Gå til innhold

Pingting på tur

Pingting

Anbefalte innlegg

Tror ikke jeg har nevnt det før, men kjæresten min er altså også arkeolog.

Og nå fant jeg denne

:rødme:

Nå må jeg ha baby!!!

(Har visst blitt tatt litt av verpesjuka her...)

Stilig! Graviditet kan ofte være veldig smittsomt det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Jeg hadde lyst å bli arkeolog når jeg var lita, syns det var så spennende å grave i jorda. :gjeiper:

-misa

Hoho! Ikke alle som har vett til å gi slipp på sandkassa, vet du ;)

Faktisk er det overraskende lite graving og overraskende mange sider å lese. Men jeg liker det og, jeg :)

Stilig! Graviditet kan ofte være veldig smittsomt det....

Nei Sisu, nå har du misforstått - det er ikke sånn man blir gravid! Det skjer på helt andre måter :ler:

Men det er nok sant det, hehe. Plutselig fikk halvparten av alle jeg kjenner baby, husker jeg... Blir nok en liten stund ennå for min del. Skjønt, vi har visst fått beskjed om å lage en lekekamerat til babyen til noen vi kjenner: Hihihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, her i Pingtingheimen går det i berg-og-dalbane for tiden... Avsluttet kvelden i går med et dugelig panikkanfall fordi jeg bare ikke får til den *#¤&!!" tegninga... så trodde jeg at jeg fikk løst det, og la meg nervøs, men rolig.

Så til morran i dag spurte jeg en av jentene om hun syntes det fungerte, og da måtte hun innrømme at nei...det gjorde det ikke (note to self: ikke spør om svar når du ikke vil ha det). Så da var det panikk igjen. De første to timene på skolen ble tilbragt med klump i både magen og halsen. Da jeg endelig hadde klart å roe meg, viste jeg tegningen til læreren min...som selvfølgelig klarte å komme med en kommentar jeg tok ganske ille opp (jeg skal innrømme at jeg er elendig til å ta i mot kritikk, selv saklig). Så da var det helvete igjen.

Så nå sitter jeg her, da. Litt blid igjen, fordi jeg har lagt om strategi (for ørtende gang) og prøver meg på en litt enklere tegning. Og har snakket med kjæresten, og det hjelper i grunn alltid på humøret. Også har jeg spist kake :)

Så nå blir det vel kjempesent både i kveld og i morgen kveld... innlevering på onsdag, av både tegning og et essay som skal forklare hvorfor jeg har gjort det på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Høres ut som du trenger en nystekt rosinbolle! *slenger over* :klemmer:

Stå på, du skal se du får det til tilslutt :)

Her i huset står den første eksamenen å nærmest banker på døra, mens jeg står på kjøkkenet og baker og lager mat istedenfor å lese... Hmm.. Jeg får lære litt av deg og heller gå over til skolearbeid, tror jeg! Pyttsann! I morgen er atter en dag.. og snart er det jo Greys på tv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ferdig!!! :bolledeig:

Og jeg er faktisk ganske fornøyd også!

Nå sove.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, her i Pingtingheimen går det i berg-og-dalbane for tiden... Avsluttet kvelden i går med et dugelig panikkanfall fordi jeg bare ikke får til den *#¤&!!" tegninga... så trodde jeg at jeg fikk løst det, og la meg nervøs, men rolig.

Så til morran i dag spurte jeg en av jentene om hun syntes det fungerte, og da måtte hun innrømme at nei...det gjorde det ikke (note to self: ikke spør om svar når du ikke vil ha det). Så da var det panikk igjen. De første to timene på skolen ble tilbragt med klump i både magen og halsen. Da jeg endelig hadde klart å roe meg, viste jeg tegningen til læreren min...som selvfølgelig klarte å komme med en kommentar jeg tok ganske ille opp (jeg skal innrømme at jeg er elendig til å ta i mot kritikk, selv saklig). Så da var det helvete igjen.

Huffda. :klemmer:

Jeg kjenner meg virkelig igjen i det du skriver! Jeg er så kritisk til mitt eget arbeid, at hvis jeg først moter meg opp til å spørre andre om en mening, så bør den være positiv! Det er ikke så enkelt det der. Samtidig vil jeg gjerne ha input fra andre, spesielt når man har jobbet alt for mye med samme prosjekt, og har sett seg blind på det... Hva var vanskeligst på tegningen?

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du trenger en nystekt rosinbolle! *slenger over* :klemmer:

Stå på, du skal se du får det til tilslutt :)

Her i huset står den første eksamenen å nærmest banker på døra, mens jeg står på kjøkkenet og baker og lager mat istedenfor å lese... Hmm.. Jeg får lære litt av deg og heller gå over til skolearbeid, tror jeg! Pyttsann! I morgen er atter en dag.. og snart er det jo Greys på tv ;)

Ååååå, takk! *gumle* :klemmer:

Det er så fint med sånne morgendager - det er så mange av dem! Det går liksom aldri tomt.

Grattis! Og sov godt...

Takk :)

Hei, du skal ikke hive deg med på kg-julebordet vårt? JULEBORD! :) Hadde vært kjempegøy hvis du kom! :duskedame:

-misa

Hmmm, såvidt jeg kunne se fra tråden er det den 16.? Da kan jeg ikke, har ikke juleferie før 18. desember. Æsj - det hørtes jo veldig morsomt ut!!!

Huffda. :klemmer:

Jeg kjenner meg virkelig igjen i det du skriver! Jeg er så kritisk til mitt eget arbeid, at hvis jeg først moter meg opp til å spørre andre om en mening, så bør den være positiv! Det er ikke så enkelt det der. Samtidig vil jeg gjerne ha input fra andre, spesielt når man har jobbet alt for mye med samme prosjekt, og har sett seg blind på det... Hva var vanskeligst på tegningen?

-misa

Ja, det er slitsomt med kritikk når man har lagt sjela si i noe. Men det er jo sånn man forbedrer seg og kan bli bedre, så dt er nok et nødvendig onde. Samtidig har det jo litt å si hvordan kritikken fremlegges også - han ene læreren vår er veldig flink på det og kommenterer alltid både det beste og verste i en tegning.

Hva som var vanskeligst...alt? :ler: Nei, det meste gikk faktisk litt treigt - tror det er fordi jeg har så lite erfaring innen tegning. Men å få til perspektivet var et ordentlig helv****.

Hurra!

:strix:

Jaaaa, hurrah! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering før jeg stuper i seng.

Nå er tegningen innlevert! Utrolig deilig å bli kvitt den. Nå synes jeg også at jeg kan si at jeg virkelig har gjort så godt jeg kan. Kommentaren fra læreren var omtrent som forventa,så det var jo greit, og jeg skjønner hvilken karakter jeg kommer til å ligge på. Ikke superkarakter i det hele tatt, men for meg er det mer enn nok at jeg i det hele tatt klarte meg :) (jeg vet at jeg har stått) Skulle gjerne ha produsert ne enda bedre jeg, men det er forhåpentligvis noe jeg kommer til å klare etter enda mer trening!

Jeg ble sittende oppe til 3:30 i går natt - med både maleriet og papirene som skulle legges ved (research, kilder, inspirasjon, beskrivelse av prosessen, tanker og refleksjoner rundt produktet og mye sånt)

Så da stupte jeg i seng, knalltrøtt. Kl. 7:30 våkner jeg av at han ene jeg deler hus med går i døra. Flere ganger. Han har ikke helt lært seg å ta dørhåndtaket ned, så det er et høyt brak hver gang han "åpner" dørene i huset. Så jeg lå og irriterte meg til jeg hadde vondt i magen. Hrmpf.

I kveld feiret vi jentene litt, med vin og mexikansk mat. Veldig, veldig koselig :)

Nå er det leggetid! Håper på å ikke bli vekket av bråkenabo i morgen *lade hagle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, er det hele 366 dager til du får se kjæresten din?? ;)

Bra at du fikk levert fra deg tegningen, da er den ute av verden i alle fall. Julebordet blir den 12., men det ble jo ikke bedre for din del. :(

Ang. roomien din så ville jeg sagt fra. Irriterer meg også GRØNN av sånt. :fnise:

Ha en flott dag da!!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men i alle...? Det er det ikke det! Det er TO dager!!! Må sjekke det her. Haha! (da hadde jeg dødd!)

Jeg sa faktisk fra, men jeg vet ikke om det gikk helt inn - var litt ørska da jeg stavra ned trappa :ler: Men han var stille i dag morges ihvertfall! Tror ikke han mener å gjøre det - virker som om han generelt er veldig bråkete på sånne ting. Slenger igjen skapdører, roter rundt i kjeleskuffen så det høres ut som et jordskjelv og liker å bråke med dører både når de åpnes og lukkes. Jaja, det kunne jo vært så mye verre - det huset her er veldig stille og rolig egentlig. Dødsens stille etter kl 10 på kvelden. Det er litt fint det og, ihvertfall når man tenker på hva som kunne vært alternativet. Ei i klassen opplevde at de hun bor sammen med hadde fest til kl 7 på morran...på en onsdag... uten å spørre eller si fra eller noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

366 dager hadde vel vært litt drepen nå da ;) Dumme dumme tickere :nei:

Åh, veit akkurat åssen du har det nå, så herlig det blir å få kose kjæresten igjen :strix: Skal du være lenge i Norge?

Bråkete naboer er noe skaberakkels :sur: Nachspiel midt i uka, roting og stjeling av mat, det var tider ;) Håper det hjalp at du sa fra litt iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, haha!

Skal være hjemme i to uker. Ikke kjempelenge, men nok :)

Heldigvis er naboene mine ganske eksemplariske ellers. Hyggelige, ryddige og stjeler ikke mat. Da jeg bodde på studenthybel i Cardiff og delte kjøkken med fem 18-åringer var saken en heeeeeelt annen ja, maken til ekle og ufordragelige mennesker har jeg ikke sett!

Skaberakkels var da et helt fantastisk ord? Må brukes. *notere bak øret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, nå sier altså tickeren min at det er ett år til jeg får se kjæresten min...men det er jo i morgen...

*fjerne* (blir bare deppa av det synet der, hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...