Weleda Skrevet 13. oktober 2008 #81 Skrevet 13. oktober 2008 Hehe, jeg har også tenkt på det at han minner om Kjell Magne i Syv Søstre Jeg synes at Nadia gjorde det rette valget å gå på daten selv, og ikke gi den til Britt. Hadde det vært meg i samme situasjon, hadde jeg aldri gitt ifra meg muligheten til å endelig få meg noe skikkelig mat, og sove i en skikkelig seng. De lever jo på minimalt med mat der, og hvis de da får muligheten til å dra på noe sånn som den daten, må de jo gjøre det, og ikke bry seg om at noen andre har noe på gang med den mannlige parten. Var det forresten noen som så God Kveld Norge når de hadde intervju med Øyvind og Britt, og det kom frem at han hadde kontakt med ekskjæresten sin igjen uten at Britt visste det?
LilleSiri Skrevet 17. oktober 2008 #82 Skrevet 17. oktober 2008 Ser hun ikke selv hvordan hun ser ut? http://www.seher.no/php/art.php?id=790825
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #83 Skrevet 17. oktober 2008 Ser hun ikke selv hvordan hun ser ut? http://www.seher.no/php/art.php?id=790825 Ser jo ut som en sjokoladepudding med vaniljesaus! Forferdelig stygt.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #84 Skrevet 19. oktober 2008 Ser hun ikke selv hvordan hun ser ut? http://www.seher.no/php/art.php?id=790825 Uff, det ser helt grusomt ut. Jeg synes synd på henne, for hun har tydeligvis mistet all sunn fornuft når det gjelder utseendet sitt!
Meaty Skrevet 19. oktober 2008 #85 Skrevet 19. oktober 2008 Uff, det ser helt grusomt ut. Jeg synes synd på henne, for hun har tydeligvis mistet all sunn fornuft når det gjelder utseendet sitt! Blir jo enda "bedre" når hun får operert inn ytterligere en halvkilo i hver pupp. Burde vært tvangsinnlagt den der.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #86 Skrevet 19. oktober 2008 http://www.side2.no/tv/article2313495.ece Øyvind og Julianna hadde seg på resorten de bodde på etter at begge var utstemt fra øya, mens Britt Carin satt uvitende igjen og lengtet seg syk etter Øyvind. Stakkars jente.
MissStiles Skrevet 19. oktober 2008 #87 Skrevet 19. oktober 2008 Lurer på hva Nelden bestemmer seg for idag..
Supramundane Skrevet 19. oktober 2008 #88 Skrevet 19. oktober 2008 Syns det er pussig å skjelle Nelden ut på den måten der. Hvis formålet var å få han til å bli så jobbet de jo mot seg selv.
Gjest TittTitt Skrevet 19. oktober 2008 #89 Skrevet 19. oktober 2008 Ehhh!!!!! Jeg blir så forbanna på hun FIT*EN som ble sååå sur pga han valgte å dra hjem pga han "bare" klør?!? SE PÅ BEINA HANS DA!!!!!!!!!!! KJERRING!!!!!!!!!!!!!!! og han DRITTEN!! Åh fy faen for noen folk. Er gla jeg ikke kjenner de. Fytti søren!!
Gjest TittTitt Skrevet 19. oktober 2008 #90 Skrevet 19. oktober 2008 ÆSJ, smatte-kjerring! Hun irriterte vettet av meg!
MissStiles Skrevet 19. oktober 2008 #91 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg vet. Irriterer meg over henne jeg og. Nå skal lag nord stemme ut en til.. spent på hvem det blir..
Gjest *Ulla* Skrevet 19. oktober 2008 #92 Skrevet 19. oktober 2008 Så gikk jeg glipp av slutten!! Hvem endte de med å stemme ut?
Meaty Skrevet 19. oktober 2008 #94 Skrevet 19. oktober 2008 Hahaaa!! SÅ dere ansiktsutrykket til Anthony da han ble stemt ut? Han var helt sikker på å vinne hele greia, men så fikk han smake sin egen medisin! Jeg begynner å håpe at George vinner, han er tøff og virker som en real kar.
Gjest TittTitt Skrevet 19. oktober 2008 #95 Skrevet 19. oktober 2008 Hahaaa!! SÅ dere ansiktsutrykket til Anthony da han ble stemt ut? Han var helt sikker på å vinne hele greia, men så fikk han smake sin egen medisin! Jeg begynner å håpe at George vinner, han er tøff og virker som en real kar. Ja, han fortjente å bli stemt ut. Hehe Hvem er George? Han som kollapset?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #96 Skrevet 19. oktober 2008 Så dønn urettferdig at de tar inn nye folk (eventuelt tidligere utstemte deltakere) i konkurransen! De har jo masse krefter og energi i motsetning til de som har levd på ris og vann de siste ukene. Da hadde jeg blitt skikkelig gretten altså...
catty Skrevet 19. oktober 2008 #98 Skrevet 19. oktober 2008 Så dønn urettferdig at de tar inn nye folk (eventuelt tidligere utstemte deltakere) i konkurransen! De har jo masse krefter og energi i motsetning til de som har levd på ris og vann de siste ukene. Da hadde jeg blitt skikkelig gretten altså... kunne ikke blitt mer enig! om en av de tullingene som kom inn nå vinner, skal jeg aldri mer se på det! synd, for har til nå syntes det har vært morsomt... heia julianna (eller hva hu heter.. )
Gjest TittTitt Skrevet 19. oktober 2008 #99 Skrevet 19. oktober 2008 Julianna, er noe av det mest ekleste jeg har sett. Sorry at jeg er så hard Men måten hun var på mot han der som var blitt stikki ihjel av insekter? Og hun er STRIPPER?!?!? Hadde jeg sett hun strippe, hadde jeg fått varige mên
catty Skrevet 19. oktober 2008 #100 Skrevet 19. oktober 2008 Julianna, er noe av det mest ekleste jeg har sett. Sorry at jeg er så hard Men måten hun var på mot han der som var blitt stikki ihjel av insekter? Og hun er STRIPPER?!?!? Hadde jeg sett hun strippe, hadde jeg fått varige mên neehh?? er det hun som er stripper?! værste jeg har hørt... trodde det var hun nadia jeg.. nei da går jeg over til plan b, heia tommen julianna , ..stripper??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå