig, men samtidig koselig med:) Første jeg hører er han synge litt for seg selv (før han tror jeg har våknet): "I'm in heaven!", så merker han at jeg er våken, ser på meg litt sjenert og sier: "Er vi kjærester og sånn nå eller?" <3 ÅÅÅ, det var en god søndagsmorgen! For første gang opplever jeg at en fyr vil ha hele, uten å ha prøvd seg på kroppen min:D Deilig følelse! Å, så koselig! Nå ble jeg misunnelig! Ikke noe særlig å våkne opp til regnvær idag. Jeg som hadde store planer om å være ute idag men nei.. Bare gjøre det beste ut av det! Hva skal dere idag?
MissStiles Skrevet 10. mai 2009 #132 Skrevet 10. mai 2009 Jeg hadde planer om å reise på Tusenfryd idag men siden det regna idag tidlig så droppet jeg det. Nå har sola kommet frem. Jaja.. jeg får finne på noe annet da.
bergensjenta83 Skrevet 10. mai 2009 #133 Skrevet 10. mai 2009 Idag ligger jeg på sofaen.. i litt redusert tilstand etter en veldig hyggelig lørdag!
Gjest gjest-jente Skrevet 10. mai 2009 #134 Skrevet 10. mai 2009 For det meste beholdt den horisontale stillingen på sofaen pga fuktig bytur og nach... Altfor slitsomt med nach, men vikrer jo som er fryktelig god ide der og da ha ha. Pluss litt furten, for en kar jeg har "datet" en stund, men nå godt over til bare være kompis har ikke giddet å svare på min sms fra i formiddag om han vil finne på noe i kveld... Veldig hyggelig... Og kunne definitivt trengt en venn i sofaen på en dag som denne!
MissStiles Skrevet 17. mai 2009 #135 Skrevet 17. mai 2009 Da er det søndag og 17mai. Gratulerer med dagen, folkens. Nå skal jeg få på meg penklær og komme meg en tur ned til byen. Må få sett på toget siden det er fint vær ute. Hva skal dere idag?
Gjest MissBella Skrevet 24. mai 2009 #136 Skrevet 24. mai 2009 Hva skal dere idag? Idag skal jeg bare lese, lese og lese. Ikveld skal jeg kose meg med film og godteri. Dere?
MissStiles Skrevet 24. mai 2009 #137 Skrevet 24. mai 2009 Jeg begynte dagen med å våkne opp ved siden av daten min. Hehe! Vi møttes på byen forrige helg. Koselig å se han igjen. :rødme:
Gjest Stjernedryss Skrevet 25. mai 2009 #138 Skrevet 25. mai 2009 Jeg begynte dagen med å våkne opp ved siden av daten min. Hehe! Vi møttes på byen forrige helg. Koselig å se han igjen. :rødme: Oioi, hvordan går det nå da?
MissStiles Skrevet 31. mai 2009 #139 Skrevet 31. mai 2009 Oioi, hvordan går det nå da? Tja, jeg har ikke snakket så mye med han denne uka så jeg er litt usikker på om han fortsatt er interessert i å bli bedre kjent. Som alle gutter, så tror jeg han ble skuffet over at han ikke fikk seg noe siden han fikk overnatte. Jaja, får se..
Gjest Stjernedryss Skrevet 31. mai 2009 #140 Skrevet 31. mai 2009 Jeg vet ikke hva jeg skal i dag, men driver å melder litt med en fyr nå. Har skrevet med en fra nettet ganske lenge, og på fredag møtte jeg han. Det var kjempehyggelig, og jeg har fått masse meldinger etterpå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå