Gå til innhold

Pingting på tur


Pingting

Anbefalte innlegg

Er det her jeg skal si at jeg drikkr brus hver natt, har gjort det hele mitt liv, var generelt sløv med tannhygienen når jeg var barn, og har kun hatt ett hull i løpet av hele livet? ;)

4000 i tannlegeregning er møje! :sukk: har du vurdert tannlegehøgskolen sånn når du er tilbake igjen i oslo? Der har jeg vært, og de er veldig flink, samt billige :jepp:

Det er jo bra for deg, da! *banne i stillhet* ;)

Rart hvordan det kan være så forskjellig, egentlig. Mamma er akkurat som meg, får hull bare man lukter på en sukkerbit. Men broren hennes har aldri hatt noen...

Jepp, det er mye, men jeg burde ihvertfall få mesteparten gjort her. Gjør auauauau, nemlig. Men det var et bra tips, skal ringe de jeg, og høre. Eksen fikk gjort endel der, men såvidt jeg husker var det rimelig lenge å vente.

Men drit nå i tenner, NÅ ER DET HELG!!! :bolledeig:

(jeg må jobbe litt denne helga og, men det er nå i grunnen greit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pingeting! Morsom avatar du har fått deg! Jeg har vært særdels stille av meg i det siste, har jobba på for å få ferdig oppgaven min, og i dag ble den levert :strix: så glad nå! Hvordan står det til med deg? Tannpine ser jeg? Jeg hadde noe innmarri smerter tidligere i år da jeg holdt på å få visdomstenner, men smerten stoppet etterhvert og tennene har ikke dukker opp :klø: rare munnen vår! XD

Endret av Yoghurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pingeting! Morsom avatar du har fått deg! Jeg har vært særdels stille av meg i det siste, har jobba på for å få ferdig oppgaven min, og i dag ble den levert :strix: så glad nå! Hvordan står det til med deg? Tannpine ser jeg? Jeg hadde noe innmarri smerter tidligere i år da jeg holdt på å få visdomstenner, men smerten stoppet etterhvert og tennene har ikke dukker opp :klø: rare munnen vår! XD

Neimen hei! :)

Det må være godt å få levert inn oppgave! Hurra! Har du mye igjen før jul eller?

Ja, hihi, sånne visdomstenner hadde jeg og! En av de vokste helvveis ut, og nektet å vokse noe mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4000 i tannlegeregning :hakeslepp: Det var mye!! Nå begynner jeg å grue meg til jeg skal til tannlegen i desember. Jeg er sånn som deg, får kjempelett hull. Irriterende altså!!

Velvel, håper du får en fin helg :) Blir intens lesing hele helga på meg..sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Hei,hei! Bare innom og oppdaterer meg og kommer med et ønske om god helg:)

I dag har jeg laga julekort og pakket ferdig en pakke som skal sendes til det o store utland ikke langt fra der du oppholder deg faktisk:) Har sendt med et pepperkakehus (umontert,såklart) for jeg kan ikke huske å ha sett så mange pepperkakehus i england. har du sett noen i butikkene der borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4000 i tannlegeregning :hakeslepp: Det var mye!! Nå begynner jeg å grue meg til jeg skal til tannlegen i desember. Jeg er sånn som deg, får kjempelett hull. Irriterende altså!!

Velvel, håper du får en fin helg :) Blir intens lesing hele helga på meg..sukk.

Ja, og det er ikke første gang regninga er på det nivået for å si det sånn... Menhva skal man gjøre da, litt kjipt å være 25 og miste gebisset når man er ute på byen :fnise:

Skal krysse fingrene for at Karius og Baktus ikke liker deg ;)

Blir nok jobbehelg her og. (det synes jeg hver eneste helg blir nå!?!) Snart jul, puh.

Uuuh, blir svimmel av avataren din :sprettoy:

Haha, unnskyld!!!

Søren at ingen har skjønt hva den er ennå da... :lete:

Hei,hei! Bare innom og oppdaterer meg og kommer med et ønske om god helg:)

I dag har jeg laga julekort og pakket ferdig en pakke som skal sendes til det o store utland ikke langt fra der du oppholder deg faktisk:) Har sendt med et pepperkakehus (umontert,såklart) for jeg kan ikke huske å ha sett så mange pepperkakehus i england. har du sett noen i butikkene der borte?

Hoho, ferdigmontert hus er nok en dårlig ide ja. Hmh, jeg kan ikke huske å ha sett det noe sted nei, men så har jeg ikke sett etter det heller. Må ta en kikk, tror jeg. (damå jeg innom godisbutikken i morgen. JAAAAA)

...er det forresten noen som vet forskjellen på gløgg og "mulled wine"? satt og snakket om det med hun ene engelske i dag, og vi kom fram til at det høres veldig likt ut. Helt til jeg nevnte at det oftest er alkoholfritt i Norge, da ramlet haka hennes ned i bordkanten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er det forresten noen som vet forskjellen på gløgg og "mulled wine"? satt og snakket om det med hun ene engelske i dag, og vi kom fram til at det høres veldig likt ut. Helt til jeg nevnte at det oftest er alkoholfritt i Norge, da ramlet haka hennes ned i bordkanten :ler:

DET fikk meg til å le - fantastisk reaksjon :ler: Kan spørre den halvt-engelske venninna mi i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET fikk meg til å le - fantastisk reaksjon :ler: Kan spørre den halvt-engelske venninna mi i morgen ;)

Gløgg er det samme som mulled wine, men gløgg kan også lages av god saft, som mange i Norge gjør. :)

God helg!

-misa

Hihi!Reaksjonen ble jo enda verre da jeg fortalte at vi driver og dytter en masse mandler og rosiner oppi :ler: (det var nemlig hun absolutt ikke vant til, selv om jeg ser det ikke er helt uvanlig også utenfor Norge)

Takk misa, da tør jeg kanskje kjøpe en flaske neste gang jeg er på butikken :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg nyskjerrig! Hva er det ingen (inkl meg selv) har skjønt med avataren din?? Tell me, tell me :D

Stavern noe med bena kanskje?

Eller er det Chaplin?

Det er vel John Cleese? Du har jo ikke spurt om vi har skjønt det! :fnise:

-misa

Stjerne i boka til misa! Her er'n (må jo misjonere litt, hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...