Gå til innhold

Pingting på tur


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff! Nå er jeg trist og depp og lei meg... I morgen skal jeg dra fra ham, VIL IKKE! Har absolutt ingen lyst til å dra tilbake til England, har hatt det så fint her... Håper det går over når jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yoghurt
Uff! Nå er jeg trist og depp og lei meg... I morgen skal jeg dra fra ham, VIL IKKE! Har absolutt ingen lyst til å dra tilbake til England, har hatt det så fint her... Håper det går over når jeg er der.

Uff, jeg kjenner følelsen så altfor godt. Klarte aldri å nyte sistekvelden særlig, bare han gikk fra meg i et lite minutt for å gå på do eller hente vann elns kom han tilbake og fant meg oppløst i tårer, ikke koslig akkurat :(

Sender masse gode tanker i din retning, vet hvor vondt det er :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og kikker litt jeg :vinke:

så herlig at du er hjemme! kos deg masse med kjæresten det fortjener du!

Hei begge to, og tusen takk for hilsen. Koselige KG-jentene!

:troest:

Aldri noe morro å dra fra kjæresten sin når det er lenge til man skal ses igjen :sukk:

:kose:

Nei, uff... Nå ble det ny ticker da, hehe. Greit å ha litt kontrollen.

:klemmer:

Uff, jeg kjenner følelsen så altfor godt. Klarte aldri å nyte sistekvelden særlig, bare han gikk fra meg i et lite minutt for å gå på do eller hente vann elns kom han tilbake og fant meg oppløst i tårer, ikke koslig akkurat :(

Sender masse gode tanker i din retning, vet hvor vondt det er :klem: :klem:

Ja, sånn er jeg og. Jeg begynte å grine med munnen full av tanntråd i går, måtte ta den ut før jeg tuslet inn på kjøkkenet for å finne en armkrok. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, så var man i England igjen... Jeg adde IKKE lyst til å dra tilbake, har hatt det så fint i Oslo!

Men nå når jeg først er her, var det ikke så verst likevel. Rare hjernen. Får håpe tiden frem mot jul går FORT! Og det kommer den nok til å gjøre, jeg har så mye å gjøre, att.

I morgen skal jeg ta en real dagbokrunde. Blir fiiiint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Føler med deg, jeg hater også å være borte fra kjæresten. Jeg er jo så vant til han. ;) Fikk du gjort noe mer spennende i Oslo da, eller ble det mest slækkings?

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Føler med deg, jeg hater også å være borte fra kjæresten. Jeg er jo så vant til han. ;) Fikk du gjort noe mer spennende i Oslo da, eller ble det mest slækkings?

-misa

Det ble MYE slakking, litt skolearbeid, store mengder kjæresteri, og en bitteliten fyll (altså, jeg synes ikke den var så stor, kjæresten som satt edru oppe og jobbet da jeg kom hjem er ikke enig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, da var klokka 20:40 her borte... Nå har jeg venta og venta og venta på at det skal bli sent nok for at jeg skal kunne legge meg. Er SÅ trøtt! Nå er det vel lov eller?

...bare ta et glass vin først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah, i natt sov jeg 9,5 timer! Fantastisk!

Det er litt plagsomt dette med soving, merker at jeg blir redd for å ikke få sove...og det gjør jo at man ikke sovner :klaske:

I dag var det første dag tilbake på skolen! Koselig å se de andre igjen, og lærerne og i grunn. Nå skal vi begynne å lage oss egne prosjekter fremover, skal bli gøy å bestemme hva jeg skal gjøre selv.

I morgen er det tilbakemelding på tegningen min av det skipet. Gruer meg!!! I tillegg skal alle lærerne (vi har 4 forskjellige) møtes og diskutere hver elev, hva vi er flinke til, hvor vi trenger oppfølging og sånt. Det er selvfølgelig veldig nyttig, men tanken på at de skal sitte og diskutere meg er riiimelig ekkel.

har jeg forklart karaktersystemet? Gjør det igjen, jeg. Engelske karakterer er prosenter, fra 0 til 100. 0 er et blankt ark, og 100 er noe som er så perfekt at det ikke kan stilles spørsmål ved. Det skjer dermed ikke :) Stort sett er det sett på som ekstremt bra om man får over 70 (såkalt "distinction"). Alt over 40 er ståkarakter. Litt usikker på hva det tilsvarer i norske karakterer, kanskje D eller C eller noe sånt. Jeg forventer meg ikke mer enn 40 på skipstegningen ihvertfall.

I dag fikk vi tilbakemelding på to andre ting! :)

Vi har laget kart og utgravningsplaner i Adobe Illustrator, noe jeg har syntes var kjempemorsomt! Og der fikk jeg 55%, nest best i klassen!

Også var det funntegning. Der har jeg INGEN selvtillit, synes bare jeg kløner og at de andres arbeid ser bedre ut. Men tror du jammen ikke jeg var nest best der og!!! Fikk 51 %, de to jentene jeg ser mest opp til tegnemessig fikk 50%. Må være noe jeg ikke har fått med meg her... :ler:

Læreren påpekte noen feil og svakheter, men mente jeg hadde "potential". Juhu!

Så nå er det flinkis-kveld på gang. Må skrive noen tanker om hva jeg vil jobbe med og slikt. Er veldig deilig å ha mye ulike ting å gjøre samtidig, men da blir det jo også lettere å glemme noe :rolleyes:

Ønsker alle KG-jentene en fantastisk kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer med to brae tegninger! Høres ut som du er flink :) Trur "skipet ditt" er som en par stiler jeg har levert inn i høst - ble jo helt desperat fortvila av tanken på å få de tilbake da jeg var klar over at jeg ikke hadde klart det helt. Men forbløffende nok gikk det ok, ikke strålende, men har begynt å forstå at man kan være uhyre kritisk mot seg selv. Håper dette er tilfellet og at det ikke blir så verst respons!

Ha det fint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med nestbest-resultat, det er jo kjempebra :tommelsmil: Skal se det går så det suser morgen også! Jeg krysser fingrene for den tilbakemeldingen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer med to brae tegninger! Høres ut som du er flink :) Trur "skipet ditt" er som en par stiler jeg har levert inn i høst - ble jo helt desperat fortvila av tanken på å få de tilbake da jeg var klar over at jeg ikke hadde klart det helt. Men forbløffende nok gikk det ok, ikke strålende, men har begynt å forstå at man kan være uhyre kritisk mot seg selv. Håper dette er tilfellet og at det ikke blir så verst respons!

Ha det fint :klem:

Takk! :)

Jada, man er nok sin egen verste kritiker. Men jeg skjønte på læreren at det ikke var det helt store greiene det her (han tok en rask kikk på tegningene den dagen vi leverte, og kom med noen kommentarer). Men jeg fikk også sterke signaler på at det ihvertfall var en ståkarakter! og egentlig er jeg veldig fornøydmed det, for jeg ser hvor mye jeg har utviklet meg fra de første, famlende skissene. Og da er det det viktigste :jepp: Så får jeg heller fokusere på det jeg føler meg flinkest til fremover.

Det er ganske deilig når man får bedre respons på stiler enn man har forventet. Og utrolig kjipt når det motsatte skjer ("men...men...jeg er jo GENIAL!") :fnise:

Gratulerer med nestbest-resultat, det er jo kjempebra :tommelsmil: Skal se det går så det suser morgen også! Jeg krysser fingrene for den tilbakemeldingen :jepp:

Tusen takk!

Det blir visst på onsdag vi får tilbakemelding, han liker å seigpine oss skjønner jeg :ler:

Stakk innom for å se etter deg jeg siden jeg har sett deg mye på Pupsilure sin dagbok.

Så hei hei :kalle:

Neimen hei! :hallo:

Alltid hyggelig med besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg brukt hodet mitt i kveld og kommet frem til at

JEG SKAL IKKE KJØPE MER KLÆR, SKO, SMYKKER ELLER SMINKE I 2008

Fordi:

- jeg har alt jeg trenger og mere til

- jeg vil være snill med miljøet

- jeg vil være snill med lommeboka mi

- jeg vil ikke være en sløsebøtte

- jeg har nok unødvendige ting

- jeg har ting jeg aldri bruker

- jeg faller lett for fristelser, og angrer etterpå

*stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med nest-best karakter. :) Det er jo supert. Skjønner at det var kjipt å dra fra kjæresten, synes ikkje det er noe artig eg heller. Huff eg og har gitt meg sjølv handlestopp, har en tendens til å handle litt for mykje eg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Så flink du har vært! Nestbest og greier, ikke verst! :)

Hvor lenge er det du skal være i england forresten? et år eller?

Jeg er enda misunnelig på deg som har tilgang på Tescos finest indulgent chocolate cake når som helst! MMm det må være noe av det jeg savner mest med UK! Tar alltid med meg et lite lager av sånne kaker når jeg har vært der;)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure
Da har jeg brukt hodet mitt i kveld og kommet frem til at

JEG SKAL IKKE KJØPE MER KLÆR, SKO, SMYKKER ELLER SMINKE I 2008

Fordi:

- jeg har alt jeg trenger og mere til

- jeg vil være snill med miljøet

- jeg vil være snill med lommeboka mi

- jeg vil ikke være en sløsebøtte

- jeg har nok unødvendige ting

- jeg har ting jeg aldri bruker

- jeg faller lett for fristelser, og angrer etterpå

*stolt*

Bra plan :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...