Gå til innhold

Pingting på tur


Pingting

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni

Veldig fin juleavatar du hadde fått nå :Nikke: Dessuten er det fint med variasjoner over samme tema :ler:

Har du kinderkalender også? Jeg merker jeg har veldig lyst på en :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du og, Sisu!!!

Nå siter jeg og er veeeldig fornøyd. På butikken i går fant jeg nemlig Snapple med Pink Lemonade-smak, det har jeg ikke sett i Norge på 5-6 år tror jeg. Akkurat like godt som jeg husket! :rødme:

Og i dag har jeg fått gjort MASSE! Jeg og N gikk til biblioteket til English Heritage, de har et fint bibliotek med masse arkeologi-relevante bøker og journaler. Det er riktignok ikke lov å låne med seg bøkene hjem, og kopier koster over 2 kr siden (!!!), men det er greit å sitte der og ta notater. Så nå har jeg skrivekrampe i armen :)

Det går ganske bra med prosjektet mitt nå. Husker ikke om jeg har nevnt det før, men jeg skal lage et kart som viser de ulike arkeologiske kulturminnene og funnene i en norsk kommune (samme kommune jeg skal jobbe med på den norske masteren min - tenkte det var litt kjekt) Og i tillegg skal jeg ha litt tekst som forteller hvordan det var fra de første steinaldermenneskene kom tuslende til middelalderen er over. Også skal jeg ha med fotografier og tegninger av ting som har blitt funnet i kommunen. Blir gøy, og jeg får gjort veldig mye forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin juleavatar du hadde fått nå :Nikke: Dessuten er det fint med variasjoner over samme tema :ler:

Har du kinderkalender også? Jeg merker jeg har veldig lyst på en :sjenert:

Hihi, tusen takk! ...det er utrolig hvor mye rart som kan fremstå som "fornuftig ting å bruke tiden på" bare man har nok studiearbeid :fnise:

Nei, jeg har ikke kinderkalender, men jeg har klemt på pakkene i kalenderen mamma har laget. Og en av dem er GARANTERT en kinder maxi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Herlig med en effektiv dag på biliotektet!!

Må si meg enig med de andre om juleavataren.. Jeg har skikkelig julestemning om dagen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med en effektiv dag på biliotektet!!

Må si meg enig med de andre om juleavataren.. Jeg har skikkelig julestemning om dagen :rødme:

Du er ikke den eneste! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens kalendergave: Trigger nøtteblanding! :) Den har jeg savnet, så hurra!

Tungt å stå opp i dag og ja... Ble liggende å lese til kl TO i natt, var jo ikke trøtt i det hele tatt, jeg! Blir nok en lang dag ;)

Og i går endret jeg flybilletten min! Så nå blir jeg i Oslo til 25. januar! :danse: O jubel! Gleder meg så utrolig masse til å få tilbragt litt tid med kjæresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Det er så koselig å "høre" hva du har fått i pakkekalenderen hver dag:) Da jeg bodde hjemme pleide mamma å lage til meg også, men nå må jeg "nøye meg" med flaxkalenderen. (Koselig det også, altså- jeg klager ikke ;))

Akkurat nå holder jeg på å feste taket på pepperkakehuset jeg pynta igår. Det lukter så godt i stua nå! *sniff, sniff* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å "høre" hva du har fått i pakkekalenderen hver dag:) Da jeg bodde hjemme pleide mamma å lage til meg også, men nå må jeg "nøye meg" med flaxkalenderen. (Koselig det også, altså- jeg klager ikke ;))

Akkurat nå holder jeg på å feste taket på pepperkakehuset jeg pynta igår. Det lukter så godt i stua nå! *sniff, sniff* :)

Hihi. Egentlig har hun det mer moro med den enn meg, tror jeg. Jeg har ikek mast paa aa faa kalender siden jeg var 17, naa er jeg 25 og jeg tror ikke hun har planer om aa slutte paa mange aar ennaa :fnise:

Flaxkalender hadde jeg et aar og, de er morsomme :) Vinner du noe i kalenderen din da?

Jeg har tittet bittelitt etter pepperkakehus i butikkene her, men har ikke vaert i naerheten av aa finne noe som ligner. neste aar skal jeg lage meg pepperkakehus og tror jeg, men det maa nesten vaere en rekonstruksjon fra vikingtid eller noe. Er man arkeolog, saa er man arkeolog :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Hehe bra at mammaen din koser seg med kalenderlagingen da :)

Har ikke vunnet noe på flaxkalenderen enda, men jeg holder motet oppe;)

Nå skriver jeg julekort (litt tidlig enda, men jeg har ikke noe bedre å ta meg til, dessuten er det litt koselig:)) og venter på at pepperkakehustaket skal tørke skikkelig, slik at jeg kan løfte det over på et ordentlig fat og pynte rundt. *små gleder*

Hehe ja det må du gjøre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
Oi! Jeg innså nettopp at jeg har jo blitt C-kjendis! Hihi. :)

Grattis!!

Jeg har også fått kalender...."Hadde-ikke-tenkt-å-ordne-kalender-til-deg-men-siden-du-overraska-meg-med-en-skal-jeg-kjøpe-deg-noe-godt-fra-butikken-hver-dag"kalender fra Mannemann :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Så stas med kalender :strix: Snill mamma! Min ga seg i fjor, da var jeg 27 og ferdig med eksamen ;)

Jeg har jo også fått en hjemmeprogrammert en av mannen. Hittil har det vært gåter jeg måtte løse, og så har premien vært svaret på gåten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!

Jeg har også fått kalender...."Hadde-ikke-tenkt-å-ordne-kalender-til-deg-men-siden-du-overraska-meg-med-en-skal-jeg-kjøpe-deg-noe-godt-fra-butikken-hver-dag"kalender fra Mannemann :fnise:

Takk takk :enig:

Hahaha!!! Fin kalender! Og snill Mannemann! :fnise:

Så stas med kalender :strix: Snill mamma! Min ga seg i fjor, da var jeg 27 og ferdig med eksamen ;)

Jeg har jo også fått en hjemmeprogrammert en av mannen. Hittil har det vært gåter jeg måtte løse, og så har premien vært svaret på gåten :)

Oi! Snill mann der og :)

Hihi, skal jeg fortsette med studiene mine i det tempoet her med flere grader og masse ekstra fag og utsettelser, blir det kalender til jeg er 45 tror jeg ;) Jaaa, god ide! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mor er offisielt gal.

Dagens presang: en bitteliten flaske med whiskey (hun vet hva jeg er glad i, ja). På flaska har hun satt fast en lapp hvor det står "Whiskey. Max 1 ml pr uke. Doseringen må følges" Og på flaska har hun teipet fast en bitteliten treskje!

Min mor er ikke bare gal, hun har *litt* for mye fritid... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens kalendergave: en CD med Grieg-stykker, spilt av en pianist som er fra samme kommune som meg! Han er visst verdensberømt...kan ikke huske å ha hørt om ham før, jeg.

Samma det! Fint med sånn musikk. Jeg har gradvis blitt mer glad i klassisk de siste åra. Kanskje...kanskje...jeg begynner å bli sånn...voksen?!? :haar:

Ellers har bråkenaboen dratt på ferie! HURRA! Etter uendelig masse smelling med døra til morran i dag (åja, og kl to i natt). Jeg må virkelig klare å få tatt op det her med ham, det går jo ikke an i lengden!!! Han ser jo ikke meg igjen før 25. januar - jeg har lekt med tanken på å legge igjen et eitrende sinna brev, så har han tid til å roe seg ned før jeg kommer tilbake :fniser: Er nok en dårlig ide...

Var på pubquiz igjen i går! Som vanlig kom vi på sisteplass :ler: Moro var det likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Dagens kalendergave: en CD med Grieg-stykker, spilt av en pianist som er fra samme kommune som meg! Han er visst verdensberømt...kan ikke huske å ha hørt om ham før, jeg.

Tror jeg veit hvem du mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...