MissStiles Skrevet 6. oktober 2008 #61 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor de har med glamourmodeller som veier 40kg. Det er jo helt sykt! Og siden hun er sykepleier så vet hun godt hvordan man tar vare på seg selv. Det er jo nesten ingen igjen på det ene laget. Robinson er ikke det samme i år som før. Men jeg synes også Robinson burde være litt mer som den amerikanske versjonen.
Meaty Skrevet 7. oktober 2008 #62 Skrevet 7. oktober 2008 Bra at Booberella er borte, jeg ble så utrolig irritert av henne! "Jeg vet at jeg må drikke litt, du trenger da ikke fortelle meg noe, men jeg vil ikke drikke." Selv om hun var kamuflert med brunkrem kunne man se at hun var likbleik og i ferd med å kollapse!
Rosenrød Skrevet 7. oktober 2008 #63 Skrevet 7. oktober 2008 Tipper at det ikke var brunkrem, men den der "brun med sprøyte"-tingen....
MissStiles Skrevet 12. oktober 2008 #64 Skrevet 12. oktober 2008 Ja, da var Susanne ute og. Nå er de bare 3 igjen på lag Sør.
Kylling Skrevet 12. oktober 2008 #65 Skrevet 12. oktober 2008 Hvorfor viser de ingenting av hun andre blonde på lag nord? Andrea, er det det hun heter? Hun er liksom bare der i bakgrunnen og gliser, men sier aldri noe.
Kylling Skrevet 12. oktober 2008 #67 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg tipper de klipper det slik med vilje. Og at hun stikker av med hele seieren til slutt!
MissStiles Skrevet 12. oktober 2008 #68 Skrevet 12. oktober 2008 Ja, det skulle ikke forundre meg om hun gjør det..
Abraxas Skrevet 12. oktober 2008 #69 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) ... Endret 10. mai 2010 av Abraxas
Meaty Skrevet 12. oktober 2008 #70 Skrevet 12. oktober 2008 Tenkte akkurat det samme ang. Andrea, så akkurat episoden på nett-tv nå. Han Kristoffer har vi heller ikke sett så mye til. Synes dere at Nadia burde gitt daten til Britt? Jeg synes hun burde gjort det, men det er vel sånn at når sulten gnager så er det ikke så enkelt å gi bort en mulighet for å få et skikkelig måltid. Og så lurer jeg fælt på hva Nelden velger neste gang! Jeg synes ikke de andre bør være så sure på ham, det var jo mye takket være ham at de vant Robinsonkampen og slapp øyrådet.
Gjest Kaya83 Skrevet 13. oktober 2008 #71 Skrevet 13. oktober 2008 Tenkte akkurat det samme ang. Andrea, så akkurat episoden på nett-tv nå. Han Kristoffer har vi heller ikke sett så mye til. Synes dere at Nadia burde gitt daten til Britt? Jeg synes hun burde gjort det, men det er vel sånn at når sulten gnager så er det ikke så enkelt å gi bort en mulighet for å få et skikkelig måltid. Og så lurer jeg fælt på hva Nelden velger neste gang! Jeg synes ikke de andre bør være så sure på ham, det var jo mye takket være ham at de vant Robinsonkampen og slapp øyrådet. Hadde jeg vært sulten og trøtt på ei øde øy med en dust som bare klaget og ikke gadd å følge rådene han fikk, så hadde jeg vært ikke bare sur, men fly forbanna faktisk.. Så jeg skjønner dem veldig godt jeg.. Og hadde de havnet i øyråd så hadde Nelden røket, så jeg tror ikke egentlig de bryr seg så mye.. Jeg syns de har hatt en ekstremt dårlig casting i år.. Herregud så mye tragiske folk!
MissStiles Skrevet 13. oktober 2008 #72 Skrevet 13. oktober 2008 Enig! Hun burde gitt daten sin til Britt. Absolutt! Så ikke ut som Øyvind hadde det så gøy heller. Bare 9 igjen? Wow! Det er fortsatt lenge igjen av ekspedisjonen så lurer på hvordan det skal gå. Jeg tror Nelden kommer til å si ja til å ta billetten!
Mischa Skrevet 13. oktober 2008 #73 Skrevet 13. oktober 2008 Hvorfor viser de ingenting av hun andre blonde på lag nord? Andrea, er det det hun heter? Hun er liksom bare der i bakgrunnen og gliser, men sier aldri noe. Ja hun står bare der og gliser hun har vel ikke sagt noe som helst så langt i sesongen!? Litt spesielt...
