Gå til innhold

Seeya`s prøve verden


Seeya

Anbefalte innlegg

Sammenlignet med negativ test så er begge testene idag positive :) Skulle hatt CB tester så jeg hadde slippi å tyda disse billigtestene men.. Hvis jeg nå får mensen om 2 uker, skal jeg droppe å teste etter El videre.. For da håper jeg at jeg vet hvordan syklusen er, og at jeg vet hva jeg skal se etter :)

Men håper jo aller mest at det ikke blir noen mens ved IKM...

Følte meg litt dum før idag.. Har kun en venninne som vet om prøvinga, mens jeg og hun var hos en annen venninne med barn.. så snakker vi slik generelt om barn å diverse, og da føler jeg at jeg sitt å juger å prater shiit.. For sier liksom at ja, får se ann nye jobben o.l. før jeg prøver.. Og at ja, snart, men vente litt til.. Husj.. ikke greit :=).. Akkurat som jeg jugde til de arb giverne som spurte om barn på jobb intervju..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex er egentlig kjedelig om dagen =/ skikkelig plikt sex.. slik føler vi det nok begge to.. så gleder meg til prøvinga er over, og vi kan kose oss av " egen fri vilje" igjen.. hehe:p.. Nå handler liksom alt om at han MÅ få orgasme inni meg.. kjipern men.. er litt slik; huff, vi må vel nesten kose litt da..

Menmen, fører det hele til baby, så er jo alt flotters :)

Skjønner hva du mener, ikke det at det er en plikt. Men det har tatt bort litt av det med kosen for min del når man tenker på at han alltid må få orgasme inne meg.

Følte meg litt dum før idag.. Har kun en venninne som vet om prøvinga, mens jeg og hun var hos en annen venninne med barn.. så snakker vi slik generelt om barn å diverse, og da føler jeg at jeg sitt å juger å prater shiit.. For sier liksom at ja, får se ann nye jobben o.l. før jeg prøver.. Og at ja, snart, men vente litt til.. Husj.. ikke greit :=).. Akkurat som jeg jugde til de arb giverne som spurte om barn på jobb intervju..

Skjønner veldig godt hva du mener. Følte meg litt dum jeg også da broder'n spurte rett ut om jeg var gravid, måtte ro litt da siden jeg ikke visste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir ikke like kos med sexen lengre. Føler liksom til tider nå, MÅ vi ha sex, selv om vi er slitne og lite lystne begge to.. Så håper det klaffer fort så vi slipper mer plikt sex.. hehe..

Idag er DEFINITIVT EL testen POSITIV :D Myye sterkere strek enn kontroll streken.. så søren, da må jeg nesten voldta min kjære i efta også.. (selv om vi småkrangla litt idag over en knust egg i kjøleskapet faktisk) hehe :P.. Svigerfar kommer egentlig for å begynne med ny traff (fortsettelse på terassen idag) så håper han ikke kommer før litt senere slik at vi får kost litt.. Skal bort i bursdag ikveld, og da har samboer forlengst lagt seg da jeg kommer hjem.. hmm.. Hadde jo sex igår efta, men syns liksom siden idag var testen positiv så må man..

Meen, Nok El prat og nok sex prat.. Nå må man bare vente på at der går 2 laangsomme uker, så kan man se om det blir mensen eller ikke.. Blir litt kjipt uansett, for får eventuelt mensen til vi drar til syden.. mensen fre/lør og drar til syden søndag.. Kjipern.. Så hadde vært fint å være gravid da :) Meen, er jeg ikke gravid og mensen kommer, så kan jeg jo kose meg med godt drikke i syden da.. (selv om alkohold betyr null og niks for meg), så hadde det jo vært greit å ha muligheten.. Er på all inclusive tur, så drikker jo og spiser gratis :)

Nå driv jeg med pizza.. Lagde det nå så lenge jeg skal bort ikveld, så slipper jeg å stresse med middagen.. Vært å trent å gått tur istad :) i regnet da men.. Turen altså..

Meen, God helg alle som følger med :) Kos dere masse, og så skal jeg prøve hvertfall :) Mandag er det ny jobb = spennnende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får se det positive i det om det ikke klaffer denne pp, som du sier, hadde vært kos å hygge seg med litt godt å drikke når man er på en allinclusive tur til syden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Så hvis man tenker på både sydenturen og nye jobben, så er det jo bra om jeg ikke blir gravid nå... Meen, blir nok fryktelig skuffet hvis tante rød kommer. Vil jo så gjerne bli gravid så fort som mulig. (desto lengre tid det tar, desto mer bekymret for at det ikke går blir man jo også) Ikke det at jeg har prøvd lenge enda da, men man vil jo bli gravid så fort som mulig.

Denne mnd er jeg 100% sikker på at vi har "råkt" EL i allefall. Så håper jo at det klaffer ;) Igår kveld /natt tror jeg at jeg hadde EL smerter. Var skikkelig murring, stikking i området. Følte meg "uggen" nederst i magen rett å slett. Spørs om jeg får prøve å få litt kos idag også, men da er det nok for denne mnd,.. hehe :P

Var sjafør til kl halv fire inatt.. Huff, blir så ødelagt.. Jeg som nesten alltid legger meg før 12 i helgene også. Ofte legg jeg meg ved 11 tia selv om jeg har fri. Takler ikke være oppe så sent lengre gitt.. menmen, ble da penger av det.. :)

NY JOBB imorra.. Gleder meg, men gruer meg også. Må liksom komme inn i alt og spørre om alt osv. Liker ikke det. Nye rutiner o.l. Meen, er jo spennende med noe nytt også da.. Men skal bli en god utfordring, for min forrige arb plass var jeg og ei til eneste jentene av 17 personer. Mens nå er det kun 1 gutt på min nye arb plass. Mye mer kjærring sted, og sikkert mer bitching.. Hehe.. Også har jeg MYE å leve opp til , for nye sjefen var sensoren min på fagprøva, og gav meg MEGET GODT BESTÅTT, og da må jeg jo leve opp til karakteren? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Så hvis man tenker på både sydenturen og nye jobben, så er det jo bra om jeg ikke blir gravid nå... Meen, blir nok fryktelig skuffet hvis tante rød kommer. Vil jo så gjerne bli gravid så fort som mulig. (desto lengre tid det tar, desto mer bekymret for at det ikke går blir man jo også) Ikke det at jeg har prøvd lenge enda da, men man vil jo bli gravid så fort som mulig.

Jeg vet veldig godt hva du mener med at man blir skuffet om TR kommer på besøk. Selvom vi heller ikke har holdt på lenge så vil jeg at det skal klaffe med en gang...:fnise: Utålmodig, neeeei ikke i det hele tatt.

NY JOBB imorra.. Gleder meg, men gruer meg også. Må liksom komme inn i alt og spørre om alt osv. Liker ikke det. Nye rutiner o.l. Meen, er jo spennende med noe nytt også da.. Men skal bli en god utfordring, for min forrige arb plass var jeg og ei til eneste jentene av 17 personer. Mens nå er det kun 1 gutt på min nye arb plass. Mye mer kjærring sted, og sikkert mer bitching.. Hehe.. Også har jeg MYE å leve opp til , for nye sjefen var sensoren min på fagprøva, og gav meg MEGET GODT BESTÅTT, og da må jeg jo leve opp til karakteren? :P

Spennende med ny jobb da - hva er det du gjør? Om du vil fortelle. Jeg begynner i ny jobb om 3 uker, grugleder meg til det. Er mye nytt å sette seg inn i og mange nye mennesker å forholde seg til. Blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel si det, for som jeg har sagt før, hvis noen kjenner meg igjen så HOLDER man MUNN!! =)

Jeg er utdannet Institusjonskokk, vært lærling i forsvaret, og skal nå begynne på arbeide på et sykehjem :) Hva slags yrke har du? Og hvordan syns du det er å være prøver og skulle ha ny jobb? *nysgjerrig*

Er litt skummelt med å måtte tilpasse seg helt til en ny jobb, rutiner og mennesker. Skli inn i miljøet hvor de andre kjenner hverandre godt.

Nå er jeg ferdig med å EL teste for denne PP. Idag var testen svakere enn igår, så da var det igår det skjedde :) hehe.. Så da må man bare veente to laange uker for å få svar :). Men, tror tiden går fort, men ny jobb, trening, pakking til tur o.l.

Nå skal jeg brodere litt :)

Har brodert slik klokkestreng til dåp/fødsel til min første nevø som er 7 år nå. Så lånte igjen den og tegnet av mønsteret igjen, for skal brodere flere. HAr fått en niese for noen mnd siden, så vil lage en til henne også. Tenkte generelt det er greit å brodere opp noen, for har llyst til å lage dåps/konfirmasjon/og bryllups klokkestrenger til mine og min kjæres søsken. Meen, håndarbeid er slik som går i perioder. Bynte igjen nå i sommer, og da har jeg ikke gjort noe slik på 5 år nesten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si det, for som jeg har sagt før, hvis noen kjenner meg igjen så HOLDER man MUNN!! =)

Jeg er utdannet Institusjonskokk, vært lærling i forsvaret, og skal nå begynne på arbeide på et sykehjem :) Hva slags yrke har du? Og hvordan syns du det er å være prøver og skulle ha ny jobb? *nysgjerrig*

Er litt skummelt med å måtte tilpasse seg helt til en ny jobb, rutiner og mennesker. Skli inn i miljøet hvor de andre kjenner hverandre godt.

Jeg er pedagogisk leder. Har egentlig ikke tenkt så mye på det at vi er prøvere og at jeg begynner i ny jobb, tar det som det kommer. Særlig siden det ikke klaffet i forrige PP.

Nå er jeg ferdig med å EL teste for denne PP. Idag var testen svakere enn igår, så da var det igår det skjedde :) hehe.. Så da må man bare veente to laange uker for å få svar :). Men, tror tiden går fort, men ny jobb, trening, pakking til tur o.l.

De 2 ukene kan gå veldig fort og de kan gå veldig sakte. Husker selv nå sist at siste dagene gikk veldig treeeegt.

Nå skal jeg brodere litt :)

Har brodert slik klokkestreng til dåp/fødsel til min første nevø som er 7 år nå. Så lånte igjen den og tegnet av mønsteret igjen, for skal brodere flere. HAr fått en niese for noen mnd siden, så vil lage en til henne også. Tenkte generelt det er greit å brodere opp noen, for har llyst til å lage dåps/konfirmasjon/og bryllups klokkestrenger til mine og min kjæres søsken. Meen, håndarbeid er slik som går i perioder. Bynte igjen nå i sommer, og da har jeg ikke gjort noe slik på 5 år nesten :P

Koselig med sånn dåpsgave da.

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Lykke til i nye jobben om en stund da ;)

Nå er 2 dager på nye jobben overstått. Tror jeg kommer til å trives bra :) Føler meg litt som en utplasseringselev men.. Må liksom spørre om alt og spørre om folk trenger hjelp o.l. Men, det går seg vel til håper jeg :)

Største utfordringene er alle de nye rutinene.. Tror det tar litt tid å komme inn i alt med lapper og system.. Hyggelige folk jeg jobber med da :=)

Veldig fornøyd med arb tidene.. Måtte jo ha jobbet halvparten kvelder i den andre jobben jeg sa fra meg.. Nå byner jeg tidligst halv 8 og slutter senest halv 4.. Genialt egentlig :=) Hvertfall når man tenker fremtiden og barn.. Jeg kjøre i barnehage, samboer hente.. :) planene klare ja :P. hehe..

Så nå må dagene bare gå frem til jeg kan teste.. IKM lørdag 23 august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det gått 2 nye dager :) gått veldig fort.. jobb, lage middag og styre og ordne på kvelden..

Myye å sette seg inn i på jobben, men jeg kommer meg absolutt ;:) hehe..

Ellers så, tja, håper jo kanskje fortsatt at det sku kommet et lite frø i magen min da.. men, det vet man jo aldri.. Føler på meg at det ikke har det.. (just a feeling), men håper jo :).. Sku blitt så moro..

Ville vært kjett å si på jobben om 2 mnd at jeg er gravid men.. Hadde vært fint om det klaffa for prøving tar på altså, både psykisk og fysisk.. :P.. slitsomt...

Nå skal jeg på spinning :) Fri imorra.. for jobber helg.. Snart bare en uke til syden :) Veldig godt på en måte at IKM er rett før syden, for da vet jeg om jeg trenger å tenke på alkohol, mat o.l eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri idag :) jobbe helg.. så nå skal jeg ta med meg hunden ned dit jeg trener, så går jeg tur i området med hu først, også trener jeg 1 time mens hu slapper av i bilen :)

Kjenner jeg byner å bli litt utålmodig.. Tviler på at jeg venter heelt til IKM med å teste.. Kanskje onsdag el fredag.. :P..

Sliten på jobb om dagen, myyye å sette seg inn i.. Så er litt vanskelig før alle rutinene er på plass.. men kommer seg vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er liksom ikke noe så skrive nå om dagen da jeg venter på IKM.. 1 uke igjen idag.. Forrige PP hadde jeg litt stikninger i eggstokker 6-7 dager etter EL.. Håpte jo da at det var feste smerter, men var jo ingen spire..

Igår, dag 6-7 etter EL hadde jeg slike stikinger igjen.. hmm.. Vet ikke helt, men har på følelsen at det ikke klaffa selv om vi "traff" EL.. Spørsbare hvor tidlig det er vtis i å teste nå da.. Tror nok jeg kan holde meg til neste lørdag, men fryktelig lyst til å prøve å teste på onsdag.. What to dooo???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg sånn igjen fra forrige PP. Er vanskelig å være tålmodig å skulle vente til IKM. Men er jo liten vits å teste så veldig mye før. Prøv å holde ut til lørdag om du kan. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil, men føler meg så svak.. Så lenge testene bare ligger i skapet, og er billige.. (men dyrt i lengden om prøving varer lenge)..

Leste masse istad om folk som testet positivt en uke før IKM med billigtester.. hmm.. teste imorra? Prøve å la være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er nok en fornuftig plan tror jeg :) Sto imot idag tidlig også.. hehe

er liksom bare det å tisse første gang om morran uten å teste, for vil uansett teste meg morgen urin, så da er liksom sjansen min ødelagt for 1 døgn bare jeg tisser om morran ;) hehe..

IKM Lørdag og syden søndag.., Spennende.. blir det spire eller Kosedrikking på tur? hmm.. Håper så på spire :) :) Men fy og jeg gruer meg til den dagen jeg sku bli gravid å måtte fortelle det på jobb.. så lenge jeg har akkurat bynt liksom.. men, varer prøvinga en stund er det jo greit å si ifra,men liksom.. Vil jo gjerne ha barn NÅÅ med en eneste gang.. *håpe*

Forrige mnd håpte jeg jo også.. men ble j ingenting da =/.. men føler vi traff EL veldig mye bedre denne gangen.. Så håper jo at det klaffer nå.. Gleder meg sånn til families og venners reaksjon da jeg eventuelt blir gravid.. Hvertfall svigerfamiliens reaksjon.. Tror de blir glade :) Skal kose meg da jeg går gravid.. Kjenner ingen symptomer nå, så skjer nok ingenting med kroppen.. Eneste den stikkinga som var frdag / lørdag da,,, Meen, er jo mange som er garvid den mnd de ikke kjenner noe symptomer i det hele tatt right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du var som klarte å la være å teste i dag. Jeg vil også teste med morgenurin og da er det bare å la være å tisse på pinne om morgenen så MÅ man liksom vente et døgn til. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Føler liksom at kommer man seg over morgentissinga så er det greit i 24 t til :) hehe.. Må inn å kikke litt mer i dagboka di å jeg nå.. se hvordan prøvinga går =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...