Gå til innhold

Seeya`s prøve verden


Seeya

Anbefalte innlegg

CD 21. "mensen" ble søkk borte :) heldigvis egentlig.. Så lurer jeg meg selv hvis jeg starter litt forhåpninger om festeblødning? Merkelig hvertfall. Men litt dumt å lage meg forhåpninger også liksom.. Men, blir jo litt undrende. Vil såå gjerne bli gravid denne mnd.. Pliiiis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sånn en pp jeg også, men fikk mensen når jeg forventet den. Skikkelig skuffa da ja. Vet dessverre ikke hva det kan være. :klem: Håper det er spiren som sitter fast hos deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja, er vel helst slik det er hos meg og tenker jeg :) Blir nok mensen om en uke ell to.. Aner jo ikke når EL var så vet heller ikke når IKM er :P..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) håper innerst inne hvertfall..

Men på en måte virker det så surrealistisk at jeg skulle bli gravid. at jeg skulle få barn. Helt merkelig. Å tenke på at jeg faktisk har kommet dit henn at jeg ønsker å stifte familie. Få mine egene barn. :)..

Lørdag fikk min X svigerinne vite at vi "prøver". Hun spurte om når vi sku ha barn å slik, så dro jeg litt på det (som jeg vanligvis gjør), og da sa hun, "ja, dere bruker ikke prevensjon og tar det som det kommer?", og da sa jeg ja :) Ser liksom ikke vitsen i å juge heller. Idag sa en venninne noe om barn igjen, og spurte om når vi skulle ha barn. Da sa jeg at vi får da håpe det ikke er så lenge til. Men tror ikke hu forsto det likevel. For ble noe anna å snakke om akkurat da, så da droppa vi emnet :) hehe.. Tar det ikke så tungt om noen skulle få vite om det. men, med begrensninger om hvem såklart. Bare de aller nærmeste som hadde fått vite uansett. Og kun de jeg stoler 110% på egentlig.

Men, håper jo at prøvinga snart er over :) så er det heller graviditet jeg kan fortelle om :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me too :) takkker :)

Uff, håper jeg ikke begynner å bli forkjølet. Litt tett i halsen og nesa i dag kjenner jeg.. usj.. Har IKKE tid til forkjølelse nuh.. Har mer tid til morgenkvalme!!! hehe.. Ikke at jeg ønsker meg det. Men har man det er man jo gravid. Bedre med graviditet enn forkjølelse :P..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too :) takkker :)

Uff, håper jeg ikke begynner å bli forkjølet. Litt tett i halsen og nesa i dag kjenner jeg.. usj.. Har IKKE tid til forkjølelse nuh.. Har mer tid til morgenkvalme!!! hehe.. Ikke at jeg ønsker meg det. Men har man det er man jo gravid. Bedre med graviditet enn forkjølelse :P..

Hihihih.. den der er jeg enig i!

Huff, satser på at det er bare en forbigående sår hals og tett nese...

*sende friske bassiler til Seeya*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

CD 27 :) Syns det er blitt mindre utflod siste dagene... hmm... det er ikke bra, for hvis man er gravid har man jo masse utflod.. ???

Heier på deg også Nøtt :) håper spiren fester seg... tviiler på at noe har skjedd her.. ingen symptomer hvertfall.. Bortsett fra den rare blødningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen symptomer jeg heller, så regner vel egentlig ikke med at det har skjedd noe. IKM er neste helg, så er jo bare tiden som vil vise det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn der heller?? Ikke her heller :(

Håper du er den som ikke merker no særlig til svangerskapet og at det faktisk har satt seg en spire i din mage :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...