Gå til innhold

Pingting på tur


Pingting

Anbefalte innlegg

Det er i morgen du drar ja :hoppe:

God tur!!

God tur hjem :strix:

God tur hjem :)

Kose deg hjemme da Pingting :)

Tusen takk alle sammen! :klemmer:

Så får vi bare håpe at SAS oppfører seg pent!

Nå har jeg pakka, rydda og stressvaska klær (typisk meg å huske alt unntatt sånt...). Skal bli godt med en liten "ferie" (noe jobbing blir det vel).

Ønsker alle en helt fantastisksuperflottogfabelaktig helg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjena!

Turen i går gikk så enkelt og greit! Var veldig tidlig på Heathrow flyplass (på grunn av når bussene gikk), så jeg hadde masssse tid til å fly tundt å kikke i butikker og drikke kaffe. Egentlig foretrekker jeg å ha for mye tid enn for lite, blir så stressa da. Og National Express (busselskapet) er ikke kjent for å være veldig presise heller...

Så jeg satt og drakk kaffe i en time og titta på folk. Rare meg, jeg synes det er kjempefin underholdning :) Folk er så snodige og morsomme å se på :)

Det er så godt å være tilbake i Norge! Kjæresten tok i mot med åprne armer og fiskeboller - noe jeg egentlig ikke spiser veldig ofte, men får så lyst på norske ting når jeg ikke kan få tak i dem :ler: (det ble mye brunost til frokosten i dag...)

I dag har vi slappe-av-søndag, skal gå en liten tur i Oslo og på kino i kveld. En svensk vampyrfilm, visstnok - kan jo bli spennende.

Ellers falt det meg inn i går at jeg ikke har drukket cola på to måneder! :hakeslepp:

Det er vel ikke akkurat fordi jeg har vært så sunn, jeg har en mistanke om at ølforbruket har økti stedet :ler:

Håper alle har en kjempeflott søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yoghurt

Så herlig å være hjemme igjen da! Kjenner til "må-ha-tig-man-kun-får-i-Norge"-symptomene. For meg er det alltid melk, norsk melk er i en annen klasse enn den i utlandet :ler:

Endret av Yoghurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å være hjemme igjen da! Kjenner til "må-ha-tig-man-kun-får-i-Norge"-symptomene. For meg er det alltid melk, norsk melk er i en annen klasse enn den i utlandet :ler:

Jamen det er jeg faktisk enig i! Meieriprodukter generelt, egentlig.

Kom på en ting jeg må ha med tilbake til England: poser med rømmedip! Og melkesjokolade! Og salt lakris - det er de faktisk ikke vant til der borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, det er så fint å være tilbake! Også våkne ved siden av kjæresten da, verdens beste følelse! :rødme:

I går hadde vi en kjempefin dag, gikk lang tur i Oslo, på kafe etterpå. Så var det middag hjemme, og ut på kino til slutt.

Vi så La den rette komme inn, alt jeg visste på forhånd var at den var svansk, og om vampyrer. Jeg trodde det skulle bli en ganske standard vampyrfilm; grøsser/action/fantasy typ ting. Men det var det jo ikke! Den var kjempefin! Skal ikke avsløre for mye i tilfelle noen skal se den - men den var altså helt utypisk. Handlingen er i en liten, svensk drabantby på 70-tallet, og hovedpersonene er 12-åringer. Man ser ikke en eneste hoggtann, det hele var veldig jordnært og nøkternt. Fine greier, det er så deilig å gå inn i kinosalen og bli fullstendig overrasket :jepp:

Ellers har jeg strengt program slik at jeg får sett så mange venner som mulig, hihi. Ikke lett å skvise alle inn på to uker samtidig so jeg helst skal jobbe masse og se kjæresten og slappe av litt og... Jaja, liksusproblemer :)

Apropos jobbing: må gjøre litt sånn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også er det jo et sånt berømt kg-treff førstkommende lørdag som du skulle vært på. ;)

Jeg og kjæresten er også flinke til å gå tur. Det er overraskende mange fine plasser i Oslo å tusle rundt. Kan varmt anbefale Vigelandsparken, den er kjemperomantisk. :rødme:

-misa

Endret av misa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du endelig kom hjem til kjæresten, Pingting! Kjenner den følelsen veldig godt. Håper du får noen deilige uker hjemme (var det to?), kos deg masse og nyt livet sammen. Håper på å se deg her inne likevel da:) God mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette gikk jo som forventa; var ikke så flink til å skrive nå nei! ;)

Det er sååååå godt å være tilbake! Så langt har jeg vært bittelitt flink og fått gjort noe skolearbeid, men stort sett går det i kjæresteri :lur: Også har jeg truffet noen venner, det er jo alltid veldig hyggelig. Virket til og med som om folk har savnet meg, hihi :)

I dag skal jeg til foreldrene mine i Østfold, blir hyggelig! Jeg og mamma skal lage lefser, en hyggelig tradisjon før jul. Og i kveld skal vi lage trøndersk klubb og duppe :spise: Skikkelig tradisjonsdag i dag!

Og rare mammen min har laget pakkekalender til meg! Jeg har vel ikke mast på det på mange år, men det faktum at jeg er 25 ser ikke ut til å stoppe henne :fnise: Jeg tror nesten hun har det mer morsomt med det enn jeg. Pakkene har endret seg litt siden jeg var liten da, i fjor husker jeg at jeg fikk både oppvaskkost, bakepulver og en dorull :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også er det jo et sånt berømt kg-treff førstkommende lørdag som du skulle vært på. ;)

Jeg og kjæresten er også flinke til å gå tur. Det er overraskende mange fine plasser i Oslo å tusle rundt. Kan varmt anbefale Vigelandsparken, den er kjemperomantisk. :rødme:

-misa

Ja, der skulle jeg mer enn gjerne vært, men jeg er nå booka allerede da... *sukk* ;)

Jepp, Oslo er fint å gå i! Vi var på Kampen nå, der er det veldig koselig synes jeg :)

Hihihi, jeg var i Vigelandsparken med en eks, og det var jo veldig romantisk...helt til vi skulle mate endene og han tråkket på en spurv som ikke hadde noe hode... :ler:

Så deilig at du endelig kom hjem til kjæresten, Pingting! Kjenner den følelsen veldig godt. Håper du får noen deilige uker hjemme (var det to?), kos deg masse og nyt livet sammen. Håper på å se deg her inne likevel da:) God mandag!

Ja, to uker! Tiden går allerde skummelt fort, merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yoghurt
Ja, dette gikk jo som forventa; var ikke så flink til å skrive nå nei! ;)

Det er sååååå godt å være tilbake! Så langt har jeg vært bittelitt flink og fått gjort noe skolearbeid, men stort sett går det i kjæresteri :lur: Også har jeg truffet noen venner, det er jo alltid veldig hyggelig. Virket til og med som om folk har savnet meg, hihi :)

I dag skal jeg til foreldrene mine i Østfold, blir hyggelig! Jeg og mamma skal lage lefser, en hyggelig tradisjon før jul. Og i kveld skal vi lage trøndersk klubb og duppe :spise: Skikkelig tradisjonsdag i dag!

Og rare mammen min har laget pakkekalender til meg! Jeg har vel ikke mast på det på mange år, men det faktum at jeg er 25 ser ikke ut til å stoppe henne :fnise: Jeg tror nesten hun har det mer morsomt med det enn jeg. Pakkene har endret seg litt siden jeg var liten da, i fjor husker jeg at jeg fikk både oppvaskkost, bakepulver og en dorull :ler:

KG kan du gjøre når du ikke er hjemme vettu ;) veldig bra du klarer å få gjort bittelitt arbeid da, jeg hadde aldri hatt såpass til selvkontroll om jeg var tilbake for så kort tid. Hva slags lefser er det dere lager? Jeg sto senest i går og tenkte på at jeg kunne tenkt meg å lært å lage slike tynne potetlefser (sånn som lompe, bare større) til jul (er en av de få tingene jeg går med på at ikke er hjemmelaget til jul), men usikker på hvor godt resultat det vil gi :ler:

Ellers var jeg overbevist om at du sa pannekaker da du sa pakkekalender. Begynte først å lukte lunta når du begynte å prate om oppvaskkost. Men så hyggelig med pakkekalender!

Endret av Yoghurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihihi, jeg var i Vigelandsparken med en eks, og det var jo veldig romantisk...helt til vi skulle mate endene og han tråkket på en spurv som ikke hadde noe hode... :ler:

Ja, to uker! Tiden går allerde skummelt fort, merker jeg.

:ler:

"Klubb og duppe", vet du hva det minner meg om? Filmen om Elling, da Elling og Kjell Bjarne skal ut og spise for første gang uten ledsager. De har motet seg opp lenge, og gledet seg skikkelig til å spise klubb og duppe, men så er restauraten fri. Da rooooper kompisen til Elling VI VIL HA KLUBB OG DUPPE helt til de får det. :fnise:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper alt står bra til, Pingting! :klem:

Hei! Jaaa, er så bra så! Dagene går veldig fort, og dagbokskriving blir visst litt nedprioritert.Lover å komme sterkere tilbake! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...