Gjest ? Skrevet 13. oktober 2008 #74 Skrevet 13. oktober 2008 Ja hun står bare der og gliser hun har vel ikke sagt noe som helst så langt i sesongen!? Litt spesielt... Det har jo vist seg før at de stilleste vinner hele greia fordi de andre glemmer at de er der...
skoeska Skrevet 13. oktober 2008 #75 Skrevet 13. oktober 2008 I hver eneste episode reiser jo noen hjem frivillig/pga "sykdom" e.l.! Herlighet... Og neste gang reiser kanskje Elden? De har gjort et skikkelig dårlig utvalg av deltakerne i år. Og igår sendte de Øyvind hjem!? Hvorfor det egentlig? Det er så dårlig når folk begynner å lage pakter etc... Så forresten Survivor finalen i går ettermiddag også, og der har jo hver eneste utstemning vært enstemmige pga pakter og lyving etc! Det blir for dumt. I spania har de en MYE bedre versjon av robinson. Der blir de faktisk sendt hjem av publikum hjemme! (Iallefall på slutten) Folk sender sms og ringer inn for å stemme dem ut. Hver uke sendes det et show fra Barcelona, alt direkte, både fra der deltakerne er (Honduras) og de gamle deltakerne + familie av deltakerne som fremdeles er med på programmet fra spania.. Synes det var mye gøyere slik. Skal legge til at hvert program varte kanskje 3 timer, og deretter var det et sladreprogram om hva som skjedde på showet, men det var veldig underholdene. Slik kunne ikke deltakerne lage pakter, og de som ble stemt hjem, var de som var irriterende, eller som da var "usynlige".. Kan jo kanskje legge til at vinneren i fjor ble en såkalt glamourmodell (ala puppeguri som ikke ville drikke væske og ble syk), men hun var ihvertfall mye mer survivor enn alle som er med på den norske versjonen i år! Hun var ikke min favoritt i det hele tatt, men man vet jo også hvordan det blir når folk hjemme bestemmer. Man vil ha med videre de som lager show... Jaja, sitter her og klager over Robinson, men ser det jo allikevel da.
Mischa Skrevet 13. oktober 2008 #76 Skrevet 13. oktober 2008 Det har jo vist seg før at de stilleste vinner hele greia fordi de andre glemmer at de er der... Joda jeg vet det, men jeg synes ikke den som lager dårligst tv skal stikke av med hele potten
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #77 Skrevet 13. oktober 2008 Joda jeg vet det, men jeg synes ikke den som lager dårligst tv skal stikke av med hele potten Det kan jo hende at dette er bevisst fra produksjonen sin side også - at deltakeren er mye mer aktiv enn det som blir vist på skjermen. Slik at hvis h*n vinner, vil seerne si "jøss, hvor kom h*n fra?" De liker veldig godt overraskende vinnere.
Visiter Skrevet 13. oktober 2008 #78 Skrevet 13. oktober 2008 Kjipt at Øyvind dro hjem, han var kjekk (minus for de forferdelig harry tatoveringene, da). Jeg sier meg enig med dere andre, Andrea kan fort komme til å vinne hele sulamitten. Anthony er også en mulig vinner, tror jeg. Han kan plukke ut de "sterke guttene" fra laget sitt og fortsatt ha nok deltakere på laget til å stemme ut det andre laget ved en eventuell sammenslåing (jeg antar at Nelden drar snart), for så å ha gode sjanser til å slå de dårligste av hans gamle lagkamerater i en finale. Og ja, det er sykt teit at så mange har valgt å reise hjem. Har de aldri sett Robinson før, eller? Selv om det sikkert er tyngre enn det ser ut som må de vel ha en viss peiling på hva de har i vente? I spania har de en MYE bedre versjon av robinson. Der blir de faktisk sendt hjem av publikum hjemme! (Iallefall på slutten) Folk sender sms og ringer inn for å stemme dem ut. Hver uke sendes det et show fra Barcelona, alt direkte, både fra der deltakerne er (Honduras) og de gamle deltakerne + familie av deltakerne som fremdeles er med på programmet fra spania.. Synes det var mye gøyere slik. Jeg synes det høres litt voldsomt ut, men i Sverige hadde de noe lignende som fungerte veldig bra. Det er forøvrig den kuleste sesongen jeg noensinne har sett (kanskje fordi det var den første jeg så?). Der var det stemmer fra publikum i kombinasjon med stemmer fra utstemte deltakere som avgjorde finalen da det bare var to igjen.
Mischa Skrevet 13. oktober 2008 #79 Skrevet 13. oktober 2008 Det kan jo hende at dette er bevisst fra produksjonen sin side også - at deltakeren er mye mer aktiv enn det som blir vist på skjermen. Slik at hvis h*n vinner, vil seerne si "jøss, hvor kom h*n fra?" De liker veldig godt overraskende vinnere. Ja det er den teorien jeg holder ved akkurat nå..
Meaty Skrevet 13. oktober 2008 #80 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har tenkt en stund på at Nelden minner meg så fælt om en eller annen, og i dag kom jeg på hvem: Han fyren fra Syv Søstre som var litt "rar", lurer på om han het Kjell Magne... De to snakker jo på akkurat samme måten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå