Gjest78 Skrevet 1. desember 2008 #221 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Lurer litt på hvorfor George fikk stemme i øyrådet i går, da han trakk seg fra Robinsonkampen. Da Tommen gjorde det i forrige episode (da de skulle spise så mye ekkelt), mistet han jo stemmeretten sin i det påfølgende øyrådet. Hvorfor skjedde ikke det samme med George? Og så Christoffer da, som sa han var skuffet over at Britt Carin og Tommen ikke holdt seg til avtalen og stemte George ut først. Selv stemte han jo på Tommen. Nå har jeg faktisk ikke sett forrige episode ennå, men det blir vel litt annerledes å trekke seg fra en sånn robinsonkamp, og en som er mer fysisk. George trakk seg jo egetnlig ikke, han greide bare ikke å gjennomføre, det hadde blitt rart om de skulle miste stemmretten sin for sånt. I så fall måtte han jo evt. fortsatt i kjempesakte tempo i stedet. Reagerte på det Christopher sa jeg også, han prøvde jo først å få ut Britt Carin for at gutta skulle være igjen, og så stemte han på Tommen da han trodde det var det beste sjansen for å gå videre. Endret 1. desember 2008 av Lady Lovelace
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 1. desember 2008 #222 Skrevet 1. desember 2008 Christopher er en furten bergensduttebass (unnskyld bergensere) som gjerne dolker andre i ryggen men som ikke tåler at det samme skjer med han. Han var rimelig sikker på å sitte i finalen og vinne hele greia selv, jeg koser meg glugg ihjel. Herlig at Britt Carin vant og dermed ikke kunne stemmes ut og derfor ødela guttas plan. Favoritten min var Andrea og jeg har ikke sans for noen av de som er igjen.
angara Skrevet 1. desember 2008 #223 Skrevet 1. desember 2008 Christopher er en furten bergensduttebass (unnskyld bergensere) som gjerne dolker andre i ryggen men som ikke tåler at det samme skjer med han. Han var rimelig sikker på å sitte i finalen og vinne hele greia selv, jeg koser meg glugg ihjel. Herlig at Britt Carin vant og dermed ikke kunne stemmes ut og derfor ødela guttas plan. Enig her. Men jeg lurer på hvorfor de andre eks-deltakerne satt der. Kanskje i tilfelle det ble likt mellom to i utstemminga? Irriterer meg over hun mørkhårede som satt og furtet åpenlyst over å ha blitt dolket i ryggen av BC. Ærlig talt, man er jo der for å vinne. Alle må jo stemme på noen, og det var ikke bare BC som stemte på henne (Nadia ettellerannet?). Hun virker som hun er på en personlig hevn-tripp, "stakkars meg som ble dolket i ryggen av BC". Get over it! Tror nok guttene (Tommen) kommer bedre ut av det i siste runde enn BC, dersom eks-deltakerne får noen innvirkning på hvem som vinner.
Annie Skrevet 1. desember 2008 #224 Skrevet 1. desember 2008 Og så Christoffer da, som sa han var skuffet over at Britt Carin og Tommen ikke holdt seg til avtalen og stemte George ut først. Selv stemte han jo på Tommen. Tenkte jeg på også. Han ville ha en verdig motstander i finalen.. Tommen er vel den mest verdige i mine øyne, og han var den eneste som stemte på Tommen. HEIA TOMMEN!!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #225 Skrevet 2. desember 2008 Ah, håper George vinner. Gode, gamle sluing!
Brukernavn Skrevet 2. desember 2008 #226 Skrevet 2. desember 2008 Irriterer meg over hun mørkhårede som satt og furtet åpenlyst over å ha blitt dolket i ryggen av BC. Ærlig talt, man er jo der for å vinne. Alle må jo stemme på noen, og det var ikke bare BC som stemte på henne (Nadia ettellerannet?). Hun virker som hun er på en personlig hevn-tripp, "stakkars meg som ble dolket i ryggen av BC". Get over it! Jeg også irriterer meg så grenseløst over henne. Hun fremstår som utrolig barnslig.
MissStiles Skrevet 2. desember 2008 #227 Skrevet 2. desember 2008 Jeg også irriterer meg så grenseløst over henne. Hun fremstår som utrolig barnslig. Helt enig! Det så jeg og!
sacred Skrevet 3. desember 2008 #228 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er HELT sikker på at Tommen vinner. Og det synes jeg han fortjener også.
Gjest Emera Skrevet 3. desember 2008 #229 Skrevet 3. desember 2008 Og nå kan vi få ny programleder i Robinson, dere! :gjeiper:
Gjest ha ha Skrevet 4. desember 2008 #230 Skrevet 4. desember 2008 Og nå kan vi få ny programleder i Robinson, dere! :gjeiper: Ja det er gutten sin det, ingen over ingen ved siden. Syns kommentarene fra Christer Falck var knall.
Meaty Skrevet 5. desember 2008 #231 Skrevet 5. desember 2008 Haha, han må jo være utrolig PR-kåt og nå begynte han vel å bli redd for at folk hadde glemt ham.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #232 Skrevet 5. desember 2008 Haha, han må jo være utrolig PR-kåt og nå begynte han vel å bli redd for at folk hadde glemt ham. Det hadde han i så fall rett i også. Men nå husker jeg ham, så stuntet hadde vel sin tilsiktede effekt...
Gjest Lilleulv Skrevet 7. desember 2008 #233 Skrevet 7. desember 2008 Hu Nadia Mariell er en utrolig irriterende og lite sjarmerende dame :/
MissStiles Skrevet 7. desember 2008 #234 Skrevet 7. desember 2008 Ser ut som at det skal være en oppsummerende episode idag. Tilbakeblikk på de 3 som er igjen..
Meaty Skrevet 7. desember 2008 #235 Skrevet 7. desember 2008 For en tåpelig og unødvendig episode! Bortkastet tid!
Abraxas Skrevet 7. desember 2008 #236 Skrevet 7. desember 2008 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas
Kylling Skrevet 8. desember 2008 #238 Skrevet 8. desember 2008 Her var vi to stk skuffede personer i går! Unødvendig med en slik tulleepisode. De kunne iallfall opplyst om det forrige gang.
MissStiles Skrevet 8. desember 2008 #239 Skrevet 8. desember 2008 For en tåpelig og unødvendig episode! Bortkastet tid! Helt enig!
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. desember 2008 #240 Skrevet 8. desember 2008 Hadde håpet Andrea skulle komme til finalen og vinne. Hun var min favoritt. Av de som er igjen, så håper jeg Tommen vinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå