Supramundane Skrevet 2. november 2008 #141 Skrevet 2. november 2008 Heia George! (George, George, George in the jungle...) Han er en EKTE robinson! Håper tommen tyker ut i kveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kunne ikke vært mer enig.
Kylling Skrevet 2. november 2008 #142 Skrevet 2. november 2008 Har ikke jentene lov til å barbere seg under armene? Nadia hadde jo en skog der! Dessuten blir jeg litt kvalm av Øyvind. Han hadde vel nettopp p**t Julianna på resorten før han kom ut til Britt Carin og kysset henne og kalte henne "jenta mi".
Meaty Skrevet 3. november 2008 #143 Skrevet 3. november 2008 Har ikke jentene lov til å barbere seg under armene? Nadia hadde jo en skog der! Ja det var litt snodig, spesielt med tanke på at hun virker ganske forfengelig ellers. Hun har jo sminke som personlig ting...
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #144 Skrevet 3. november 2008 Ehhhhh.....de har vært på en øde øy i en mnd tid...regner med at hvis de har et barberblad der nede så er det rimelig sløvt nå. Hår under armen er sikkert ikke det de tenker mest på nå. Hva så egentlig? Alle har da hår der....
Gjest skoeska Skrevet 3. november 2008 #145 Skrevet 3. november 2008 Men den eneste av jentene som hadde hår under armen var jo Nadia, så de må vel nesten ha barberhøvel. Med mindre resten av jentene har veldig liten hårvekst.. Heier faktisk på Britt Carin tror jeg. Hun virker den MINST falske av alle der, og virker som en uskyldig og real jente. Syntes så synd på henne når Øyvind kom - du ser det SÅ godt at han ikke er mye interessert, men gjorde det kun for kameraet da... Virka hvertfall slik, og når i tillegg vi vet at han hadde seg med Julianna, og ble sammen med eksen da han kom tilbake til norge, er han bare KVALM! Ellers blir jeg irritert på Cristoffer. Han er så slu. Driver og prøver å manipulere de andre så det holder. Og det samme gjelder Ine! Hva er det med henne egentlig? Smisker så SINNSYKT med folka!! Hun kommer jo aldri til å vinne uansett da. Heia Britt!
Supramundane Skrevet 3. november 2008 #146 Skrevet 3. november 2008 Fikk et nytt syn på Britt Carin i går jeg egentlig. Mye sympati kanskje, fordi hun ble så glad for å se Øyvind, når vi seere vet hva som egentlig foregår i kulissene.
Gjest Gjest_Maya_* Skrevet 4. november 2008 #147 Skrevet 4. november 2008 Tommen og Julianna likte jeg minst av alle, før Julianna gikk ut. I andre situasjoner, evt hvis laget ikke hadde gått så ekkelt elendig, hadde de kanskje hatt mer respekt. Men jeg føler liksom at alt de gjorde, var å skylde på de andre på laget. Er f.eks tommen eller Julianna grunnen til at noen av de vant noen gang? Alt de gjorde var å be andre om å ofre seg, så endte de to opp alene der. Sure, som de alltid var. Asj, klarer ikke så selvgode apekatter uten kritisk sans for seg selv. Nå synes jeg Britt carin, George eller hun andre med det lyse håret (lav og litt formfull). Hun har vært på laget hennes hele veien (så det er nok ikke ina, nei). Men husker ikke navnet... Hun har jeg glemt litt, men hun har kjempet godt og er grunnen til at laget har vunnet i ny og ne. Så de tre heier jeg på Hva er dette med Øyvind, Julianna og Britt carin? Slo ikke britt og øyvind opp på en ferietur etter robinson? Er han med exen? Jeg skjønner ingenting
Gjest Gjest_Jadda_* Skrevet 4. november 2008 #148 Skrevet 4. november 2008 Jeg har ingen favoritter, samme for meg hvem som vinner i den desidert dårligste utgaven av norsk Robinson ever, etter mitt syn. Sutrekopper hele gjengen, men se det må jeg..
