Gå til innhold

Pingting på tur


Pingting

Anbefalte innlegg

gratulerer med nest-best karakter. :) Det er jo supert. Skjønner at det var kjipt å dra fra kjæresten, synes ikkje det er noe artig eg heller. Huff eg og har gitt meg sjølv handlestopp, har en tendens til å handle litt for mykje eg og.

Tusen takk!

Ja, det var ikke noe gøy, men som regel er det bare ille den dagen man drar. Når jeg våkner opp dagen etterpå har jeg allerede innrettet meg til situasjonen på en måte. Praktisk det da, selv om det er enkelte situasjoner jeg skulle ønske han var her...

Så flink du har vært! Nestbest og greier, ikke verst! :)

Hvor lenge er det du skal være i england forresten? et år eller?

Jeg er enda misunnelig på deg som har tilgang på Tescos finest indulgent chocolate cake når som helst! MMm det må være noe av det jeg savner mest med UK! Tar alltid med meg et lite lager av sånne kaker når jeg har vært der;)

Ha en fin dag!

Æææ! Den har jeg ikke prøvd! ...nå blir jeg bare nødt :fnise:

Er litt usikker på hvor lenge jeg skal være her. Vi har en del en og en del to. Del to skal jeg prøve å få gjort hjemme i Norge siden den er mer uavhengig av undervisning og slikt. Om jeg får til det, blir jeg her til slutten av juni :) Ellers blir det 15 uker til i England, sånn fra juli ca.

Bra plan :jepp: :jepp:

Jaaa! Jeg innså jo nettop at det bare er 1 1/2 mnd det er snakk om, så jeg går med alvorlige planer om forlengelse etter desember. Men det er vel greit å begynne i det små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en fin dag i England! I dag fikk vi en liten tilbakemelding fra alle lærerne, de hadde snakket seg i mellom om hva vi var flinkest til og mente vi burdegå videre med (vi må velge to av fire hovedemner). Og de sa jo akkurat det jeg hadde tenkt selv!

Har begynt å utforme mitt eget prosjekt nå, utrolig hvor mye lettere det er å gjøre noe når man bestemmer mer selv. Gleder meg, jeg :)

Ellers våknet jeg kl 6 til morran i dag av en bråkete radiator...igjen... Det har ikke skjedd siden sist, så får håpe det ikke skjer igjen. Slet veldig med å sovne etterpå, og når jeg endelig sovner begynner selvfølgelig naboen å bråke. Sukkh.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med ham, han smeller med dører og skuffer så det høres GODT oppe hos meg (jeg er i etasjen over kjøkkenet). Jeg tror ikke han er klar over at han gjør det engang, men jeg tviler ærlig talt på at det hjelper å snakke med ham. Har nevnt en lignende ting før, og da trodde han det var døra som var problemet, ikke måten han smalt den igjen på...

Sånn det er nå, gruer jeg nesten til å legge meg, for jeg vet ikke om jeg får sove eller ikke. Må få gjort noe med det. Lapp til "alle" kanskje? Mulig han ikke blir defensiv da. Skulle ikke vært nødvendig *grmlf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var ikke noe gøy, men som regel er det bare ille den dagen man drar. Når jeg våkner opp dagen etterpå har jeg allerede innrettet meg til situasjonen på en måte. Praktisk det da, selv om det er enkelte situasjoner jeg skulle ønske han var her...

Utrolig hvor mye man får til når man går inn for det :) Kommer han og besøker deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mye man får til når man går inn for det :) Kommer han og besøker deg også?

Ja, det er sant :) Men jeg tror det hjelper MYE at jeg vet det bare er for sånn ca ett år, altså. Da ser man liksom enden på det.

Han kommer nok på besøk, men ikke før etter jul. Han jobber så mye fremover nå at han ikke rekker det før rett før jeg kommer tilbake. Det er jo ikkeno vits i ;)

Åh, elsker Tesco! De har jo alt der!

I hvilken by studerer du(om jeg kan spørre om det)?

Jah, fiiine Tesco! Jeg var et halvt år i Cardiff for et par år siden, da bodde jeg 5 min gange fra en STOR Tesco. Fint, men farlig :fnise: Nå er jeg nærmest Sainsbury's, er ikke så verst det heller, hehe.

Jeg er i Swindon! Blir litt overraska om du har hørt om det, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Dagboken din har forsvunnet fra mine innelegg, så jeg har ikke skrevet her inne på lenge! Sorry..

Høres ut som du hadde det kjempefint hjemme, og jeg forstår godt at det ikke var noe særlig å si hadet til kjæresten. Jeg vet alt om det.. Men jeg er enig i det du sier om at når man har innrettet seg med situasjonen, så er det ikke så ille :) Og dessuten er det jo ikke lenge til jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Dagboken din har forsvunnet fra mine innelegg, så jeg har ikke skrevet her inne på lenge! Sorry..

Høres ut som du hadde det kjempefint hjemme, og jeg forstår godt at det ikke var noe særlig å si hadet til kjæresten. Jeg vet alt om det.. Men jeg er enig i det du sier om at når man har innrettet seg med situasjonen, så er det ikke så ille :) Og dessuten er det jo ikke lenge til jul!!

Jo, haha, jeg tror det samme har skjedd med boka di på mine innlegg, så beklager fra meg og :fnise:

Jaaa, snart jul! I år gleder jeg meg mer enn vanlig, merker jeg. Sikkert fordi jeg skal HJEM da! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant :) Men jeg tror det hjelper MYE at jeg vet det bare er for sånn ca ett år, altså. Da ser man liksom enden på det.

Det tror jeg på :) Husker da vi bodde fra hverandre, det verste var at jeg liksom ikke visste når vi kom til å bo på samme sted igjen, om det ble 2 eller 5 år liksom. Hadde nok vært litt enklere om jeg hadde hatt en dato, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Nå har jeg ikke lest hele dagboka di, men hvor lenge har dere vært sammen?

Min og jeg flytter fra hverandre neste høst, da han skal studere videre i 3 år og jeg blir her i Oslo :tristbla: 3 år er leeeeenge, hvordan har det funka for dere så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg på :) Husker da vi bodde fra hverandre, det verste var at jeg liksom ikke visste når vi kom til å bo på samme sted igjen, om det ble 2 eller 5 år liksom. Hadde nok vært litt enklere om jeg hadde hatt en dato, tror jeg.

Ja, det hjelper aa ha noe aa se frem til... (eller lage seg en ticker...:fnise:) Jeg hadde en engelsk kjaereste en gang og, og vi bodde i forskjellige land i over ett aar. Det var plagsomt, men merkbart bedre etter at han bestemte seg for aa flytte til Norge, hehe.

Nå har jeg ikke lest hele dagboka di, men hvor lenge har dere vært sammen?

Min og jeg flytter fra hverandre neste høst, da han skal studere videre i 3 år og jeg blir her i Oslo :tristbla: 3 år er leeeeenge, hvordan har det funka for dere så langt?

Vi har ikek vaert sammen i evigheter, litt over et halvt aar er det vel naa. Toeff start, men det fungerer :nigo: Og jeg hadde nettop kommet ut av et femaarig forhold da vi ble sammen, saa det er faktisk litt deilig aa bare vaere meg og gjoere min geen greie en stund. Jeg trengte det :)

Uffda! Hvor langt unna skal han flytte da? jeg har naa troen paa avstandsforhold jeg da, siden jeg selv har hatt to som funka. Man maa bare vaere innstilt paa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen, jeg har jo helt glemt å oppdatere her inne! Jeg fikk 49! :danse:

Lavest i klassen, men de andre lå ikke så langt unna (de lå på 53, 53, 54 og 58), og sett i forhold til innsats og nivå da jeg starta er jeg KNALLfornøyd!!!

Ellers går det fremover med alt annet og. Og de jeg bor med tvang meg nettop til å spise en kjempeporsjon is med skogsbærsaus. Fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også trua på avstandsforhold!! Vi klarte da 2 år med pendling, og nå skal vi gifte oss :hjerte:. Så lenge man er innstilt på at det skal funke, tror jeg det går bra jeg. Har alltid sagt at hvis et forhold ryker på grunn av avstand, ville det ha røket uansett, det hadde bare kanskje tatt litt lengre tid.

Det har MYE med innstilling å gjøre, ja!

Og det var akkurat sånn jeg tenkte da jeg dro nå. Litt slitsomt å dra fra fine fyren etter bare å ha vært sammen i 4 mnd, men det er en grei "ildprøve".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er enig forholdet varer visst begge parter er innstilt på det. Eg synes det er greit å vite at for min del er det bare snakk om ca 7 mnd til. Om man er glad nok i dem, så går det meste. Snakker dere på Skype eller? 49 er jo bra! Men eg liker is med skogsbær, det burde alle like :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gode karakterer, Pingting! Det må være gøy å gjøre det så bra, når du var så bekymret til å begynne med. ;)

Nå fikk jeg lyst på is....

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
Uffda! Hvor langt unna skal han flytte da? jeg har naa troen paa avstandsforhold jeg da, siden jeg selv har hatt to som funka. Man maa bare vaere innstilt paa det.

Han skal flytte ca 2 timer med tog fra Oslo mens jeg flytter til Japan neste halvår. Så i 6 mnd må vi klare oss uten hverandre, så 6 mnd med pendling og så 1 år i utlandet igjen. Så kommer jeg hjem igjen og da er det nok 1 år med pendling.

jaja, vil man så får man det til:) Når vi flytter fra hverandre har vi vært sammen i 3 år, så da har vi vel en rimelig god sjanse.

Grattis med bra karakterer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg er enig forholdet varer visst begge parter er innstilt på det. Eg synes det er greit å vite at for min del er det bare snakk om ca 7 mnd til. Om man er glad nok i dem, så går det meste. Snakker dere på Skype eller? 49 er jo bra! Men eg liker is med skogsbær, det burde alle like :gjeiper:

Ja, Skype er jo genalt! Og vi har webcam begge to. Fint med teknologi, det er noe helt annet enn å holde kontakten via brev, liksom :fnise:

Fine isen. Egentlig burde færre like det, for DA HADDE DET BLITT MER TIL MEEEG!

Gratulerer med gode karakterer, Pingting! Det må være gøy å gjøre det så bra, når du var så bekymret til å begynne med. ;)

Nå fikk jeg lyst på is....

-misa

Tusen takk! Ja, det er jo ikke toppkarakter akkurat, men mer enn jeg forventa, og jeg en knallfornøyd!

*sende over en diger skål med is*

Han skal flytte ca 2 timer med tog fra Oslo mens jeg flytter til Japan neste halvår. Så i 6 mnd må vi klare oss uten hverandre, så 6 mnd med pendling og så 1 år i utlandet igjen. Så kommer jeg hjem igjen og da er det nok 1 år med pendling.

jaja, vil man så får man det til:) Når vi flytter fra hverandre har vi vært sammen i 3 år, så da har vi vel en rimelig god sjanse.

Grattis med bra karakterer:)

Oisann, Japan faktisk! Jeg tenker det går bra jeg. Men dere får skaffe dere Skype ;) Litt mas med sånt, men jeg tror det er utrolig viktig å kunne være ung og gjøre sin egen "greie" også. Jeg kjenner litt for mange som bare definierer seg selv ut fra forholdet sitt. Ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg hadde skype før, no har vi mobilabonnent som er gratis, sånn friends ting, har jo webcam, men bruker det aldri. Du må ha en riktig knall helg. Spis is og drikk mørkt øl :fnise: Eg skriver forsatt brev og koser meg med det foresten. Kanskje old fashionstyle men grådig artig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg hadde skype før, no har vi mobilabonnent som er gratis, sånn friends ting, har jo webcam, men bruker det aldri. Du må ha en riktig knall helg. Spis is og drikk mørkt øl :fnise: Eg skriver forsatt brev og koser meg med det foresten. Kanskje old fashionstyle men grådig artig altså.

Jeg tror faktisk det blir potetgull og vin... :ler:

Det er kjempemorsomt å skrive brev! :jepp: Jeg jobbet som postbud en stund, og det var rimelig langt mellom de håndskrevne konvoluttene. Synes flere burde sende brev, altså.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en fantastisk dag (så langt ihvertfall!)

Ble sittende oppe til halv to å jobbe i går. Så i dag stod jeg opp kl halv ti, og spiste en god frokost. Så gikk jeg meg en laaang tur. Gikk opp mot gamlebyen i Swindon, der har jeg ikke vært siden jeg kom hit. Veldig koselig område, med gamle hus og butikker som ikke bare er kjedebutikker. Så fortsatte jeg på måfå opp en av hovedveiene...og plutselig var det ikke mere by! Nå er ikke Swindon kjempestor akkurat da, men den sluttet veldig brått. Så gikk jeg litt til, og kom til en liten landsby.

Jeg blir litt forelska i Englaske hus jeg altså, de er så fine! Og de bittesmå hagene de har, som de pynter så fælt med! :rødme: Så i dag har jeg kikka masse over gjerder :fnise:

På vei tilbake gikk jeg forbi en liten kafe...og før jeg visste ordet av det satt jeg ved et bord med cappuccino og kake foran meg. :ler: Kan være veldig koselig å sitte på kafe alene, synes jeg - kikke på alle rare menneskene og sånt.

Også kom jeg tilbake, tok en lang dusj og smørte meg inn med nyinnkjøpt body butter fra Body Shop (Pink Grapefruit - det er ikke mulig å lukte så godt altså!!!). Nå sitter jeg her med en kopp med te og KG, klar for å jobbe litt. Også truer hun irske jenta med filmkveld i kveld. Uffda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...