Gå til innhold

Pingting på tur


Pingting

Anbefalte innlegg

I kveld har vært fiiin.

N som jeg bor med hadde bursdag, så hele klassen + de to vi bor med var samlet. Vi bestilte umenneskelige mengder med indisk mat, spratt en sjampanje (N drikker ikke hun...mer til oss!) og avsluttet med sjokolade- og appelsinkake. Også spile vi kort. Kjempefin kveld :)

Snakket med læreren min om prosjektet mitt fremover i dag. Og han gjorde jo det en god lærer skal: stilte kritiske spørsmål og lurte på hvor jeg vil med det hele. Og det er jo velog bra det, bortsett fra at det får meg tilå tvile på det jeg var så sikker på! Dum lærer. ...eller...flink.

OOOOOOOOG GODE nyheter! Jeg må få gjort litt research hjemme i Norge til prosjektet mitt, så jeg har spurt om jeg kan få litt tid i Oslo. Og tror du jammen ikke jeg kan være i Oslo hele TRE uker etter jul! :strix:

ÅÅ, så herlig da!! Det var skikkelig gode nyheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pingting! Her kommer en hilsen fra en svært inaktiv KG-dame. Er inne og leser, men skrivekløen har ikke helt meldt seg. Men jeg tenker på deg! Det er så koselig å lese om livet ditt i England, du får si fra om du har lyst på helgebesøk, da reisetrangen er særs gjeldende for tiden.

:klem: fra Karense

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, så herlig da!! Det var skikkelig gode nyheter :)

Jaaa! Jeg skal få kjæresteoverdose!!! ...og jobbeeoverdose... æsj.

Hei Pingting! Her kommer en hilsen fra en svært inaktiv KG-dame. Er inne og leser, men skrivekløen har ikke helt meldt seg. Men jeg tenker på deg! Det er så koselig å lese om livet ditt i England, du får si fra om du har lyst på helgebesøk, da reisetrangen er særs gjeldende for tiden.

:klem: fra Karense

Hei inaktive KG-damen! (det er lov det og) Koselig å se deg her inne ihvertfall :klem: Hihi, akkurat nå er jeg så lei av at det er de samme menneskene hele tiden at jeg gldelig hadde fått besøk av hele KG, tror jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmh, det her med kjøpestopp var litt lurt, merker jeg! Sitter på nett og ser etter julegaver, og det er (selvfølgelig) masse som frister og jeg har lyst på selv. Og det er SÅ mye lettere å holde seg unna når jeg kan si til meg selv "neimen det har du jo ikke lov til"!

Kan ikke garantere noe, da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOOOOOOG GODE nyheter! Jeg må få gjort litt research hjemme i Norge til prosjektet mitt, så jeg har spurt om jeg kan få litt tid i Oslo. Og tror du jammen ikke jeg kan være i Oslo hele TRE uker etter jul! :strix:

Da må vi få til et kg-treff der du kan være med!! :Nikke:

Ellers så skal jeg faktisk på pølsekurs neste fredag, så da håper jeg at jeg får prøvd ut oppskriften din før jul. Wiiiiiiii!

Fint å høre at det går bra med deg, har tenkt på deg. :klemmer:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpestopp er fullt mulig :jepp: Jeg kjøpte ikke et eneste plagg i oktober, men kvittet meg med et plagg hver dag i stedet. Deilig følelse :)

KG-treff du kan være med på stemmer jeg for altså :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må vi få til et kg-treff der du kan være med!! :Nikke:

Ellers så skal jeg faktisk på pølsekurs neste fredag, så da håper jeg at jeg får prøvd ut oppskriften din før jul. Wiiiiiiii!

Fint å høre at det går bra med deg, har tenkt på deg. :klemmer:

-misa

Pølseeer! Hihi, "pølsekurs" er rart ord...

:klem:

Kjøpestopp er fullt mulig :jepp: Jeg kjøpte ikke et eneste plagg i oktober, men kvittet meg med et plagg hver dag i stedet. Deilig følelse :)

KG-treff du kan være med på stemmer jeg for altså :hoppe:

Du verden, kvitte deg med ett hver dag? Jeg er imponert :)

Jeg flyttet i august i år, etter å ha bodd på samme sted i fem år. Det er UTROLIG hvor mye tull som samler seg opp! Tror det ble 8 bæreposer til Fretex jeg, med klær, sko og sånt. Og et par bæreposer til med ting som ikke var brukbare lenger. Og jeg vil ikke en gang TENKE på hvor mange svarte sekker med søppel det ble...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er UTROLIG hvor mye tull som samler seg opp! Tror det ble 8 bæreposer til Fretex jeg, med klær, sko og sånt.

Det er faktisk en god følelse, å levere klær etc som er fullt brukbare dit. Er blitt mye flinkere til det selv jeg, før gikk det i søpla :sjenert: Man blir vel mer fornuftig og miljøbevisst med åra vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk en god følelse, å levere klær etc som er fullt brukbare dit. Er blitt mye flinkere til det selv jeg, før gikk det i søpla :sjenert: Man blir vel mer fornuftig og miljøbevisst med åra vel?

Vi satser på det! :jepp:

Leste om en morsom nettside her om dagen; det var ei engelsk dame som har startet en bytteside for designerklær (typ: "jeg gir deg Chanel-øredobbene mine om du gir meg Gucci-skoa dine)! Klærne interesserer ikke meg så veldig mye, men det var jo en kjempegod ide! Miljøvennslig, og mye billigere for de som liker sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmh, nå aner jeg ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre med den #@!*&% naboen... I går kveld løp han mellom kjøkkenet og rommet sitt ihvertfall 10 ganger på en time. - Mellom kl tolv og ett! Kl. halv fire våkner jeg igjen av at døra går opp med et brak og han tusler på do. Og kl seks står han opp, brak brak igjen...

Jeg prøver automatisk å være så stille som mulig når det er veldig sent/tidlig jeg, men det er visst ikke noe han har tenkt over. Det verste er at det ikke går an å ta det opp med ham, for han blir utrolig defensiv og nekter å innse det. Jeg skrev en lapp en gang, hvor jeg henvendte meg til alle i huset og skyldte på dørene - likevel ble han kjempefornærma. Makan, skulle tro at en fyr på nærmere 40 hadde litt mer oppsamlet vett? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda :klem:

:klem:

Jaja...tannlegetime i morgen, så får vi se hvordan det går. har noen stygge mistanker til det her, for det er en tann jeg har fylling i fra før av. Tror faktisk den har løsnet, for det er plutselig en kant som tanntråden har satt seg fast i. Så enten har den bare løsnet, eller det er hull under som har gjort det. Da må jeg nok ha ny fylling. Eller så er det mer karies inni tanna, og da blir det vel rotfylling...

Jeg har ikke tannlegeskrekk, problemet er bare at det har lommeboka mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sukk: ...jeg får fire tusen i tannlegeregning, jeg...

Nå blir jeg seriøst gal. Jeg har veldig svake tenner fra naturens side, men uansett hva jeg gjør så hjelper det jo ikke? Jeg pusser tennene hele tiden, bruker tanntråd og fluorvann, drikker ikke mye jus og brus, og er generelt flink. Og så blir resultatet at jeg trenger FEM fyllinger?!? Argh! (nå er riktignok to av de uten hull, bare gamle sommå byttes ut... men likevel da!) Grmblf... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Koster jo minst 500 for å gape bare...

Ja det har du rett i! Jeg kunne nok ha fårr det billigere her, men da måtte jeg ha gått til en NHS-tannlege (statlig). Fe har ventelister lange som en vondt år, så det frister ikke. Samtidig er jeg litt nervøs for at private tannlegen skal lure penger ut av meg...men så uprofesjonelle er de sikkert ikke, eller?

Det var ihvertfall verdens nusseligste tannlege, lo og spøkte hele tiden, og rosa meg fordi jeg er flink. Vurderer å putte han i kofferten og ta ham med til Oslo, så kan han se på tenna mine der og :ler:

Nå har jeg vært på pubquiz på den lokale puben (det vil si: en av de ti pubene som ligger innen fem minutters gange). Kjempemorsomt! Laget vårt ble dårligst, men det har da vel ikke noe å si...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: ...jeg får fire tusen i tannlegeregning, jeg...

Nå blir jeg seriøst gal. Jeg har veldig svake tenner fra naturens side, men uansett hva jeg gjør så hjelper det jo ikke? Jeg pusser tennene hele tiden, bruker tanntråd og fluorvann, drikker ikke mye jus og brus, og er generelt flink. Og så blir resultatet at jeg trenger FEM fyllinger?!? Argh! (nå er riktignok to av de uten hull, bare gamle sommå byttes ut... men likevel da!) Grmblf... :sur:

4000 i tannlegeregning er møje! :sukk: har du vurdert tannlegehøgskolen sånn når du er tilbake igjen i oslo? Der har jeg vært, og de er veldig flink, samt billige :jepp:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...