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 4. november 2008 #149 Skrevet 4. november 2008 Hva skjedde forrige søndag? Fikk ikke sett det.. Det kom inn 2 nye.. En fyr og ei bærumsjente. Andrea vant immunity. På øyrådet fikk alle 2 stemmer _om de ville_. Valgte de å stemme 2 ganger, får de ikke stemme neste uke.. Stemmene ble fordelt mellom Ine (hun nye) og Julianna. Julianna fikk siste stemme, og røk ut. Ellers står det endel på tv3.no om flere detaljer! Dere kan se alle episodene på tv3.no web tv! Håper Tommen og Britt Carin kommer i finalen og at Britt Carin vinner!!!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #150 Skrevet 4. november 2008 Nå synes jeg Britt carin, George eller hun andre med det lyse håret (lav og litt formfull). Hun har vært på laget hennes hele veien (så det er nok ikke ina, nei). Men husker ikke navnet... Hun har jeg glemt litt, men hun har kjempet godt og er grunnen til at laget har vunnet i ny og ne. Så de tre heier jeg på: Hun heter Andrea
Gjest gjømsla Skrevet 4. november 2008 #151 Skrevet 4. november 2008 Nå synes jeg Britt carin, George eller hun andre med det lyse håret (lav og litt formfull). Hun har vært på laget hennes hele veien (så det er nok ikke ina, nei). Men husker ikke navnet... Hun har jeg glemt litt, men hun har kjempet godt og er grunnen til at laget har vunnet i ny og ne. Så de tre heier jeg på Det "lønner" seg å bli litt glemt, også av konkurrentene som ikke føler at den personen er en konkurrent i forhold til dem. Noen som har blitt brent av det tidligere.
Meaty Skrevet 4. november 2008 #152 Skrevet 4. november 2008 Det "lønner" seg å bli litt glemt, også av konkurrentene som ikke føler at den personen er en konkurrent i forhold til dem. Noen som har blitt brent av det tidligere. Nettopp! Men de burde følge med på henne (Andrea), hun har jo gjort det skarpt i konkurransene i det siste. Nå som seerne har blitt litt mer kjent med henne synes jeg hun virker som ei kjempekoselig jente! Mener at jeg så henne på forsiden av ei avis for en stund siden, noe om at hun hadde vært lam eller noe?? :klø:
Gjest skoeska Skrevet 5. november 2008 #153 Skrevet 5. november 2008 Mener at jeg så henne på forsiden av ei avis for en stund siden, noe om at hun hadde vært lam eller noe?? :klø: Link
Gjest Gjest_Silvia_* Skrevet 5. november 2008 #154 Skrevet 5. november 2008 Når man leser historien til Andrea og skjønner at hun har smerter og problemer når hun er med på Robinson så blir man litt imponert over at man aldri hører henne klage eller si at hun vil hjem. Slik som så mange andre har gjort. Sutringa til mange av de andre blir jo patetisk! Denne jenta vil jeg si er beintøff!!! Imponert!!!
Fat Sally Lee Skrevet 5. november 2008 #155 Skrevet 5. november 2008 Jeg har heiet på henne lenge, men nå ble jeg enda mer sikker på at hun fortjener å vinne!
@lfa Skrevet 9. november 2008 #156 Skrevet 9. november 2008 Heier også på Andrea. Får gnagsår i ørene når Brit Karin snakker... dessuten synes jeg det er grusomt å hører på mennesker som ikke kan si "r"... Skikkelig "iggitegende"...
MissStiles Skrevet 9. november 2008 #157 Skrevet 9. november 2008 Jeg synes det var dårlig gjort av Christoffer å ikke velge Andrea.. Spesielt etter at hun kom bort til han og fortalte hvor mye hun hadde lyst til å bli med.
Gjest skoeska Skrevet 9. november 2008 #158 Skrevet 9. november 2008 Hun _kan_ si r!! Dårlig gjort av Christoffer å ta med de samme han ga telefonsamtalene til.. Stakkars Andrea. Håpte at de som ble igjen skulle lage en pakt om å stemme christoffer eller tommen ut... Håper en av de går ut ikveld, eller Ina. Hun irriterer meg.
punkyB Skrevet 9. november 2008 #159 Skrevet 9. november 2008 Får gnagsår i ørene når Brit Karin snakker... Jeg også. Synes hun blir litt for høylytt med en litt slitsom pipegnålestemme. Andrea tror jeg vinner for hun er likt av alle og hun er tøff.
punkyB Skrevet 9. november 2008 #160 Skrevet 9. november 2008 Tommen er jo forøvrig ganske fysisk svak. Har ikke han gjort det dårlig i nesten alle konkurranser ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå