Gå til innhold

Seeya`s prøve verden


Seeya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi satser på det :):)

Men, er en ting jeg har tenkt på, før jeg startet med p piller hadde jeg ALDRI mens smerter. KJente bare et lite stikk da mensen starta, så gikk jeg på do, og der var den. Og under pillene gikk jo ting sin vante gang, og ingen mens smerter. Men nå etter pille slutt må jeg da ha bynt å få litt mens smerter, bortsett fra denne mnd syns jeg at jeg nå har hatt det i flere dager. Siden onsdag ell rundt der. KJenner det godt i nedre del av magen. Så med mindre noe mystisk har skjedd (spire), så har jeg faktisk bynt å få mens smerter :(:(.. kjipt.. jeg som har vært så heldig å slippe det hele tiden..

Er joi mulig mensen dukker opp i løpet av helga også, for er vel ikke 100% sikker på at El var den mandagen, men tror egentlig det. Ifølge testen hvertfall.

Jeg har ingen visdomstenner enda, og er 21. Men nå har de jammen bynt å komme for fullt. Har jo vært innimellom i perioder jeg har kjent det sprengt litt, for så at det har vært helt borte leeenge. Men n¨, så på ene sia nede gjør det ikke vondt, men jeg ser den da jeg kikker med lommelykt inni der. Men andre siden derimot, der har det kommet ut en pigg, og gjør sykt vondt, så titta jo der med lykt også, og da kommer tanna ikke rett opp slik den skal, men på siden ut mot kinnet mitt. Kan ikke tygge ordentlig på høyre side i munnen. Tenkte å ringe tannlege igår, men vil vente litt til å se om voksingen gir seg straks igjen. Så lenge det har gått slik i perioder før. Men tipper jeg må til tannlegen snart, og så fjerne visdomstanna vil jeg tro.

Jobbe idag.. Koke grøt på sykehjemmet :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke menssmerter før jeg begynte med p-piller. Etter at jeg sluttet med pillene kom smertene. Vet ikke hvorfor det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke menssmerter før jeg begynte med p-piller. Etter at jeg sluttet med pillene kom smertene. Vet ikke hvorfor det slik.

Så vi er flere ja :) igår kveld var det konstant litt mens smerter der, og nå idag har jeg begynt å spotte. Så da kommer nok mensen vil jeg tro :/.. Søren og.. Dritt lei denna mensen. Vil bli gravid NÅÅÅ!!! KJett å vente. Og veit at jeg ikke har prøvd lenge, men likevel, er jævlig kjett :(.. *deppe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut som ordentlig mensen er på vei :/.. Tenkte å kjøpe grapefruktjuice på mandag. Vurderer sterkt å teste it don quoi og wild jam også. Noen som vet hva det koster?

Spørs bare om jeg gidd å stikke til byn på en helsekost en dag.. For skal jeg prøve don qoui burde jeg jo starte med det asap. Så vi får se om jeg gidd å dra til byn etter jobb imorra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi er flere ja :) igår kveld var det konstant litt mens smerter der, og nå idag har jeg begynt å spotte. Så da kommer nok mensen vil jeg tro :/.. Søren og.. Dritt lei denna mensen. Vil bli gravid NÅÅÅ!!! KJett å vente. Og veit at jeg ikke har prøvd lenge, men likevel, er jævlig kjett :(.. *deppe*

Jeg vet hva du mener med at du er lei av å vente. Er lei av å vente jeg også. :sukk:

Nå ser det ut som ordentlig mensen er på vei :/.. Tenkte å kjøpe grapefruktjuice på mandag. Vurderer sterkt å teste it don quoi og wild jam også. Noen som vet hva det koster?

Spørs bare om jeg gidd å stikke til byn på en helsekost en dag.. For skal jeg prøve don qoui burde jeg jo starte med det asap. Så vi får se om jeg gidd å dra til byn etter jobb imorra :)

Hva er It don quoi??? Har ikke hørt om det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ser det ut som ordentlig mensen er på vei :/.. Tenkte å kjøpe grapefruktjuice på mandag. Vurderer sterkt å teste it don quoi og wild jam også. Noen som vet hva det koster?

Spørs bare om jeg gidd å stikke til byn på en helsekost en dag.. For skal jeg prøve don qoui burde jeg jo starte med det asap. Så vi får se om jeg gidd å dra til byn etter jobb imorra :)

Dumme dumme TR, den har bare me å holde seg laaaaangt unna :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva du mener med at du er lei av å vente. Er lei av å vente jeg også. :sukk:

Hva er It don quoi??? Har ikke hørt om det før.

Føler liksom ikke jeg har "rett" til å være lei av prøvingen og ventingen, men det tar skikkelig på. Hvis jeg ikke er gravid innen et år kommer jeg sikkert til å se tilbake på den survinga her, og synes at jeg surva for ingenting. Men, er tøft å vente selv om vi nå bare er i 6pp.

It= ut. Skulle prøve ut don quoi. Er visst noe man ofte kombinerer sammen med wild jam, Noe som også finnes på helsekost begge deler. Don quoi taes mellom mens og EL, men wild jam mellom EL og IKM: Tenkte å kjøpe dette, + drikke grapefruktjuice frem til EL. Skikkelig superkur :) hehe.. så får vi nå se da.. Men spørs litt hvor dyre disse naturmedisinene er da. Men blir nok kjøpt uansett tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si hvor dyre de er kanskje jeg også skal prøve ut det. :klø:

Kosta ca. 190,- for dong quoi og 177,- for wild jam. + kjøpe meg omega 3 idag. Så jammen kjøpt kosttilskudd for 500,-.. hehe :P.. Så nå gambler vi.. blir mye tabletter å spise altså.. spiser jo folat også. Var veldig i tvil om jeg skulle kjøpe dong quai eller damiana.. Leste en del om at folk brukte wild jam og damiana på nett.. Men gikk for dong quoi. Så får vi se :) Håper det er en suuuper kur :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke merket noe forskjell på lyst før og etter pilleslutt egentlig.. hmm.. Merket du det mye?

:Nikke: :Nikke: :Nikke:

Nesten som å bli fødd på ny. :fnise:

Men så var nå sexbehovet mitt på pillene veeeeldig lågt. Omtrent aldri eg som tok initiativet. Men nå har det heldigvis jevna seg litt meir ut. :smilbla:

Men, er en ting jeg har tenkt på, før jeg startet med p piller hadde jeg ALDRI mens smerter. KJente bare et lite stikk da mensen starta, så gikk jeg på do, og der var den. Og under pillene gikk jo ting sin vante gang, og ingen mens smerter. Men nå etter pille slutt må jeg da ha bynt å få litt mens smerter, bortsett fra denne mnd syns jeg at jeg nå har hatt det i flere dager. Siden onsdag ell rundt der. KJenner det godt i nedre del av magen. Så med mindre noe mystisk har skjedd (spire), så har jeg faktisk bynt å få mens smerter :(:(.. kjipt.. jeg som har vært så heldig å slippe det hele tiden..

Eg har vore "velsigna" med ille menssmerter heile tida. Har til og med hatt ganske vondt mens eg gjekk på p-piller. :sukk: Nå har eg fått første ordentlige mens siden eg begynte på pillene, men det ser nok ikkje ut som at smertene har forsvunne, nei. :sukk:

Jeg har ingen visdomstenner enda, og er 21. Men nå har de jammen bynt å komme for fullt. Har jo vært innimellom i perioder jeg har kjent det sprengt litt, for så at det har vært helt borte leeenge. Men n¨, så på ene sia nede gjør det ikke vondt, men jeg ser den da jeg kikker med lommelykt inni der. Men andre siden derimot, der har det kommet ut en pigg, og gjør sykt vondt, så titta jo der med lykt også, og da kommer tanna ikke rett opp slik den skal, men på siden ut mot kinnet mitt. Kan ikke tygge ordentlig på høyre side i munnen. Tenkte å ringe tannlege igår, men vil vente litt til å se om voksingen gir seg straks igjen. Så lenge det har gått slik i perioder før. Men tipper jeg må til tannlegen snart, og så fjerne visdomstanna vil jeg tro.

Får du visdomsjeksler, anbefaler eg deg å gå til tannlegen tidlig. Ikkje vent til du får problemer med tennene. Eg kan skriva under på at betennelse i visdomsjekslene er vondt. :tannverk:

Litt stille om dagen, for er ikke så mye å si mens man har mensen. Nærmer meg slutten nå da :) CD 4 idag.

Håper dette er riktige PP'en. :tommelsmil:

God helg, Seeya! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har mensen er det ikke så mye å si, jeg derimot nærmer meg IKM .... og er på symptomjakt. :fnise:

Litt treg her gitt :/ mye å gjøre om dagen.. Så spennende :) Når er IKM? er har den alt vært innen jeg har rukket å svare? hmm :) MAn kjenner ofte symptomer som er litt fantom symptomer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: :Nikke: :Nikke:

Nesten som å bli fødd på ny. :fnise:

Men så var nå sexbehovet mitt på pillene veeeeldig lågt. Omtrent aldri eg som tok initiativet. Men nå har det heldigvis jevna seg litt meir ut. :smilbla:

Eg har vore "velsigna" med ille menssmerter heile tida. Har til og med hatt ganske vondt mens eg gjekk på p-piller. :sukk: Nå har eg fått første ordentlige mens siden eg begynte på pillene, men det ser nok ikkje ut som at smertene har forsvunne, nei. :sukk:

Får du visdomsjeksler, anbefaler eg deg å gå til tannlegen tidlig. Ikkje vent til du får problemer med tennene. Eg kan skriva under på at betennelse i visdomsjekslene er vondt. :tannverk:

Håper dette er riktige PP'en. :tommelsmil:

God helg, Seeya! :hug:

Såpass ja :) merka ingenting forskjell med og uten piller jeg..

Siden du begynte på pillene? for å stabilisere syklus da eller? hmm..

Jeg tenkte å la tann lege ringinga vente en uke, og nå når den uka har gått har jammen vondten gitt seg også. Tror de vokser veldig i rykk og napp virker det som. Men neste gang det begynner å skje noe burde jeg vel ringe, for ser jo at tanna vokser mot kinnet og ikke opp slik som tanngarden skal gjøre :/.. Men heldigvis gått over for en stund nå =) hehe..

Takker :) I lige måde.. men nå er helga over gitt. Tiden flyr, altfor fort nesten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenge siden sist!!:)

Men, nå blir jeg mer aktiv igjen, for nærmer meg EL med stormskritt :D

CD 12 idag. Så får vi se om EL kommer som vanlig, eller litt tidligere pga de pillene jeg går på. Prøver å få til kos ca. annenhver dag denne syklusen. Kanskje oftere rundt EL. Gleder meg til å påvise EL igjen, og IKM. Spørs jo hvor positivt det blir da, men er jo lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått EL nå? :duskedame: litt uansett. :smilbla:

God søndag! :klemmer:

For øyeblikket ingen El enda . Men ikke testa enda idag. Skal teste ved neste tisse tur. Har bynt å få litt EL slim hvertfall. Starta fredag/lørdag tror jeg. Så krysser fingra for at EL dukker opp en av de neste dagene, og at gubben er i humør :=) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen positiv EL test igår heller. Men som "normalt" har jeg jo EL på dag 17 da, og er jo bare dag 15 idag. Så spørs om jeg får EL til vanlig tid, selv om jeg har brukt litt tabletter denne mnd. Vet egentlig ikke om dong quai har noen innvirkning på når EL kommer eller ikke men. Så blir nok som vanlig får vi håpe :) Selv om jeg gjerne ville hatt kortere sykluser, men jeg syns likevel det er bra hvis den kommer som vanlig, fordi da har jeg fått meg et utgangspunkt i at jeg alltid har EL på dag 17.

PP 5 - hm, 6? MÅ lese tilbake i dagboka mi jeg nå.

dag 15 hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...