Gå til innhold

Seeya`s prøve verden


Seeya

Anbefalte innlegg

Jaja, da er vel hvertfall EL over for denne gang. Siste test igår viste 1 strek, så da er det bare å vente på IKMm. 3 DPO idag. CD 20. Utålmodig.. Tia må gå fort. Tror ikke jeg klarer å holde meg unna testing nå denne mnd heller. Burde jo det, for får jo bitte litt forhåpninger ved hver test, og forhåpningene dør ved hver test :/:/..

Har jo egentlig ikke prøvd så lenge, men syns det virker lenge likevel. Siden mai.. er jo BARE 5 mnd, men føles lenge. Håper jeg blir gravid før jul :) Aller helst denne mnd... *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg så utrolig godt. Det å gå og vente på IKM eller TR er helt forferdelig. :klem: Krysser alt for at det har klaffet denne måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så utrolig godt. Det å gå og vente på IKM eller TR er helt forferdelig. :klem: Krysser alt for at det har klaffet denne måneden.

Ja, vi er flere i samme båt.. Syns liksom tia mellom mens og El er grei, men mellom el og ikm er laaaang :/... men, dagene er så travle så tia flyr vel vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld inviterte foreldra mine oss på rakfisklag, i år som tidligere år. Det første jeg tenkte var: er det mellom mens og El el EL og IKM. Men, slik i forhold til når selskapet blir, ser det ut som om rakfisklaget er mellom mens og EL, så da er det jo greit =)

Men, tenk om vi hadde blitt gravide denne mnd. Da måttet vi finnet på unnskyldning for å ikke dra. For det er et vennepar av foreldra mine som skal dit som så absolutt ikke skal få vite noe hvertfall.. (kunne jo sagt det til foreldra mine, men ikke det venneparet). Så da må vi nok omsær skippe hele gildet.. Håper jo jeg skulle bli gravid da :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri idag, men ordner og styrer fælt. Var på trening halv 10, handla, bakte mat muffins, bakte karamell kake, støvsugde, vaska gulv og nå skal jeg hoppe i dusjen. Så blir det å rydde mere, før jeg starter på middagen. Middagsgjester ikveld. Svigers og bestemora til samboern :) Hadde noe elg hakk i fryseren jeg må bruke opp, så da blir det vilt gryte :)

Blir litt oppgitt over meg selv, for tenker at jeg skal jo ha gjester idag, men trenger jo ikke ha alt perfekt, men perfeksjonisten meg klarer ikke la være. Uff. Ser ikke perfekt ut her ellers altså, men fryktelig opptatt av at det skal se bra ut da jeg får gjester :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen igår ble bra :=)

Fikk også solgt den gamle bilen min igår. Tapt masse penger på den, men ville bare bli kvitt den nå, så solgte den, og slapp til og med å legge ut annonse :) Jaja, da er jeg kvitt det problemet hvertfall..

Idag har jeg starta en ny hobby :) Kort laging.. scrapping.. Artig :) Svidde av 600 på en hobbybutikk og 100 kr på Nille.. så nå er jeg igang. Trenger masse mer utstyr egentlig men.. Men, hva i all verden skal jeg gjøre med alle kortene? Tenkte å høre om mamma ville kjøpe / få.. Utenom det må jeg vel begrense lagingen ell så lager jeg masse og har i år fremover :P..

5 DPO idag. Spennende tider i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 UKE TIL IKM!!!!!

Gleder meg litt. Lurer på hvor lenge jeg skal klare å dy meg til å ikke teste. Men er jo liksom ikke noe vits i å svi av unødvendige tester, så vil prøve å vente. Ingen "symptomer" nå da heldigvis. Så er over den kneika hvor syklusen tulla med meg sist. Ingen spes utflod om dagen, og ingen såre brystvorter.

Eneste noe jeg sikkert innbiller meg, litt slik små kvalme lignene gunster, (men VET at denne bare er INNBILNING).. tror jeg.. hehe.. Kjenner man etter så får man jo symptomer vettu.. Har såå lyst til at det skal klaffe snart. Orker ikke mer prøving. Syns det er slitsomt vi. Man skal jo prøve å kose seg som vanlig, men da har vi ikke sex ofte nok føler jeg, så vi har mye plikt sex. Før vi begynte med prøving hadde vi sex ca 2 dager i uka ell noe. Og det er jo ikke så ofte akkurat.

jaja, nå skal jeg på spinning og pilates etterpå :) Startet det sunne liv igjen idag. Har skeia ut siden syden, så må skjerpe meg. Slutt på alt søtt frem til jul nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener med pliktsex, men nå sies det at det holder med sex annenhver dag så da blir det jo ca 3-4 dager i uka. Håper det har klaffet for dere denne gangen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pliktsex høyres ikkje akkurat romantisk ut. Heldigvis har me ikkje komme dit ennå, og eg håpar me ikkje må prøva så lenge at det endar der. Det var vel mykje vanligare med pliktsex då eg gjekk på p-pilla, og sexlysta mi til tider var totalt fråverande. Det er ikkje noko kjekt. :sukk:

Eg har forresten ikkje kontroll på EL, så litt verre med pliktsex når ein ikkje veit når den riktige perioden er. ;) Men NÅ har eg endelig funne EL! :skya: Så det blir vel nesten pliktsex i kveld, siden eg har vondt i magen, men føler me må :sengekos: likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener med pliktsex, men nå sies det at det holder med sex annenhver dag så da blir det jo ca 3-4 dager i uka. Håper det har klaffet for dere denne gangen. :klem:

Jepp, annenhver dag er jo greit så lenge man har litt fri innimellom. Bare vært utrolig kjett hvis vi begge har vært borte på kveldene, og vært sykt slitne og trøtte da vi sku legge oss :P

Pliktsex høyres ikkje akkurat romantisk ut. Heldigvis har me ikkje komme dit ennå, og eg håpar me ikkje må prøva så lenge at det endar der. Det var vel mykje vanligare med pliktsex då eg gjekk på p-pilla, og sexlysta mi til tider var totalt fråverande. Det er ikkje noko kjekt. :sukk:

Eg har forresten ikkje kontroll på EL, så litt verre med pliktsex når ein ikkje veit når den riktige perioden er. ;) Men NÅ har eg endelig funne EL! :skya: Så det blir vel nesten pliktsex i kveld, siden eg har vondt i magen, men føler me må :sengekos: likevel.

GRATULERER så mye med EL :D:D Eggeløsnignstest eller? Syns selv også, at da jeg har vist at jeg har hatt EL, så har det vært mye plikt inne i bildet. hehe.. Tror egentlig det er mest plikt for samboer, for han får vel nesten litt prestasjonsangst. *dakar*. Men, men, vil det jo begge to så da.. Ikke merket noe forskjell på lyst før og etter pilleslutt egentlig.. hmm.. Merket du det mye?

Var på pilates igjen istad. Det stod IKKE til forventningene denne gangen. Likte det skikkelig godt sist gang, men idag ble det bare kjedelig. Annen instruktør. Følte det bare ble pusting og pesing og ingen trening. Menmen. Blir nok å være med på den andre timen med pilates hvis det skal gjentas noe mer ja :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heier på dere

Har mye større lyst etter p-ring slutt jeg :sjenert:

Takker :D jeg heier også på oss.. hehe.. Men, føler jeg må jenke forhåpningene litt. Kommer sikkert til å ta årevis før vi lykkes.. *surve*. Men, man vet jo aldri, lov å håpe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg litt mer behersket når det gjelder testing denne mnd. Ikke like desperat etter å få negativt resultat:( IKM er jo ikke før mandag, men lurer på å teste på søndag da jeg har fri.. 1 dag før IKM er vel ikke så farlig? Burde vel venta til etter IKM men.. hemm..

HAdde besøk av foreldrene mine idag. Snakka en del om livet generelt og fremtiden. Pappa sa liksom om barn og fremtiden, men barn kunne vi jo bare vente med da. Han sa vel rett å slett at han håper vi venter med det. Men forstår ikke helt hvorfor. For vi er jo voksne begge to, i fulle jobber, ingen mer utdannelse i planene for øyeblikket, har hus og biler. Alt er jo rett tid egentlig :) Men tror nok de blir glade uansett den dagen jeg blir gravid. De liker nok å få barnebarn. Stas det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig sjelden kviser, men nå har jeg jaggu en 8 stk ell noe rundt nese og munn. 2 gigantiske (ene borte nå), og en som starter nå kjenner jeg. De andre var litt mindre. kjipt.. for fryketlig sjelden jeg fåt noe anna kvise en disse bitte små..

Gleder meg til søndag, mrn gruer meg egentlig til å bli skuffet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du gleder deg til søndag og testing, men gruer deg for å bli skuffet. Jeg har to uker til å grue meg for negativ test.... Men har egentlig nok å gjøre så regner ikke med at jeg får tid til å tenke for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt at du gleder deg til søndag og testing, men gruer deg for å bli skuffet. Jeg har to uker til å grue meg for negativ test.... Men har egentlig nok å gjøre så regner ikke med at jeg får tid til å tenke for mye.

Ja, tiden går på en måte fort, men alikevel, så saaakte :(.. Leste på nett istad om kviser og evnt tegn på symptom.. huff.. Man blir helt gal i symptom jakten. Men det skal sies at jeg så si aldri har slike ordentlige kviser da. BAre slik småtteri. FRyktelig lyst til å teste imorra. Tror jeg er så svak at jeg kommer til å gjøre det. Men blir den negativ da, venter jeg til etter IKM tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da. Krysser hardt for deg nå altså. :klem:

Takker og bukker :) krysser alt jeg kan krysse.. hehe.. Er liksom domme dag da man tester. Enten/ eller =) Time will show :=)

Syns lufta i magen minner meg om tidligere sykluser hvertfall =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og testen var blendahvit :(:(

Kan vel ikke gi opp håpet før mandag men.. Litt skuffet blir man jo. Men er jo lov å håpe at man er blandt dem som ikke produserer mye hcg i starten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...