Gjest Gjest_Jadda_* Skrevet 8. desember 2008 #241 Skrevet 8. desember 2008 Kjempeirriterende å ikke bli ferdig i går! Helt unødvendig å tvære det ut på denne måten. Selv om jeg driter i hvem som vinner så må jeg få med meg siste episoden, for å kunne irritere meg litt mer over de irriterende deltakerne
Gjest *smak* Skrevet 8. desember 2008 #243 Skrevet 8. desember 2008 Håper Tommen vinner jeg... :hoppe:
Gjest Ulva35 Skrevet 9. desember 2008 #246 Skrevet 9. desember 2008 Hadde Andrea som favoritt, men nå håper jeg George vinner. Han har spilt et flott spill, og overlistet alle sammen. De har stadig snakket om å stemme han hjem, men han er der. Tøft også at han har klart det med høy alder(i forhold til de andre), besvimelser og det som er. Synes han fortjener å vinne.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #247 Skrevet 14. desember 2008 Siden Nadia boikotter festen regner jeg med at det er BC som desverre vinner... http://www.side2.no/tv/article2471978.ece
Gjest78 Skrevet 14. desember 2008 #248 Skrevet 14. desember 2008 Siden Nadia boikotter festen regner jeg med at det er BC som desverre vinner... http://www.side2.no/tv/article2471978.ece Oi! Det ser virker dessverre litt slik da, men synd at det ble spoilet. Men hvor barnslig er det egentlig mulig å bli? Nadja oppfører seg som om hun går på barneskolen.
Gjest Nope Skrevet 14. desember 2008 #250 Skrevet 14. desember 2008 er da tommen som røper vinneren,siden han legger ut en privat mail på bloggen sin? håper for guds skyld at ikke tommen vinner for da har jeg sett min siste robinson...og guuuud hjelpe oss om han overtar jobben etter christer om han slutter... han har jo brudt avtalen siden han stakk av fra øya..
Kylling Skrevet 14. desember 2008 #251 Skrevet 14. desember 2008 Siden Nadia boikotter festen regner jeg med at det er BC som desverre vinner... http://www.side2.no/tv/article2471978.ece Når hun skriver i invitasjonen at hun boikotter festen pga vinneren og alt styret og hetsen som har vært i media i ettertid, så er det vel mer nærliggende å tro at Tommen vinner? Vi kan vel iallfall utelukke George...
Pjukset Skrevet 14. desember 2008 #252 Skrevet 14. desember 2008 håper for guds skyld at ikke tommen vinner for da har jeg sett min siste robinson...og guuuud hjelpe oss om han overtar jobben etter christer om han slutter... han har jo brudt avtalen siden han stakk av fra øya.. Hva er galt med Tommen da? Jeg vet ikke om jeg har noen favoritt, men har alltid syns at Tommen har virket som en sympatisk og oppegående fyr. George har overlevd å bli slått ned av lyn osv, imponerende hvordan han har holdt ut.
Gjest Nope Skrevet 14. desember 2008 #253 Skrevet 14. desember 2008 kanskje fordi han ikke har sine egne meninger? virker som han er livredd for at ingen skal like han? George har vist at han har sine egne meninger,han har stemt på de som han vil,gått i mot gruppa.Prøvd helhjertet på å vinne kamper.
Gjest Gjest_Mikke_* Skrevet 14. desember 2008 #254 Skrevet 14. desember 2008 Håper Tommen vinner jeg. Ser på han som en verdig vinner
Kitty_katt Skrevet 14. desember 2008 #256 Skrevet 14. desember 2008 Jeg håpte virkelig å se George i finalen, syns han er drit kul! Nå vet jeg ikke helt hvem jeg vil som skal vinne. Syns Nadia er SÅ idiot, åh jeg blir så sur på henne:p Furter å syter enda fordi "veninnen" hennes stemte på henne
Fortunatus Skrevet 14. desember 2008 #257 Skrevet 14. desember 2008 hahaa.. å vise at man er sååå bitter over at man ble stemt ut er bare teit DU sa du ikke skulle stemme på meg!!!! Men du gjorde det likevel!!!
Gjest Gjest_Mikke_* Skrevet 14. desember 2008 #258 Skrevet 14. desember 2008 hahaa.. å vise at man er sååå bitter over at man ble stemt ut er bare teit DU sa du ikke skulle stemme på meg!!!! Men du gjorde det likevel!!! Hun er helt latterlig
Gjest Mella Skrevet 14. desember 2008 #259 Skrevet 14. desember 2008 JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest_Mikke_* Skrevet 14. desember 2008 #260 Skrevet 14. desember 2008 Håper Tommen vinner jeg. Ser på han som en verdig vinner Hva var det jeg sa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå