Abraxas Skrevet 14. september 2008 #21 Skrevet 14. september 2008 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas
Gjest Bloom Skrevet 14. september 2008 #22 Skrevet 14. september 2008 Og er det bare meg, eller blir det bare flere og flere fotomodeller/glamourmodeller/Vi Menn-piker med for hvert år som går? Det er ikke bare deg
Gjest *smak* Skrevet 14. september 2008 #23 Skrevet 14. september 2008 Jeg tipper at det han mente med hjemløse var at de som vinner robinsonkampen får til "himmelen", kanskje? Jeg også tipper at det laget som vinner tvekampen får bo på "himmeløya"
LoppeLise Skrevet 15. september 2008 #24 Skrevet 15. september 2008 Noen er så rare. Skulle tro folk vet hva Robinson går ut på. Hvert år klages det på at det er kaldt, vått, myggstikk, sultne + + + Og så melder folk seg på, og det første de gjør når de kommer frem er å sette seg ned å gråte, og savne alle hjemme. Hva skjer a? Tror de at alle på de tidligere sessongene var sytepaver og sippunger? Jaja.. Jeg hadde nok blitt skuffet jeg og, om jeg kom på helvetesøya. Men gi det en sjangse da, før du legger deg ned for å dø.. Kan de ikke gå i jungelen og hente greiner, blader, prøve å gjøre det litt bedre i hvertfall. Folk glemmer nok fort hvor heldige de er som får oppleve dette. Og han som ble slått ned av lynet da. Stakkars!
lolita90 Skrevet 15. september 2008 #25 Skrevet 15. september 2008 satt å så på det i går... håper det gikk bra med han som ble truffet av lyn...
Supramundane Skrevet 15. september 2008 #26 Skrevet 15. september 2008 Jeg ble faktisk litt rørt jeg når hun jenten holdt rundt han og trøstet han..
Gjest Chrissy82 Skrevet 15. september 2008 #27 Skrevet 15. september 2008 Jeg så også på det igår.. håper det går bra med han igjen! Kult at det er himmel og helvete.. Jeg likte ikke hun Connie som gikk ut.. jeg tror også at hun faket at hun hadde vondt i ryggen.. hun som skrøt så mye av hvor sterk hun var også ba hun om å bli sendt hjem først.. det synes jeg er teit gjort..
Gjest Forundret Bygdedyr Skrevet 15. september 2008 #28 Skrevet 15. september 2008 Jeg skulle ikke se på i år, men viljestyrken var ikke tilstede i gjerningsøyeblikket... og ja... glamourmodellene formerer seg innefor konseptet, flere og flere og det samme gjelder visst sutrekoppene, veldig mange av dem i går.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #29 Skrevet 15. september 2008 Den andre Robinsontråden: Robinson 2008
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. september 2008 #30 Skrevet 15. september 2008 Synes det ble en spennende første episode. Synes det var like greit at Anne trakk seg, for det var mye syt og klag. Blir spennende å se hvem som klarer seg lengst. Vanskelig å få noe favoritt etter første episoden.
LoppeLise Skrevet 16. september 2008 #31 Skrevet 16. september 2008 Man må ofte se noen episoder, før man får et inntrykk av deltagerene. Så egentlig er ikke de første episodene så morsomme. Men jeg tror nok at det kommer til å bli det
Meaty Skrevet 21. september 2008 #32 Skrevet 21. september 2008 (endret) Har akkurat sett første episode av Robinson på TV3.no. Må si jeg er noe forundret over at lagene behandles så forskjellig, her skal virkelig lag sør få kjempe hardt for å vinne noe. Men mulig dette forandrer seg snart, har vel på følelsen at lag nord ikke får være i paradis for evig. Litt vanskelig å bli "kjent" med deltakerne etter bare ett program, men har i hvert fall fått dårlig inntrykk av han 18-åringen fra Drammen. Han snakket temmelig nedlatende om noen av deltakerne på det andre laget, kalte folk dverger og kjerringer og slikt. Bra at hun Connie ble sendt hjem, hun virket som en skikkelig løgner. Paret på lag nord er jo veldig søte, og han kortvokste virker veldig kul, jeg har sett en dokumentar om han tidligere så kjente litt til ham. Ellers så er jo standard å ha med minst EN glamourmodell med kjempepupper, og i år er det visst intet unntak. Men må følge med i år også, dette er den eneste realityserien med "vanlige" mennesker jeg gidder å følge med på. Endret 21. september 2008 av Meaty
MissStiles Skrevet 21. september 2008 #33 Skrevet 21. september 2008 Jeg følger også med på Robinson. Gleder meg til kveldens episode!
Gjest Nope Skrevet 21. september 2008 #34 Skrevet 21. september 2008 synd det ikke var han tom som måtte reise sammen med eirik.. hadde vært tilpass til han,hvem har sagt at han er "leder" da? Ufordraglig er han..
Meaty Skrevet 21. september 2008 #35 Skrevet 21. september 2008 synd det ikke var han tom som måtte reise sammen med eirik.. hadde vært tilpass til han,hvem har sagt at han er "leder" da? Ufordraglig er han.. Enig i det, hvem er det han tror han er liksom? Veldig synd at det var hun jenta (julie??) som måtte reise, hun var tross alt i mot at laget skulle tape med vilje og sa flere ganger at det kanskje ikke var så lurt å gjøre det. Og hun virket veldig real også.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2008 #36 Skrevet 21. september 2008 Jeg synes det var trist at Julie måtte reise i dag!
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. september 2008 #37 Skrevet 22. september 2008 Leste i VG at Eirik ikke hadde sagt hele sannheten under intervjuet.
Gjest æ forundres Skrevet 22. september 2008 #38 Skrevet 22. september 2008 Er det bare sutrekopper som er med i år? Den ene etter den andre sutrer og vil hjem, selv om det er et litt annen konsept denne gangen så burde jo folk vite hva Robinson går ut på nå.
Mischa Skrevet 22. september 2008 #39 Skrevet 22. september 2008 Ja det er kjedelig at alle trekker seg og vil hjem.. Dette blir en kort sesong!
lolita90 Skrevet 22. september 2008 #40 Skrevet 22. september 2008 synes det var kjempe koselig at han som ble truffet av lyn kom tilbake til laget igjen jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå