Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Hei jenta mi".. Herregud så kvalmt..

Og hun Ine var bare ekkel hun og.. Blah

Videoannonse
Annonse
Gjest skoeska
Skrevet

Kan ikke tro at Julianna ble stemt hjem!!! Ikke det at det gjør meg noe.

Her og Nå røpte jo at

Julianna og Øyvind hadde seg på det ferieresortet etter at hun var stemt hjem, så jeg visste jo at hun ble stemt hjem før hun blonde da men... Så ironisk at Øyvind kommer og overrasker henne neste uke.. Liksom rett etter han har hatt seg med Julianna eller?

Herlighet, Julianna er jo bare dust også da.

Gjest TittTitt
Skrevet
Kan ikke tro at Julianna ble stemt hjem!!! Ikke det at det gjør meg noe.

Her og Nå røpte jo at <a href="http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article2313495.ece" target="_blank">

Julianna og Øyvind hadde seg </a> på det ferieresortet etter at hun var stemt hjem, så jeg visste jo at hun ble stemt hjem før hun blonde da men... Så ironisk at Øyvind kommer og overrasker henne neste uke.. Liksom rett etter han har hatt seg med Julianna eller?

Herlighet, Julianna er jo bare dust også da.

Drittsekk! :hakeslepp:

Skrevet

Jeg synes utrolig synd på Britt. For en nydelig, positiv og glad jente! Håper hun vinner hele greia.

Gjest TittTitt
Skrevet

Ja, jeg og syntes synd på hun! Hun e rjo bare drit herlig. Heia Britt!! :duskedame:

Gjest skoeska
Skrevet

Enig. Hun virker veldig real. Visste dere at Anthony tilbød henne 30.000 hvis han vant, og hun hjalp han nå finalen? Det var visst derfor hun var så keen på å få ham hjem forrige uke..

Skrevet
Jeg synes utrolig synd på Britt. For en nydelig, positiv og glad jente! Håper hun vinner hele greia.

Jeg syns bare hun virker utrolig blond og teit..

Skrevet

Jeg er litt enig i at Britt virker blond og kanskje er litt dum, men jeg tror ikke det er noe vondt i henne så jeg lar tvilen komme henne til gode. Så jeg synes synd på henne som har tullet seg borti den slasken Øyvind.

ulianna har jeg aldri likt, bra at hun ble stemt ut! Og iflg. artikkelen som gjesten linket til så har vist Tommen skiftet syn på henne også, selv om han var temmelig forbannet da hun ble stemt ut. Jeg måtte forresten le høyt da jeg så bildet et stykke ned på denne siden på VG nett i går. Maken til latterlig "å se på meg så sexy jeg kan være da"-blikk! :fnise:

I tillegg kommer det jo frem i den artikkelen at hun har silikonpupper, hun som sa at det verste hun visste var silikonbimboer. :roll:

Men jeg storkoste meg da Andrea vant Robinsonkampen!

Skrevet

Britt Carin ja....hun virker ikke spesiellt smart. Det kommer jo helt klart fram at Øyvind ikke har følt det samme for henne under ekspedisjonen samme hvor mye de har klippet og redigert. Faktisk så synes jeg litt synd på slasken som blei dytta inn i dette romantiske dramaet som tv 3 atset alt på..Latterlig! Kroppsspråket hans sa alt...

Stripperen julianna er det helt greit å bli kvitt. Makan til selvmotsigende dame! Hun er en kristen stripper med silikon som ikke liker silikonberter. Poserer i de mest harry strippekostymer/positurer men kaller det kunst. Hm....itillegg så er hun kranglete og lite sympatisk.

Det var morro å ha med de to nye en liten stund. De kommer jo aldri til å vinne men det skaper iallefall litt morro!!!

Det virker som at "mr sailor" og kristoffer spiller spillet sitt godt! jeg tipper de kommer til å spare på de nye deltagerene så lenge som mulig og stemme de gamle ut. Synes robinsom har tatt seg opp endel i det siste!!!!

Min favoritt til å vinne hele greia er george. På tide med en ekte robinson i skinn og sinn! :D

Skrevet
Stripperen julianna er det helt greit å bli kvitt. Makan til selvmotsigende dame! Hun er en kristen stripper med silikon som ikke liker silikonberter.

Frøken Bibelstripp! :fnise:

Skrevet

Hva skjedde forrige søndag? Fikk ikke sett det..

Gjest skoeska
Skrevet
Hva skjedde forrige søndag? Fikk ikke sett det..

Det kom inn 2 nye.. En fyr og ei bærumsjente. Andrea vant immunity. På øyrådet fikk alle 2 stemmer _om de ville_. Valgte de å stemme 2 ganger, får de ikke stemme neste uke.. Stemmene ble fordelt mellom Ine (hun nye) og Julianna. Julianna fikk siste stemme, og røk ut.

Ellers står det endel på tv3.no om flere detaljer!

Skrevet

Så bra at Julianna måtte reise :) Jeg likte ikke henne. Liker Ine mye bedre :)

Håper Anton eller Tommen må reise neste gang.

Skrevet

Heia George! (George, George, George in the jungle...)

Han er en EKTE robinson!

Skrevet

Er ikke hun Ine programleder på det chatteprogrammet som går på natten på tv2? Det ligner veldig...

Gjest skoeska
Skrevet
Er ikke hun Ine programleder på det chatteprogrammet som går på natten på tv2? Det ligner veldig...

Ja det er det! Daglig leder og greier.

Link

Skrevet

Håper tommen tyker ut i kveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...