Gå til innhold

Seeya`s prøve verden


Seeya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MENSEN!!!:( jaja, da var det mensen da.. Men tidligere enn antatt. Så spørs om EL var tidligere enn anntatt også- For har pleid å hatt 14 dager mellom EL og mens ca. Så, jaja. Da slipper jeg å bekymre meg for drikking i et selskap, og spekemat i et selskap og drikking i forbindelse med jobben. (alkohol er det heller sjelden jeg drikker, men er to slike anledninger hvor jeg skulle ha drukket nå). Så da får jeg kose meg med litt vin, og håpe på bedre klaff neste gang :)

samboer blir ikke slik skuffa som meg, for som han sier, så forventer han ikke at jeg skal bli gravid hver mnd. Han gleder seg heller den dagen det skjer, og forventer ikke at det skal skje hver mnd. Vil jeg også :).. Ikke ha forventninger, men ikke lett det altså. Så jaja. Da får vi se da..

CD 2 idag tror jeg at jeg skal regne. Spotta jo fra søndag, men spotta nesten hele dagen igår også, og først i natt det kom litt mer. Ikke kommet mye enda, men tipper jeg skal si det starta igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Bra flere enn jeg håper. Må innrømme det er litt tungt hver mnd da man er blitt sikker på at det ikke klaffa. Kunne det ikke bare vært så enkelt at vi bare ble gravide da vi ønsket det?? ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Bra flere enn jeg håper. Må innrømme det er litt tungt hver mnd da man er blitt sikker på at det ikke klaffa. Kunne det ikke bare vært så enkelt at vi bare ble gravide da vi ønsket det?? ;p

Hadde det enda vært så enkelt for oss ja. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ har det gått en stund siden sist jeg skrev. Er ikke så mye å skrive under mensen + at jeg har vært veldig opptatt de siste dagene. Mensen er over, og venter på EL. CD 9 idag. Skal gi oss med plikt sex, og ta ting som det kommer, men må jo så klart passe på å kose ekstra rundt EL. Ikke helt bestemt meg om jeg skal teste etter EL enda denne mnd. Funker det ikke denne mnd, så skal jeg starte å tempe igjen neste mnd. Vil at det skal klaffe snart som mulig.

Svigermor sa her om dagen at hun ønsket seg tobente barnebarn :) (hu har bare firbent barnebarn=hund). hehe. Har så lyst til å gi svigerforeldrene mine et barnebarn snart. Tror min mor også hadde syntes det vært fryktelig stas om jeg ble gravid. Hvis det skulle klaffe denne mnd må vi nesten fortelle det i jula da :). men, er ingen vits i å få forhåpninger. fri i 4 dager nå =) utrolig deilig.. ble spurt om å jobbe, men har såå lyst på litt fri. Hadde trengt pengene, men, har så lyst på fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD, hm, følger ikke helt med denne mnd, *tenke* CD 12 idag. Orker ikke teste etter EL denne mnd. Vil la ting skje som de skjer istedet. Orker ikke all denna testinga. Blitt lei kan man si. (er den positiv eller ikke?sammenlingne med gårsdagens osv). Så, El har jeg sikkert uansett, så da får jeg bare leve i uvisshet om eksakt når. Litt usikker på om jeg skal bruke wild jam denne mnd da, fordi hvis man bruker WJ burde man være heeelt sikker på at EL er over da man tar dem. Så da er det jo litt dumt siden jeg dropper å teste. Menmen, dropper nok wild jam denne mnd også å lar naturen gå sin gang :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Imorgen er det 14 dager siden mensen. Så da er det vel en 2,5 uke til jeg kan se om det klaffer denne gang eller ikke. Men tia nå mot jul mkommer til å gå syykt fort, både bra og synd. Skal jobbe så si hver eneste dag frem til jul. allle dagene jeg har fri fra min faste jobb, skal jeg jobbe i butikken til min far. Så det er nok å henge fingrene i frem til jul :) i tillegg kommer jo trening, hunden, husarbeid, husvask til jul, baking til jul, julegavehandling osv.. så tiden kommer til å flyyyy..

Er litt slik at da jeg har fri fra jobb, så syns jeg det er digg med fri, og jeg nesten gruer meg til å gå på jobb igjen, mens da jeg er på jobb er det liksom greit. Savner min gamle arbeidsplass helt sinnsykt egentlig. Jobben nå kan ikke sammenlignes i det hele tatt.. Der var det mye yngre mennesker som jobbet, + at vi hadde det rett og slett skikkeliig gøy på jobb.

Trives jo nå også, for det er jo en grei jobb, men jeg er ikke slik superfantastisk happy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD - 15 idag. Så har EL muligens nå ellers når som helst fremover. Orker ikke teste. Vil ta hele prøvinga med ro denne mnd, for kanskje det er det som funker :) Mange som blir gravide da de slutter å "stresse" med det, så la oss håpe jeg også blir det :) hehe.. Koser oss når vi føler for det bare. Ta ting somd et kommer denne mnd. Har så lite lyst til å teste noe mer etter EL hvertfall.

Hadde det ikke vært for at jeg hadde mensen for 2 uker siden, hadde jeg trodd at jeg er gravid, for jeg er så sykt utmattet og sliten om dagen. Helt ødelagt. Fått høre av 2 personer at jeg ser så sliten ut også.. vært slik en ukes tid. Håper snart formen kommer seg igjen :)

Var på besøk hos noen venner igår med en baby på 3 mnd. Åh, vil så gjerne ha slik. Han er såå god :).. litt moro å se når jeg sette babyen i samboeren min sine armer.. Han er nok litt redd for å holde i babyer tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er akkurat likedan som det jeg er for tiden, og jeg hadde mensen i forrige uke. Jeg er sliten og orker ikke så mye, og mannen lurer på hva som er galt. Ja, ja - vi får håpe det klaffer for oss begge snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra vi er 2 da :) Desverre så sier jo mensen oss at vi ikke er gravide. :/

Blir litt spennende denne mnd å ikke vite når jeg har EL, for da vet jeg jo heller ikke når IKM er. Spennende, men sikkert frustrerende også. Håper jo bare at mensen ikke kommer :) Siste sjanse denne mnd, hvis man skal kunne fortelle familie det på julaften ell noa.. :P..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 PP - CD 17 idag. OM 2 uker ca kommer vel mensen :/.. Håper ikke men :)

Tia kommer til å gå fort, for skal jobbe hver dag frem til jul (1 dag fri tror jeg), så tia går iallefall fort frem mot mensen.. Og alt julestyr i tillegg så.Vaske hus + bake + julegaver. :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hm, noe rødbrunt på papiret. Såvidt.. hmm.. Klarer ikke helt forklare det med noe egentlig. Slutta med EL slim for 3 dager siden. Hadde bitte litt idag. Pleier ofte å slutte med slim rett før EL tror jeg.. Så få igjen da El er.. :P..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 20. Var det ikke mensen likevel? Hadde jo bitte litt hele dagen igår, og på kvelden trodde jeg mensen var kommet. Men slutta så brått å blø, og var nada hele natta og hadde blank utflod idag. Ca. halv ett var det bitte litt rosa, men etter det igjen ingenting. Hmm.. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...