Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi var på gategudstjenesten i Oslo på Jernbanetorget, også var vi på Peppes (Tasty Veggie er forresten god!). Gikk litt rundt i gatene, bestemt på å finne Deli De Luca et eller annet sted - som vi selvfølgelig klarte. :) Det var en åpenbaring! Måtte ha Draumirsjokolade med lakris. NAM. Spiste også bringebærsorbet med lakrissaus og hvit sjokoladesaus. Namnamnam. Satte oss ned i en park, og så lot vi merke til en mann som fulgte etter en dame. Han holdt seg hele tiden 20-50 meter unna henne, men så seg rundt og fulgte etter henne. Var skikkelig skummelt, så vi holdt et øye med det helt til damen gikk inn i en butikk/hotell og mannen så ut til å gi opp. Var skummelt å se, men var litt spennende å leke spioner også. :ler:

Etter det var det en tur på Operaen - taket. Var nokså sent, så den bykveldsstemningen hadde begynt å virke på meg, hvertfall - så jeg ble hakket mer energisk enn det jeg normalt er. Nesten sånn det føltes ved midnatt i London. :)

Oida, jeg som bare hadde tenkt til å skrive et par-tre setninger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mannfolk vettu, klarer ikke gjøre to ting på en gang ;)

Det klarer ikke dere heller så! Det er bare en myte ;) haha

Skrevet (endret)
Vi var på gategudstjenesten i Oslo på Jernbanetorget, også var vi på Peppes (Tasty Veggie er forresten god!). Gikk litt rundt i gatene, bestemt på å finne Deli De Luca et eller annet sted - som vi selvfølgelig klarte. :) Det var en åpenbaring! Måtte ha Draumirsjokolade med lakris. NAM. Spiste også bringebærsorbet med lakrissaus og hvit sjokoladesaus. Namnamnam. Satte oss ned i en park, og så lot vi merke til en mann som fulgte etter en dame. Han holdt seg hele tiden 20-50 meter unna henne, men så seg rundt og fulgte etter henne. Var skikkelig skummelt, så vi holdt et øye med det helt til damen gikk inn i en butikk/hotell og mannen så ut til å gi opp. Var skummelt å se, men var litt spennende å leke spioner også. :ler:

Etter det var det en tur på Operaen - taket. Var nokså sent, så den bykveldsstemningen hadde begynt å virke på meg, hvertfall - så jeg ble hakket mer energisk enn det jeg normalt er. Nesten sånn det føltes ved midnatt i London. :)

Oida, jeg som bare hadde tenkt til å skrive et par-tre setninger..

Hørtes trivelig ut :) Utenom han fyren da - som altså ikke var meg - jeg lover! ;) hehe

Endret av Steinar40
  • 2 uker senere...
Skrevet

Idag er det vaskedag hos meg også filmkveld hos en venn ikveld.

Hva skal dere da?

Gjest Kavring
Skrevet

Nå skal jeg bare slappe av, og senere skal jeg på jobb. Og bra er det, for tror ellers jeg virkelig hadde kjent på ensomheten en søndag kan gi.

Skrevet

Jeg skal vel bare slappe av inne, ute regner det. Tenkte å ha spa. Mulig at jeg besøker noen venner i kveld.

Skrevet

Endelig ferdig med siste dag på jobb, så skal nyte den siste uka før skolen begynner igjen. Benytte anledning til å vaske klær og leiligheten å se på film. Deilig.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

I dag har jeg spist sushi med en vennine, også har jeg vært ganske husmor hjemme og stekt rømmevafler. Så nå koser jeg meg med vafler og en film :)

Skrevet

Jeg har vasket en haug med klær :husarbeid: Nå skal jeg dusje og spise sjokoladekake etterpå..nam :spise:

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Lest bok, trent og laget. mat. Avslappende. Men er ikke fritt for at ensomhetstankene lurer i bakhodet. Er visst bare å prøve å holde dem i sjakk etter beste evne. :)

Skrevet

6 timers fjelltur og grillmiddag etterpå. Ut i verden nå :)

Skrevet

i dag tegner jeg på store ark, hører på musikk og drikker alt for mye te.

Skrevet

Er hjemme i Bergen på ferie, så i dag har jeg lånt hunden til søskenbarna mine. Vi har vært på tur på Fløien i stålende sol!

Skrevet

Hei alle sammen! Søndag og singel igjen.

Ettersom jeg var på topptur i går, så vurderer jeg det i dag.

Jeg var på ridetur i går og traff en venninde.

I dag håper jeg det blir en spennende dag. Men ikke så mange single og kjekke her jeg bor.

Og etter august lønna så er det ikke så aktuelt å dra inn til byen på kino etc heler.:)

Jeg er ganske sosial og aktiv, men det hadde vært så fint å hatt en kjæreste.

Skrevet

Idag er jeg skikkelig fyllesjuk. :spy: Så det blir sofaen på meg. I hvert fall til jeg skal møte en venn av meg i byen.

Skrevet
Idag er jeg skikkelig fyllesjuk. :spy: Så det blir sofaen på meg. I hvert fall til jeg skal møte en venn av meg i byen.

Kjedelig å være fyllesyk!

Jeg skal snart møte en venninne på café, så det blir koselig:) I kveld skal jeg bare slappe av og legge meg tidlig:)

Skrevet

I dag sov jeg lenge, og vasker klær, sitter foran pc'n og tenkte meg ut å gå en tur snart ... Forberede uka litt etterpå, og så slappe av med en film tenker jeg!

Søndager blir fort litt kjedelige ja, ihvertfall når man har hatt veldig mange av dem i eget selskap :dry: Sier ja takk til søndagskjæreste jeg og :ler:

Ellers kan det jo være deilig å bare slappe av og gjøre akkurat som man vil også, da! :)

Skrevet

Vært ute og gått tur med en date. 1 time i frisk luft. Henger ellers ved PC'n og skal snart sette på en maskin med skitne uteklær. Får være måte på hvor mye jeg skal ha slengende rundt i huset.

Hmmm, må visst lage middag også ja. *sulten allerede*

Skrevet

Så koselig med date da, Cata :)

Nå skal jeg straks spise middag. Og så skal jeg på kino. Gleder meg!

Skrevet

Ligget alt for lenge i sengen.

Gått tur og vasket...

Kjedlig å ikke ha en god armkrok på søndagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...