Gå til innhold

Seeya`s prøve verden


Seeya

Anbefalte innlegg

Hm, er vel CD 2 idag da. Fikk en god nyhet idag. Hu på jobben hadde IKM igår, og positiv graviditetstest idag :D så da håper jeg det smitter over på meg.. Hadde vært sykt gøy å vært gravide samtidig :).. *håpe* på meg neste mnd. Så nå blir det litt ekstra løfting og diverse på meg for å lette hennes hverdag på jobb. Men det gjør meg ingenting :) Håper virkelig at alt går bra for henne denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shoppa rikelig nå gitt :) Bestilt termometer med 2 desimaler, CB eggeløsningstester(vil sjekke med de da jeg tror billigtester er positiv), og flere graviditetstester. Svidde jo av noen denne mnd :/..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å si igjen nå om dagen.. MENSEN!!!.. kjett.. er et slag i trynet hver gang den kommer.. Håper virkelig at neste mnd er den som gjelder :) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julaften... Fortsatt syk.. Kjipt.. Har det best da jeg sitter rolig. Kaster ikke opp, men er kvalm og må på do hele tiden.. Men, må vel snart dusje og pynte meg selv om ikke formen er på topp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julaften... Fortsatt syk.. Kjipt.. Har det best da jeg sitter rolig. Kaster ikke opp, men er kvalm og må på do hele tiden.. Men, må vel snart dusje og pynte meg selv om ikke formen er på topp..

:klemmer: Håper du er blitt bedre nå og at julaften gikk bra selvom du var syk... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, julaften gikk da den :) Ble litt mat, men heller lite dessert, kaker, kaffe og gløgg men. Jeg som hadde gleda meg til gløgg :P.. menmen.. Frisk igjen nå da :) Samboer ble syk 1 dag. Så da måtte jeg nesten dra på familie selskap til hans familie alene. Koslig likevel da :)

Uff, jobb imorra. Menmen, må vel nesten. Samboer starter sin fri imorra da, men jeg starter på jobb igjen. Jobba også 1 dag da. Men hatt noen dager fri nuh :)

Skal ha fri over nyttår 4 dager da.. Langfri som ligger i turnusen min..

Passer tantegutten min og søstra hans idag, eller fra igår til idag da. Han er 7 år, mens hu er 1 år. Han er veldig flink og snill og gjør alt som man ber han om å slik. Flink til å passe på søstra si er han også. Men hu, er litt umulig. Skal ta i alt hu ikke får lov til. Føler som jeg snakker til en liten hund, for går i sier nei hele tiden. Hu er stikk motsatt av hvordan broren var da han var liten. Blir skikkelig sliten av å passe på hu. Kan aldri slappe av 1 sekund. Må følge med hele tiden. Men så er jo ikke akkurat hjemme mitt tilpasset en 1 åring heller da.. Gleder meg til å slappe av litt i efta før svigers kommer på kaffe :).. Kanskje farge håret mitt hvis jeg rekker også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt dag på jobb idag!!!! Eneste som holder meg oppe til å beholde jobben er at jeg håper jeg blir gravid snart. For å være helt ærlig, så innerst inne, uten at jeg egentlig har turt å innrømme det for meg selv, så trives jeg ikke i jobben. Håper på å bli gravid snart, og innen den tid jeg er tilbake fra permisjon tror jeg jobben er helt annerledes. Er planer stor forandring, i forhold til lokaler og arbeidsmetode, så innen permisjon er over håper jeg dette er i boks. Hvis ikke er jeg snart aktiv arbedissøkende. sikker bare noe jeg føler idag fordi jeg har hatt en dritt dag, men det har liksom vært nok av disse dagene siden jeg begynte generelt..

Da jeg fikk tid til å gå på do så bynte jeg å grine.. Vet at dette ikke er riktig. Klarer ikke helt forklare hvorfor jeg ikke "trives" men har med arbeidsmengden, arbeidsmetodene, det rutinerte systemet som ingen NY kan komme å finne på å gjøre noe annerledes og den eldste dama som er assisterende sjef, og skikkelig autoritær uten å egentlig si noe.. Hu sier ting med blikket.. Noen dager er helt greie og fine, men noen dager svømmer jeg hele jævla dagen og nesten stuper da jeg er ferdig å kan tenke igjen.

Sikker litt pist nå idag bare pga denne dagen, men anyway, er sikkert ikke sånn til vanlig, men syns likevel at hvis man føler det slik 2-3 dager i mnd så er det noe som er feil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år!

:klemmer:

Håper 2009 bringer mye positivt!

Og håper ting ordner seg på jobb. Er ikke meningen at man skal bli så utslitt og negativ av jobben. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen :) Og håper spiren snart setter seg for dere alle. Også hos meg da :) hehe..

Ja, det skal liksom ikke føles slik på jobb. Men, får håpe jeg snart blir gravid. For har en jobb som det er begrenset hvor langt ut i graviditeten man kan jobbe også. Hvertfall så stressende og slitsomt som det er for tiden. Så håper jeg på bedring senere :) har fri til mandag nå.. Blir litt deppa av å tenke på jobb på mandag.. Håper på gode dager fremover :) For de finnes de også heldigvis. er veldig variert ettersom hvilken oppg man har.. Så halvparten av dagene r greie, mens andre er forferdelige til tider.. menmen..

Jobb må man tross alt ha... Og jeg håper jeg en gang i fremtiden kan få jobb der jeg jobbet før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på CD 19 idag. Har testet etter EL siden cd 14. Usikker på om jeg har hatt noe positivt resultat, for hadde jo tenkt å ta CB digital da jeg så at billigtestene kanskje var positive. men, syns liksom ikke jeg hadde fått noen positiv, men så at den igår var svakere enn dag 16 og 17, så tok en cb digital og den var negativ. Skal prøve en billigtest etterpå å se hva den viser..

Har hvertfall hatt sex hver dag siste uka da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 23. Ingen PÅVIST EL denne mnd, men er to dager streken var sterkere enn ellers. Så, EL da? eller så har jeg rett og slett ikke EL, men bare litt EL slim.. Kan man ha slim uten EL? Hvis jeg ikke blir gravid denne mnd, skal jeg ringe legen og be om å få GU slik at hu kan se om EL er på vei neste mnd.. Bare for å vite om jeg har EL eller ikke. Kjedelig å prøve i evigheter, så viser det seg at man egentlig ikke har EL. Håper virkelig at graviditet er smittsomt, og at jeg har blitt smitta av hu på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istad var svigers her :) også skulle svigerinna mi se på noe på datan min.. Hu satt ved siden av svigersmor, og svigermor så også på datan min. Så kom jeg på at jeg hadde barnimagen siden oppe. Lurer litt på om de oppdaga det eller ikke :P.. Syns liksom jeg så svigermor gruble litt.. Skulle gjerne fortalt henne at vi prøver, men ikke med mindre hun spør. Hmm, ikke sikkert noen av de så den sia, men kanskje. de kikka jo på og svigerinna mi brukte pc n litt. Hmm..

Hååååper det funker denne mnd :) håper jeg hadde EL iallefall.. Er bedt på midag på lørdag til noen venner.. Skal være spekemat. Er litt betenkt med det, men, kan jo ikke leve livet mitt på vent pga "kanskje" jeg er gravid halvparten av tiden. Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 28 idag. Nærmer meg IKM. Selv om jeg ikke helt vet når IKM er men.. Hvis "El" var da strekene var litt sterkere, så er IKM CD 30-31 ell noe. Men det stoler jeg ikke på. Tror heller at jeg ikker har el eller har hatt el i det hele tatt jeg siden pillene.

Bestilte lege time igår da :) 30 januar.. Så får vi se om det iappser da i forhold til mensen og eggeløsning. Skal jo ta GU for å sjekke om jeg har El ell ikke.. så får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, har hatt en rar følelse i brystene. Ikke som om de er ømme, men tunge. Ell, ikke det heller, men klarer ikke helt forklare det. Meeeen, Jeg tar ikke dette som ne symptom fordi mensen kommer garantert :(:(.. Kjett men.. Har slutta helt å ha forhåpninger nesten. har også hatt litt stikninger / vondt i magen, men dette er også sikkert normalt i syklusen. orker ikke ha for store forhåpninger, så har skjerpa meg med innbilte symptomer. Så vi får bare vente å se :) Lørdag har jeg fri, og da er det CD 32 så hvis ingen mensen har kommet så svir jeg nok av en test. er greit å vente på mensen, men er jo litt utålmodig selv om mensen sikkert garantert kommer.

Var på gamle jobben istad. Savner den og folka så masse :(.. Er et ledig vikariat på 1 år der fra neste mnd, såå lyst på den, og hadde fått den hvis jeg vil ha den, men tør ikke si opp min faste for et vikariat. Søren også.. Hadde tjent bedre, trivdes bedre og alt ville vært bedre :P.. men, tenker jo så lenge jeg planlegger barn, at hvis jeg skulle tatt det vikariatet så hadde jeg jo kanskje ikke hatt jobb etter endt permisjon. Men, om 1-1,5 år, blir det utlyst en fast stilling der så da vil jeg søke. Men er sikker mange som kommer før meg i køa, men lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes så absolutt at du skal søke på den stillingen som blir utlyst der om 1 - 1,5 år, du skal ikke se bort i fra at du faktisk kan få den.

Skjønner den følelsen du går rundt med ang ventingen på mensen. Har jo akkurat vært der selv. Venter i spenning med deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...