Gå til innhold

Pingting på tur


Pingting

Anbefalte innlegg

Hei Pingting :klem: Synes du er flink jeg, som får skværet opp! Ikke alltid like lett det heller vet du. Håper inderlig det går bedre med deg nå...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! ...det er rart hvordan noen snille ord fra noen man aldri har møtt kan varme så mye... :rødme:

Det går MYE bedre nå. Glad igjen, nå. :) Litt av krangelen var min skyld, og det har jeg sagt unnskyld for til begge to. Synes godt de (eller han ihvertfall) kunne unnskyldt seg litt og, men har bestemt meg for å ikke bruke energi på å tenke på det.

Det endte ihvertfall veldig koselig i går, med film og småprat. Men jeg er absolutt ikke sikker på han fyren altså. Det er absolutt ingen kjemi mellom oss, klarer ikke en gang holde småpraten gående. Men sånn blir det vel med noen mennesker... (kan vel legge til at han er rimelig rar, hehe)

Må være flinkere til åkomme meg vekk litt, tenker jeg - godt å se noen andre fjes av og til. Har ei venninne som bor i Cardiff, og enkompis i Liverpool, så det kan godt hende det blir en helgetur på meg snart!

I dag våknet jeg og var bare fornøyd igjen, og sånn har jeg tenkt at det skal fortsette å være! Ingen flere tulletanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Ingen tulletanker- det er bra! :)

Godt å høre at det ordnet seg i huset etterhvert.

Har du testa ut tecos finest kaka enda? Isåfall kan det sies at den "kurerer gruff" myyye bedre enn ali kaffe! ;) Løp og kjøøøøøp! ;)

Jeg for min del er glad for at klementinene (øver meg på å ikke si "mandarinene" etter å ha lest en tråd om det her inne, hehe) er blitt ganske så gode nå, så jeg slenger innpå med det istedenfor kake i håp om å kunne bruke julekjolen uten å holde pusten til jul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tulletanker- det er bra! :)

Godt å høre at det ordnet seg i huset etterhvert.

Har du testa ut tecos finest kaka enda? Isåfall kan det sies at den "kurerer gruff" myyye bedre enn ali kaffe! ;) Løp og kjøøøøøp! ;)

Jeg for min del er glad for at klementinene (øver meg på å ikke si "mandarinene" etter å ha lest en tråd om det her inne, hehe) er blitt ganske så gode nå, så jeg slenger innpå med det istedenfor kake i håp om å kunne bruke julekjolen uten å holde pusten til jul ;)

Nei, jeg har ikke turt ;) Men en av jentene har bursdag på mandag, kanskje det hadde vært noe da? Jeg fant rødvinami jeg, den er ganske effektiv mot gruff den og :jepp:

Helt riktig, klementin :) Har fått den innprenta etter å ha jobba på butikk i et år, hehe. *krysse fingre for julekjoleform*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin dag Pingting :goodbye:

Jaaah! Du og, Sisu!!! :hallo:

:vinke:

Godt det ordnet seg i heimen!

Fredag igjen, håper du får en fin helg :)

det blir det nok! Har en stygg anelse om at det blir jobbehelg, men det er greit. Blir saann moro-jobbing som jeg liker ;)

ha en superduper helg du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veeeldig så vanskelig det var å konsentrere seg om jobbinga i dag...?

På den positive siden kan jeg nevne at alt er helt, fullstendig greit mellom meg og hun ene jeg småkranglet litt med. Vi har prata masse sammen i det siste (ikke om det, men om hva som helst) og det er så fint! Hun var ordentlig mutt og innesluttet en tid etter at vi kom tilbake, og jeg trodde det bare var mot meg...og at hun dermed hadde noe i mot meg. Men hun har kanskje bare hatt en dårlig periode hun og? Noen ganger er det godt å få bekreftet at andre har sine svakheter, de og.

I går så vi en ganske kul film, Fisher King. Liker sånne filmer :) Også kosa jeg meg med potetgull og holidaydip som jeg tok med fra Norge. Hihi :) Melkesjokoladen forsvant i løpet av et døgn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Kjenner meg igjen i det der at det er vanskelig å konsentrere seg om jobbing i dag...

Sambo sitter klistra til tven og ser på manchester united, og da var liksom min plan at jeg skulle lese litt til eksamen som vi har på mandag.

Lettere sagt enn gjort! I løpet av den korte tiden kampen har vart, har jeg rukket å lese et par sider, lage pizzadeig, lese en side, sende en sms, lese to linjer, brette klær... Du skjønner tegninga ;)

Flott at du og hun du bor med er venner igjen.

Kos deg i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere sagt enn gjort! I løpet av den korte tiden kampen har vart, har jeg rukket å lese et par sider, lage pizzadeig, lese en side, sende en sms, lese to linjer, brette klær... Du skjønner tegninga ;)

Velkjent fenomen!

Nå skal vi se på film (en jeg har sett før).

Tar med meg PCen ned jeg, så får jeg sikkert gjort litt. *naiv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper at du koste deg i helga!

Det har jeg! Til tross for jobbing har det vært deilig avslappende!

Har edderkoppdamen hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAMEN!!!

Lasta ned ny, fin avatar, men den skal jo liksom bevege på seg da!?! Noen som har peiling på slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bare en mann som står rett opp og ned :klø:

Men så har ikke jeg peiling heller da!!

edit: Nå ser jeg ham :hoppe:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAA! fikk det til! Det var litt styr. Hehe, søkte på "avatar" på forumet, og jeg er ihvertfall ikke første person med det problemet ;)

Hei Ansjoni! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ARGH! Noen har stjålet konsentrasjonen min! :kjefte: Nå har jeg sitti her i TO timer uten å få gjort noe som helst (borsett fra å skaffe meg ny avatar, da...). Har en maaaasse stoff jeg burde gå gjennom i kveld på grunn av en mail jeg må sende, men hodet har jo stoppa helt jo!?! *murre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle...? Jeg tok på meg t-skjorta i morges, og der...satt det fast en halv synål?!? Skjønner ingen ting, jeg.

GOD MANDAG, alle sammen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halv synål...? Her har det gått fort i svingene. :fnise: Les dagbok. Helga mi har vore rar.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har vært fiiin.

N som jeg bor med hadde bursdag, så hele klassen + de to vi bor med var samlet. Vi bestilte umenneskelige mengder med indisk mat, spratt en sjampanje (N drikker ikke hun...mer til oss!) og avsluttet med sjokolade- og appelsinkake. Også spile vi kort. Kjempefin kveld :)

Snakket med læreren min om prosjektet mitt fremover i dag. Og han gjorde jo det en god lærer skal: stilte kritiske spørsmål og lurte på hvor jeg vil med det hele. Og det er jo velog bra det, bortsett fra at det får meg tilå tvile på det jeg var så sikker på! Dum lærer. ...eller...flink.

OOOOOOOOG GODE nyheter! Jeg må få gjort litt research hjemme i Norge til prosjektet mitt, så jeg har spurt om jeg kan få litt tid i Oslo. Og tror du jammen ikke jeg kan være i Oslo hele TRE uker etter jul! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...