Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest TittTitt
Skrevet
neehh?? er det hun som er stripper?! værste jeg har hørt... trodde det var hun nadia jeg..

nei da går jeg over til plan b, heia tommen ;)

julianna , ..stripper?? :fnise:

Jaa, lool :fnise:

I følge denne linken så er hun det http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=524891

Blaah! Jeg er ikke inne i de navnene enda, hvem er Tommen? Han på lag sør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, han fortjente å bli stemt ut. Hehe

Hvem er George? Han som kollapset?

Ja, i tillegg til at han ble truffet av lynet i en av de første episodene.

Gjest TittTitt
Skrevet
Ja, i tillegg til at han ble truffet av lynet i en av de første episodene.

Oj! Stakakrs.

FAEN at jeg måtte gå glipp av det :fnise:

Skrevet

Jo, blir vel slik. Var det Christer sa til slutt i reklamen for neste ukes program...

Blir spennende :)

Skrevet
Oj! Stakakrs.

FAEN at jeg måtte gå glipp av det :fnise:

www.tv3.no/robinson kan du jo alltids se det. Tror det var i episode to eller tre... (velg åpne menyen nederst i skjermen, deretter programmer) Lynet SLÅR ned samme sted to ganger. Jaffall når du ser det i reprise ;)

Skrevet

Jeg synes det er kult at de sender inn nye folk. Det hadde vært teit om de sendte inn folk som har blitt stemt ut. Dette blir spennende! Gleder meg til neste søndag!

Skrevet

Denne tråden må jeg følge med på. Digger Robinson!

Skrevet

Er litt sånn småskuffet over at det nesten mangler dramaturgi. Og at de ikke har kommet skikkelig under huden på deltakerne denne gangen. Det blir som å sitte på utsiden å titte inn. Plutselig blir noen stemt bort, men kamerateamet greier ikke å få med ett eneste tegn til konspirasjon. Mangler totalt den nerven de hadde før. Sammenlign med originalen "Survivor" så er jo dette som dukketeater. Men lynnedslaget trakk opp, da. ;)

Skrevet

Syns det var dumt at Nelden dro hjem, jeg. Han fikk meg seriøst til og le :ler:

Og hva med når han fann den der "panserreken" som kunne knuse både glass og hender og jeg veit ikke hva. Det var arti :popcorn:

Skrevet

Var mye mer underholdende i fjor da deltagerne kranglet, stjal mat fra hverandre og klatret i toppene etter kokos. Nå gjør de jo ingen ting! Bortsett fra Nelden da, som egentlig ikke hadde noe der å gjøre, men han underholdt i hvert fall seg selv. Håper Andrea vinner, hun virker sterk og real.

Skrevet
Håper Andrea vinner, hun virker sterk og real.

Mhm, enig. Heia Andrea!

Gjest skoeska
Skrevet

Er det noen som vet hvem det er som kommer inn ikveld? Om det er tidligere deltakere eller helt nye? Hun som er på reklamen minner hvertfall veldig om hun som trakk seg i første program.

Håper forresten Christopher går ut neste gang.

Gjest skoeska
Skrevet
forresten, her er en av dem.

heh, glemte linken..

Link

Gjest TittTitt
Skrevet
heh, glemte linken..<a href="http://www.seher.no/php/art.php?id=791233" target="_blank">

Link

</a>

Pga den linken der, så trr jeg at hun ikke blir utstemt idag. Tror tv3 gjør det bevist, og får inn pene damer, for å tiltrekke seg seere, og da har de vel sikkert ikke "lov" å stemme ut hun. Akkurat slik det har vært med de andre "babene" som har vært med :fnise: Men tror det bare er i begynnelsen, for å få folk til å bli enda mer avhengi av programmet, og da har de allerede vunnet mange seere :idesmil:

Gjest TittTitt
Skrevet

HÆÆ?!?! Ble ikke hun nye utstemt?!?! JEg er sjokkert. Rett og slett sjokkert :hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...