Supramundane Skrevet 9. november 2008 #161 Skrevet 9. november 2008 Jeg har virkelig fått sansen for Andrea.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #162 Skrevet 9. november 2008 Når man leser historien til Andrea og skjønner at hun har smerter og problemer når hun er med på Robinson så blir man litt imponert over at man aldri hører henne klage eller si at hun vil hjem. Slik som så mange andre har gjort. Sutringa til mange av de andre blir jo patetisk! Egentlig aner vi ingenting om hvorvidt hun har sutret masse eller ikke, rett og slett fordi TV3 nesten ikke har vist henne mens hun sier noe overhodet! Så kanskje hun har klaget masse mens TV3 heller har valgt å vise de andre deltakerne som klager. Har knapt nok hørt stemmen til Andrea før i det siste jo...
Gjest skoeska Skrevet 9. november 2008 #163 Skrevet 9. november 2008 Har fått mer sans for henne jeg også. Men liker Brit Carin. Håper Christoffer og IKKE Nadia går ut ikveld.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #164 Skrevet 9. november 2008 Hun _kan_ si r!! Dårlig gjort av Christoffer å ta med de samme han ga telefonsamtalene til.. Jeg synes ikke det er dårlig gjort av han som faktisk klarte å finne konkurransen tar med dem han kommer best overens med og har lyst til å ha med seg. Hvis jeg var på et sted med noen gode venner av meg og andre folk og så fikk en hyggelig overraskelse, så hadde jeg selvfølgelig valgt å dele den med vennene mine og ikke de andre. Ser ikke hvorfor han skulle vært forpliktet til å tenke hvem som har fått minst før og dermed velge dem! Den som ville vært sikker på å få være med på hotellet måtte vunnet konkurransen selv! Da hadde vedkommende også fått privilegiet av å velge ledsagere.
Gjest skoeska Skrevet 9. november 2008 #165 Skrevet 9. november 2008 Enig. Det er jo faktisk mulig.. Kanskje tv3 har fremstilt henne slik, og at vi _skal_ like henne, og ville at hun skal vinne (og at hun deretter vinner).. We never know.
MissStiles Skrevet 9. november 2008 #166 Skrevet 9. november 2008 Håper Nadia går ut idag!! Heia Andrea! Bra gjort at hun vant kampen igjen.
¤Tiili¤ Skrevet 9. november 2008 #167 Skrevet 9. november 2008 christopher såg litt gay ut i drosjen der han satt med hånden på låret til Tommen..hehe..
Gjest skoeska Skrevet 9. november 2008 #168 Skrevet 9. november 2008 Jeg synes ikke det er dårlig gjort av han som faktisk klarte å finne konkurransen tar med dem han kommer best overens med og har lyst til å ha med seg. Hvis jeg var på et sted med noen gode venner av meg og andre folk og så fikk en hyggelig overraskelse, så hadde jeg selvfølgelig valgt å dele den med vennene mine og ikke de andre. Ser ikke hvorfor han skulle vært forpliktet til å tenke hvem som har fått minst før og dermed velge dem! Den som ville vært sikker på å få være med på hotellet måtte vunnet konkurransen selv! Da hadde vedkommende også fått privilegiet av å velge ledsagere. Joda, greit nok, men Christoffer sier jo hele tiden at det er hele et spill, og at han ikke er der for å få venner, og skal gjøre alt han kan for å vinne. Han tar dem med av taktiske grunner. Han bestemmer jo hvem de tre skal stemme ut ikveld - Nadia. Britt Carin og Nadia var jo venner! Christoffer har vendt BC mot henne.. Det er kun et spill for ham.
MissStiles Skrevet 9. november 2008 #170 Skrevet 9. november 2008 christopher såg litt gay ut i drosjen der han satt med hånden på låret til Tommen..hehe.. Det la jeg også merke til. Herregud! Nadia gikk endelig ut!
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 9. november 2008 #171 Skrevet 9. november 2008 christopher såg litt gay ut i drosjen der han satt med hånden på låret til Tommen..hehe.. Så det. Sikkert derfor han heller ville ha med Tommen enn Andrea....he he he Jeg heier på Tommen!
Gjest Phoenix Skrevet 9. november 2008 #172 Skrevet 9. november 2008 Ah, endelig en hun blåsa Nadia ute. Heier på Tommen, Christopher eller BC jeg... George surrer jo bare og vingler så fælt, Ina har jo klart å sno de andre til å la være å stemme på henne, og hun kom sist inn, så hun bør ut neste gang.
Fortunatus Skrevet 9. november 2008 #173 Skrevet 9. november 2008 Tommen er jo forøvrig ganske fysisk svak. Har ikke han gjort det dårlig i nesten alle konkurranser ? Jo, har også lagt merke til det! Han er sjeldent i nærheten av å vinne, likevel stemte alle på ham i den quizen på spørsmålet "hvem som ville ha klart seg best på en øde øy?"
Meaty Skrevet 9. november 2008 #174 Skrevet 9. november 2008 Jeg tror at hvis Andrea var en sånn som bare klagde og ville hjem hele tiden, så ville hun ikke vært så godt likt av de andre. Både Nadia og Ina mente jo at Andrea virkelig hadde fortjent å få bli med til hotellet, og det virker jo som om hun kommer veldig godt overens med resten også. Etter å ha lest historien om at hun har vært lam (takk til gjesten som postet linken forresten) så har jeg enda mer respekt for henne! Christopher er ei skikkelig klyse, og selv om jeg ikke akkurat likte Nadia heller så håpet jeg at Christopher skulle bli stemt hjem i dag.
Kamikatze Skrevet 9. november 2008 #175 Skrevet 9. november 2008 Er den mest tafatte gjengen jeg noensinne har sett på robinson og survivor. Nufser i seg noen skjeier med ris, og ligger flate. Ingen gjør noe forsøk på å lage hverken mat eller redskap. Utenom kanskje å plukke opp en og annen musling de snubler i? Gusj så flau jeg var på hu der tannpirkern med de rare R'ene sine vegne da hun hylte og høyet i hotellvestibylen, stavret og svaiet som et tre i orkan. I singapore hvor man virkelig er stiv i snippen. Men det som skuffet meg mest, er at de gjenværende daffet på stranda, som rotvelt, og sutret over de som dro. Men ingen gjorde noe forsøk på å utnytte at de var borte, og få ut en av trekløveret firstemt... I det hele tatt mestrer ikke kamerateam og redigering å kumme under huden på folket, og vise konspirering og fanteskap. Om det er fordi de skjuler det, eller fordi teamet ikke støtter seg på psykologer og ekspertise, vet jeg ikke. Men man får mye mer dramaturgi på Survivor enn på Robinson. Til og med på den philippinske Survivor, hvor jeg ikke skjønte et pip, var dialogen bedre
Abraxas Skrevet 10. november 2008 #176 Skrevet 10. november 2008 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas
Beibi Skrevet 10. november 2008 #177 Skrevet 10. november 2008 Jeg blei også veldig forbauset over at de ikke benyttet situasjonen til å stemme ut de tre. Antagelig må Nadia være veldig mye mer irriterende enn det vi får se på skjermen!
LoppeLise Skrevet 10. november 2008 #178 Skrevet 10. november 2008 Det så jo ut som om Andrea satt med Tommen sine nyvaskede klær på (t-shirt og hatt i hvertfall), så det kan jo tenkes at hun er i allianse med de (Tommen, BC og C). Det virker som om de har glemt å ergre seg over hun nye, at hun fortsatt er der og spiser deres mat.. :klø: Heier på Tommen og Andrea jeg!!!!!
Gjest78 Skrevet 10. november 2008 #179 Skrevet 10. november 2008 Jeg håper Christopher og Ina ikke vinner, ellers er det i grunnen det samme for meg. Men forundrer meg litt over taktikken til de som ikke er i trekløveret, de må jo skjønne at de stemmer sammen. Ina stemmer jo bestandig på den som har størst sjanse for å ryke ut utenom henne selv, så teoretisk sett burde de tre ha kontrollen nå. Det eneste spenningsmomentet er at alle de tre er troende til å svikte de andre om de tror det gagner dem selv.
Gjest engasjert Skrevet 10. november 2008 #180 Skrevet 10. november 2008 Selvfølgelig er de troende til det, det er jo bare en som kan vinne i Robinson og har du sjansen så tar du den uansett hvor mange allianser du er/har vært med i. Nei, dette spillet og alliansen varer aldri lengre enn det du kan oppnå med det selv. Christopher må gjerne ryke ut for meg, tror ikke han vinner uansett. Det er bare en drittsekk som har vunnet hittil og det er Christer selv. Når han sier til Andrea etter telefonrunden at hvis han vinner noe som kan deles senere så skal hun få være med på det, og så skjer det ikke like vel. Da forstår jeg godt at hun er lei seg, men samtidig så tror jeg både hun og vi skjønner at han bare sørger for å posisjonere seg. Og han ser ikke på henne som en konkurrent, det er bare en enkel jente som det ikke spiller noen rolle hva han gjør med for hun vil støtte han likevel. Men hadde det vært meg så hadde han fått min stemme i går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå