Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo så klart at man finner sine favoritter, jeg har flere, men jeg synes han Tom Andre er så manipulerende.

Synd Manuel ble stemmt ut, han virket som en kjernekar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han Tom Andre er skikkelig kvalm! Håper han blir stemt ut snart.

Utrolig synd at Julie måtte gå, bare på grunn av Eirik.

Skrevet
synes det var kjempe koselig at han som ble truffet av lyn kom tilbake til laget igjen jeg...

Ja, enig i det :)

Har fått positivt inntrykk av ham.

Skrevet

Helt enig! Julie skulle ikke gått ut nei.. Helt feil at hun skulle gå ut pga Eirik. Leste også VG igår. Håper det ikke er noen flere som trekker seg på den måten som Eirik og Connie gjorde. Det synes jeg er litt feigt gjort!

Skrevet

Skulle ønske Robinson flyttet mer på seg rundt i verden, som Survivor.

Skrevet

Det er jeg enig i. Hadde vært interessant å se norsk robinson i Afrika f.eks.

Skrevet

Så utrolig teit å melde seg på, for så å ville hjem en etter en hele jævla tida.

Tommen har skjønt poenget hvertfall.

Skrevet

Etter "Nissene på låven" klarer jeg ikke å se avstemningen i Robinson uten å flire litt... :fnise:

Skrevet

Hva er det med folk??? Har de ikke sett programmet før siden det virker som om alle er klare for å reise hjem etter få dager?

Skrevet
Det er jeg enig i. Hadde vært interessant å se norsk robinson i Afrika f.eks.

Livingstonekspedisjonen :lete:

Survivor er i Gabon nå.

Skrevet

Dette var en tragisk sesong.... er inne på tanke med å kutte det ut...

Skrevet

Haha, likte at han ene brukte fritiden sin på perling!

Gjest Gjest_jadda_*
Skrevet

Jeg liker nerder av den typen, som overrasker. :)

Ellers er det bare sutrepinner med i år, alle vil hjem. Morsomt med folk som er så psykisk og fysisk sterke og som er litt oppesen på det og så vil de hjem...

Skrevet

Jeg synes også denne sesongen er helt tragisk.. Jeg kan ikke annet enn å le! En etter en så sier de at de vil hjem..

Skrevet

Jeg lurer på hva som skjer neste gang, på klippet så ligger de jo strødd som fluer!

Gjest Gjest_bente_*
Skrevet

Ah, deilig! Her kan jeg få ut all dritt om de fleste på robinson 2008:0) Det er så flaut!! Herregud, hvor klarer man å finne dem. Dette er jo værre enn noen gang... Har vært med selv og synes dette er helt på tryne, hva tror folk at de melder seg på? Sutre kjerringer har vært med før, men ikke så mange av gangen:0) Folk med dårlig helse, tja kanskje tenke to ganger (selvom du var en morsom favoritt). Savne ditt og savne datt, big surprise? En unnskyldning for sutringa er at man langt ifra kan vite hvordan man reagerer, men litt kontroll har man vel på psyken sin? Eller? Nei, sett noen(; les meg) i utvelgelsen, av de som virkelig skal få oppleve en fantastisk sjanse, så skal vi få en heidundrande episode neste år og neste år igjen..:0) Dette er bare pinlig og utrolig irriterende, så før det skjer noe, så send meg ned igjen neste år ( som Muldvarp) så skal jeg skape ett lite helvete:0)

Hei og hopp og heia Tommen ( foreløpig)

Hilsen Bente

Skrevet

Bente, var det i 2007 du var med?

Skrevet

Synd at Knutta ikke kom tilbake!

Skrevet

Jeg skulle ønske at når jeg slo på robinson så fikk jeg se en haug av mennesker som hadde kunnskap nok til å overleve. Tenk så gøy det ville vært å se på en gruppe som hadde med personelige gjenstander som gjorde dem attraktive å ha med videre i gruppa. Tenk å sett deltagere som entret jungelen med hjemmesnekra feller ol. Det hadde vært gøy å lært noe av dem og tenkt "kunne jeg klart det samme?"

Jeg er så lei av å se bimboer som er med for å få fart på karrieren. Det eneste de kommer med av trumfkort er at de er vant til å slanke seg og kan gå lenge uten mat. Men HALLO!!! Er du 40 kilo før du skal bo på en øde øy så sier det seg selv at man ikke tåler å miste noe mer. Altså : Fang mat!!

De som bestemmer hvem som skal bli med på robinson bør seriøst finne seg en annen jobb snart. Essensen i programmet er helt borte i mine øyne. Jeg vil ikke se silikon og romantikk. Jeg vil se damer og menn som vil vise hele landet at de er en ekte robinson. Ikke en som er god til å sulte og være så lite i veien at folk glemmer å se på dem som en trussel. Gårsdagens episode var den siste for min del.

Gjest Gjest_jadda_*
Skrevet

Den ekte robinson finnes ikke, og hvis man har sett noen sesonger så er det ikke den som fortjener å vinne fordi h*n er en ekte robinson som vinner. Sett deg stille og rolig i en krok, gjør minst mulig ut av deg sånn at de andre glemmer at du er en konkurrent, og vips så har du vunnet hele greia.

Når du er sykepleier og veier 40 kg og ikke skjønner at du blir slapp av å ikke spise og drikke, da har du misset en god del av utdanningen din. Selvfølgelig blir du slapp og kvalm hvis du inntar noe du ikke ønsker å innta, helt utrolig!

Jeg liker Elden, han er sær og liker merkelig ting men han går ikke rundt og depper og synes synd på seg selv. Er det ikke noe å gjøre så leter han etter rare dyr i fjæra. Morsomt, men bortsett fra det så har jeg ikke peiling på hvem jeg ønsker skal vinne, blir vel en liten bortgjemt mus denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...