Kamikatze Skrevet 17. november 2008 #201 Skrevet 17. november 2008 Ble litt mutt da de fikk skikkelig fiskegarn. Hadde vært mer underholdning å se dem måtte kjempe for å finne mat. Før garnet gadd de nesten ikke reise seg, og den situasjonen endret seg lite med garnet i boks. Ellers var sjokoladespisingen helt jævlig, når jeg så episoden på webtv en time etter at narvesen var stengt...
Gjest skoeska Skrevet 20. november 2008 #202 Skrevet 20. november 2008 tror dere noe på dette? Jeg mener, tviler på at noen hadde giddet å se på det.. ikke jeg hvertfall. DE to??? nei, det tror jeg ikke ville bli mye underholdende.. http://www.seher.no/php/art.php?id=794613 " target="_blank"> http://www.seher.no/php/art.php?id=794613
Beibi Skrevet 20. november 2008 #203 Skrevet 20. november 2008 Jeg har iallefall fått min dose med Britt carin kjenner jeg!
Gjest skoeska Skrevet 24. november 2008 #207 Skrevet 24. november 2008 Har virkeling ingen favoritter... håper ingen av dem vinner.. (!?) Alle jeg har likt er borte. Nelden, Nadia, litt Andrea. Britt Carin likte jeg før, men nå etter å ha lest mye om henne på tv3.no og sånn virker hun ganske blond synes jeg. Christopher virker som om han er godt utrustet i det virkelige liv, så at han skal vinne pengene blir litt sånn dumt føler jeg. Tror kanskje jeg håper på Tommen, syntes litt synd på ham som hadde en del inkasso (eller noe? Skulle hvertfall bruke pengene på gjeld). Og George er bare rar.. Ok, da kom jeg vel frem til, med dette innlegget, at jeg heier på tommen. var ikke helt klar over det men.
Gjest Nope Skrevet 24. november 2008 #208 Skrevet 24. november 2008 Nå er det vel bare george å heie på igjen... Tommen fremstår som en pingle...(kan han kalles en mann??) bc er gnålunge..stemmen hennes skjærer jo,får vondt i marg og bein christpher er sleip George er bare George..
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 24. november 2008 #209 Skrevet 24. november 2008 Nå er det vel bare george å heie på igjen... Tommen fremstår som en pingle...(kan han kalles en mann??) bc er gnålunge..stemmen hennes skjærer jo,får vondt i marg og bein christpher er sleip George er bare George.. Fortjener man ikke å vinne Robinson hvis man har feil/stygg stemme? Jeg stoler ikke på George og Christopher. De to har en plan og den går ut på å stemme ut BC og Tommen. Er sikker på at det var George og Christopher som sammen ble enige om at de skulle gå bort fra å stemme ut George og heller stemme ut Andrea i går. Tommen er ikke pingle. Det er kult å se en mann som tørr å vise følelser og som er så glad i barna sine!!! Ellers så er han da heller ikke pingle. Han er jo en av dem som klarer seg best på øya. Jeg vil ikke at Christopher skal vinne men er redd for at akkurat det skjer fordi han er flink til å menge seg med og planlegge riktig strategi til enhver tid. Man vinner ikke Robinson fordi man er hyggelig eller spesiell på noe vis men fordi man er sleip og kan spille og få folk på sin side akkurat når det passer.
Gjest Purvis Skrevet 24. november 2008 #210 Skrevet 24. november 2008 christpher er sleip George er bare George.. George er den sleipeste og lureste av alle. Tenk hvor mange ganger de andre har snakket om at det er nettopp han de vil stemme ut. Og aldri har det skjedd. Han har klart seg hver gang. Uten å vinne imunitet også.
Gjest skoeska Skrevet 24. november 2008 #211 Skrevet 24. november 2008 Fortjener man ikke å vinne Robinson hvis man har feil/stygg stemme? Jeg stoler ikke på George og Christopher. De to har en plan og den går ut på å stemme ut BC og Tommen. Er sikker på at det var George og Christopher som sammen ble enige om at de skulle gå bort fra å stemme ut George og heller stemme ut Andrea i går. Tommen er ikke pingle. Det er kult å se en mann som tørr å vise følelser og som er så glad i barna sine!!! Ellers så er han da heller ikke pingle. Han er jo en av dem som klarer seg best på øya. Jeg vil ikke at Christopher skal vinne men er redd for at akkurat det skjer fordi han er flink til å menge seg med og planlegge riktig strategi til enhver tid. Man vinner ikke Robinson fordi man er hyggelig eller spesiell på noe vis men fordi man er sleip og kan spille og få folk på sin side akkurat når det passer. Det var jo BC og George som stemte på Andrea først, og deretter stemte Christopher også på Andrea, da han forsto at de andre to hadde stemt A. Christopher stemte først på George, fordi det var det planen deres hadde gått ut på. George og Christopher har ingen pakt. (C. hadde jo ikke snakket med de andre de siste 30 timene, så han trodde de fremdeles skulle gjøre som planlagt-> stemme ut George)
Meaty Skrevet 24. november 2008 #212 Skrevet 24. november 2008 Tror jeg får holde med Tommen heretter. Jeg likte ham ikke i begynnelsen, syntes han virket ganske blærete men må si jeg liker ham mye bedre nå, spesielt etter at han valgte Andrea til å være med på videofremvisningen. Britt Carin virker ikke bare blond, men også utrolig barnslig! Jeg likte George fra starten av, men han har liksom blitt en sånn einstøing og jeg mener at den som vinner Robinson må inneha noen sosiale kvaliteter også. Christopher har jeg aldri likt, han virker alltid så høy på pæra.
Gjest Nope Skrevet 24. november 2008 #213 Skrevet 24. november 2008 tommen og christopher ble vel enig om at han skulle ta med andra siden hun ikke hadde "vunnet" noe.Ellers hadde han valgt christopher. gjest monica...hvor har jeg sagt at tommen er pingle fordi han viser følelser?
MissStiles Skrevet 24. november 2008 #214 Skrevet 24. november 2008 Neiii!! Ikke Andrea da! Helt enig! Jeg ville at Andrea skulle vinne!!!
Gjest tron Skrevet 26. november 2008 #215 Skrevet 26. november 2008 Tommen vinner ikke, det vet vel alle nå, han er nylig slått personlig konkurs og da vet jo alle at han ikke vant noen premie, skikkelig kjipt da han var min favoritt. sjekk denne linken: www.sorenskriveren-i-sandefjord.no/skifterett/konkurs/...pnede_konkursbo.html
Gjest skoeska Skrevet 27. november 2008 #216 Skrevet 27. november 2008 Hvorfor i helsike tror noen det er ok å spoile slik det blir gjort her i visse tråder?? Dritt lei er jeg faktisk! Hvis du kommer over noe som avslører noe, så hold det for deg selv! Eller legg en link ved innlegget ditt hvor det står sånn ca. hva det er om, men ikke spoil da! *Rimelig forbanna på dere som spoila top model og nå robinson.
MissStiles Skrevet 1. desember 2008 #217 Skrevet 1. desember 2008 Igår gikk Christoffer ut. Jeg ville heller at George skulle gå ut men..
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #218 Skrevet 1. desember 2008 Hvorfor i helsike tror noen det er ok å spoile slik det blir gjort her i visse tråder?? Dritt lei er jeg faktisk! Hvis du kommer over noe som avslører noe, så hold det for deg selv! Eller legg en link ved innlegget ditt hvor det står sånn ca. hva det er om, men ikke spoil da! *Rimelig forbanna på dere som spoila top model og nå robinson. Det kan jo være sånn at vinneren ikke får utbetalt premien før siste episode er sendt på tv. Vet ikke hvordan de pleier å gjøre det jeg, men det blir jo vanskeligere å skjule vinneren hvis han eller hun begynner å bruke av premien før folk vet at det er den som har vunnet, om dere skjønner hva jeg mener.
suzie Skrevet 1. desember 2008 #219 Skrevet 1. desember 2008 Jeg trodde aldre premien ble delt ut før finalen var sendt på tv jeg... og at det lå økonomiske sanksjoner i kontrakten hvis de røpet seg før finalen.... Og da er det jo ikke så rart at ingen har fått utbetalt noen premie....
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #220 Skrevet 1. desember 2008 Lurer litt på hvorfor George fikk stemme i øyrådet i går, da han trakk seg fra Robinsonkampen. Da Tommen gjorde det i forrige episode (da de skulle spise så mye ekkelt), mistet han jo stemmeretten sin i det påfølgende øyrådet. Hvorfor skjedde ikke det samme med George? Og så Christoffer da, som sa han var skuffet over at Britt Carin og Tommen ikke holdt seg til avtalen og stemte George ut først. Selv stemte han jo på Tommen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå