Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjedlig å ikke ha en god armkrok på søndagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men armkroker kommer ikke på døra av seg selv.

Og per idag er vel ikke ønsket stort nok til at jeg gjør noe med det!

Ååååå det hadde vært fint om en kunne bare bestilt drømmemannen :fnise:

Skrevet

Vet bare at viss meg og exen fortsatt hadde bodd sammen, så hadde det vært premier league fra morgen til kveld..nei takke seg til fred og ro uten fotball og sure mannebein..

Skrevet
Vet bare at viss meg og exen fortsatt hadde bodd sammen, så hadde det vært premier league fra morgen til kveld..nei takke seg til fred og ro uten fotball og sure mannebein..

Må innrømme at det kan bli litt fotball på søndagene men det er vel mest for å kunne slenge litt med leppa blant kjepphøye, fotballgale kollegaer....

Apropos drømmemann - kanskje man kan bestille en på eBay?

Trekker bare visa-kortet, pris etter kvalitet?

:veslejenta:

Skrevet
Har vel sett United kampen alle sammen! :ball:

Jeg så IKKE United! Har bare fått med meg at L'Pool tapte.

Og at Kanarifuglene spiste Enga-smuler i går!

Men nå er det mandag. Snart søndag.

:sol:

Skrevet

Jeg er skikkelig fyllesyk så skal bare slappe av og synes synd på meg selvg :fnise:

Skrevet

Ligge på sofaen å gjøre særdeles lite før ny arbeidsuke starter imorgen :)

Skrevet

Middag hjemme hos mor og far. Også bare slappe av på sofaen ikveld.

Gjest boblebrus
Skrevet

Var på byen i går, men fikk ikke et sted å sove, så måtte vente en stund på togstasjonen og ta første toget hjem. Gikk ca. en halvtimes tur hjem fra stasjonen, så fikk meg iallefall litt trim på morgenkvisten :ler: Men kom meg hjem til slutt! Har bare slappet av i hele dag, hørt på deilig musikk og sett på nett-tv. Blir en herlig middag med indrefilet og bakt potet etterpå sammen med familien, og litt lesing av pensum senere på kvelden :)

Skrevet
Hva skal dere idag?

Rydde litt, sose litt på nettet og gå på kafé for å lese aviser og\eller bok og se på at det piiiiiiiisseregner ute og folk som går på tur :)

...og jobbe litt på kvelden kanskje?

Skrevet
Hva skal dere idag?

Trene litt, spise søndagsmiddag med familien, og besøke noen venner ikveld.

Skrevet
Hva skal dere idag?

Søndag er vaskedag hos meg. Tenkte også at jeg skulle lage brownies. Fordi det har jeg tenkt på hele uka. Også blir det litt lesing.

Ikveld blir det forhåpentligvis å møte daten min.

Skrevet

I dag skal jeg bake brød, og helst gjøre unna masse skolearbeid :sukk:

Ellers blir det vel litt surfing da, selv om jeg kanskje burde bruke tida på noe annet :fnise:

Skrevet

Idag skal jeg gjøre absolutt ingenting. Etter å ha jobba hele helga er det på tide å lade batteriene på sofaen med en film til en ny jobbuke :)

Skrevet

Jeg har alt trent en gang i dag, og gjort unna en del husarbeid, så skal jeg ut på en treningsrunde til om en times tid. Så blir det god middag jeg skal lage etterpå. Sikkert en film og kose meg med i kveld.

Dater to gutter litt nå, men ingen av de kunne i dag. Men koser meg fint alene og.

Skrevet
Dater to gutter litt nå, men ingen av de kunne i dag.

Ikke så positivt! En av gangen!!!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Ikke så positivt! En av gangen!!!

Det har da vel ikke du noe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...