Gå til innhold

Seeya`s prøve verden


Seeya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CD 28. Nærmer meg. Tipper ca. 30 ell 31 dager. Ingen mens el spotting i stikte, men også nesten nada med utflod. Ingen symptomer på verken mens eller graviditet hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne å kikka litt i dagboka di igår serru :)

CD 29 nå.. ingen symptomer, ingen mens.. men har vel ofte skjedd den ikke har kommet før CD 30-32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør jo det :) CD 30 idag. Var svak og tok en graviditets test idag.. Blank den ja :/ Så vet ikke helt om jeg egentlig ga opp håpet nå.. hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Kan jo hende at du er gravid, men at kroppen ikke har produsert nok HCG til å gi utslag på en test ennå. Er det vi satser på nå eller hva???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å håpe? :) Syns liksom det virker så uvikkelig at jeg skulle være gravid.. Ingrn spotting eller mensen enda :).. meen, kan det telle som mensen det jeg hadde da jeg hadde den blødningen a? Spotting i 1 døgn liksom. Hmm.. Var ikke noe slik " gammelt"" blod eller noe. Bare litt rosa utflod, bitte litt blod. Kan jo ikke ha vært mensen det.. Og er jo CD 30 idag. Så skulle jo tro at spottinga skulle begynne snart.. Begynner det ikke imorra heller, så lurer jeg litt. MÅ hvertfall vente til lørdag el søndag før jeg tester igjen. Brukte billigtest da.. Å nå har jeg tomt for de, så må ble clear blue neste gang. Har de liggende til den dagen billigtest viser positvt, for da kan jeg spandere på meg CB., Hehe.. Men har jeg ingen mensen innen lørdag / søndag så spørs det om jeg spanderer en på meg likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spander på deg en CB om du ikke har fått mensen til søndag. Spotting i et døgn høres ikke ut som mensen altså. Her har jeg begynt å spotte. :sur: Så mensen min er nok rett rundt hjørnet ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, så dumt :/ med mindre det er festebødning da? men det merke du vel kjapt egentlig, om mensen dukker ordentlig opp :(..

Ingen mensen her enda heller :) mer utflod idag.. ingen spotting eller noe.. og er vel CD 32. Tror jeg må teste imorra tidlig.. Klarer nok ikke vente.. Fro er ikke mensen her innen natta så er den iallefall sen tror jeg.. *hååååpe*

Kan jo ikke ha vært mensen det jeg hadde. Var jo ingenting liksom..

Har bakt en del julekaker idag og siste uka. Blirr brune pinner, serinakaker, krum kaker og "stygge" sirupssnipper og pepperkaker av sirupssnipp deigen. Skal bake med noen fra jobben over helga :)..

Driv å handler julegaver, baker, prøver å vaske huset, og jobber masse om dagen. Tia går så fort. Under 2 uker til jul jo. Fant den perfekte julegaven til min kjære i år da :) og han har ingen aning om hva det er..

Fant foresten igjen 2 billigtester da jeg rydda her.. så blir nok kanskje billigtest imorra.. eller CB? hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, kjedelig da :(.. bedre lykke neste gang :)

CD 33 idag.. Ingen mens.. og negativ CB idag tidlig.. Gul, creamy utflod hatt de siste 2 dagene. Hmm.. merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 34, ingwen mens. Skulle ha rakfisk igår, fordi det var jo CD 33 så regna jo med at jeg hadde fått mensen. Men turte ikke spise rakfisk jeg, slik i tilfelle det skulle være noe mystisk i magen. Hehe :P.. Hadde det vært speke mat, så greit, men rakfisk syns jeg blir hakket værre igjen da. Så da spiste samboer rakfisk og jeg noe anna..

Jobbe på søndagsåpent i butikken idag :) Kanskje Bowling med noen venner av samboer ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er veldig spennende. Går CD 35 i møte med ingen mens. Men det som gjør meg litt frustrert er de negative graviditetstestene. Tenker at det ikke er noe vits i å teste mer enn med 3 dagers mellomrom minst. Så venter hvertfall til tirsdag morgen før neste test. Rart dette her egentlig.. Men blir ulidelig skuffa om mensen skulle kommer nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet hvordan du har det. :klem: Enda jeg ikke går over tiden, men her har mensen faktisk funnet det for godt å komme et par dager for tidlig. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tidlig er jo også dumt da:/ for da har man ikke stabile sykluser å forholde seg til :/

CD 35 idag. Men, idag ser det ut som jeg har bynt å få EL slim.. hmm.. kan den lille blødningen¨på under 1 døgn vært mensen, og jeg nå er på CD 16 og har startet med EL slim. Hmm.. Rimer ikke liksom. Men man har vel ikke slim da man er gravid? Teste imorra igjen trur jeg.. gått 3 dager siden sist da så..

Fikk veldig lyst til å fortelle ei på jobben idag at vi prøver. For jeg skjønte på hu at det gjør hu og hennes mann også. De har tydligvis prøvd en stund slik jeg forsto.. Hadde vært litt gøy å snakka om det :) hu sa det ikke rett ut, men skjønte at du prøvde å fortelle det på en måte.

Vil være gravid nå :) men gir litt opp håpet så lenge det ser ut som jeg har EL slim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 36- og nå ser det ut som om mensen er på vei gitt.. Greit å få den igang istedet for å ikke være gravid og heller ikke ha mensen. Hadde negativ test idag tidlig også så da.. Spotter/brun utflod/ blør litt nå. Startet 12 idag ca. Så var vel bare litt sen da..

Fortalte ei på jobben om prøvinga idag da.. Sa at jeg skjønte at vi var i samme båt.. prøvde begge to.. Hu var gravid 3 mnd på vei, men mistet i april :/.. den gangen var det ikke planlagt ordentlig da.. Men ikke skjedd noe siden da. Så hittil har vi prøvd ca like lenge. Hadde vært skikkelig gøy om vi skulle blitt gravide samtidig :) hehe..

Eneste jeg ser positivt med å fått mensen er at da er jula/nyttår trygg uten å måtte sno seg unna alkohol da :) hehe.. Slipper unnskyldninger pga at jeg ikke visste. hadde jeg vært gravid er det en ting, men om jeg bare "kanskje" hadde vært gravid så er det annerledes. Slipper hvertfall å være mellom EL og mens i jula.. Skal bestille meg termometer med 2 desimaler nå, og skal teste etter EL neste mnd. Orker ikke uvissheten om når El er hvertfall som denne mnd. For så lenge jeg var så sen med mensen så vet jeg jo egentlig ikke når EL var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...