Gå til innhold

Seeya`s prøve verden


Seeya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikkje for at det treng å vera ein samanheng, men slik har faktisk eg også det for tida. :Nikke: Litt friskt blod nesten kvar dag, så brunt blod, brunlig utflod, nesten heilt kvitt blødninga, og så startar det med litt friskt blod igjen. Blir litt lei av at eg aldri ser ut til å bli ferdig med denne blødninga. :sukk: Eg veit ikkje kva som er normalt etter ein SA. Eller om det fins nokon normal overhodet? :klø:

Hvor lenge er det siden SA din nå da? Hmm.. Kjett når det aldri kommer seg i orden da.. Lenge siden jeg skrev her nå, men en dag her tenkte jeg at det var helt over, hadde slutta å blø om natta og litt rosa utflod om dagen bare, men så, plutselig hadde jeg blødd en natt her. Blødde så litt den ene dagen igjen. Så rosa utflod en dag igjen. Men nå har jeg ikke sett noe rosa siden igår tidlig ell noe. Da har det jo gått 1 uke også. Spørs nok om det er mensen, bare en rar mensen.

God helg, Seeya! :hug:

Håper du er ferdig med blødningane nå.

God helg til deg også :)

Nå har jeg fri helg. Deilig :) Lurer på om jeg skal bestille meg fler EL tester idag på billigtester. Må nesten vite sikkkert når el er, for trodde jo det var lørdag denne gangen, men fikk jo "mensen" 6 dager etterpå. Og det er jo litt vel tidlig, siden det gikk akkurat 14 dager mellom El og mens de siste gangene. Lurer på om jeg skal bestille meg et termometer med 2 desimaler også. For ser ut som prøvingen kan ta sin tid. Er 5 pp, dag 9 idag. Så er vel snart EL igjen også da, hvis alt stemmer. Hvis jeg ikke skal begynne å blø i hytt og vær slik jeg gjorde de 2 første mnd etter pille slutt da. For hadde nok ikke noe EL da tror jeg.

Det heter jo det er best å ha sex annenhver dag i hele perioden. Men vi orker rett å slett ikke, så følger heller med på når El er, og har masse sex rundt de tider. Er faktisk skikkelig slitsomt å passe på å ha annenhver dag hele syklusen, så tror vi dropper det enn så lenge.. Men funker det ikke snart må vi vel tilbake til det vil jeg tro.- Merkelige med denne syklusen var jo også de ømme brystvortene, merkelig, aldri vært slik før...

Nå skal jeg trene og handle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg skrible litt her igjen da. Prøver lykken på ny i ny syklus, og satser på at jeg i det hele tatt får EL. Og at det kanskje blir en liten spire ut av det :):) *håpe* Hvor lenge venter man med å gå til legen hvis syklusen ikke kommer i rute etter pilleslutt da? hemm..

Ikke bestilt nye EL tester enda, men skal se om jeg ikke gjør det idag. Tror kanskje jeg har igjen 2 også. Idag er jeg 5pp- dag 11 hvis jeg husker rett? :)

Snart EL håper jeg.. Sluttet helt og blø for godt hvertfall, og har bare vanlig utflod om dagen nå. Men da varte mensen i en uke da, rar mensen men.. Var på fest på lørdag da, for tenkte så lenge det var eneste fri helga på leenge, + at jeg var mellom mensen og EL så kunne jeg passe på. hehe.. for tipper det ikke er ofte fri helg, og tiden mellom mens og EL klaffer samtidig :P

Vært på spinning nå =) *sprek*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner EL denne gangen, Seeya!

Her jaktes det også på EL om dagen, er på dag 11 idag jeg også, og håper jeg får EL rundt helga. Skal på sykehuset og ta blodprøve for å se om jeg har hatt EL fredag i neste uke.

Heier på deg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner EL denne gangen, Seeya!

Her jaktes det også på EL om dagen, er på dag 11 idag jeg også, og håper jeg får EL rundt helga. Skal på sykehuset og ta blodprøve for å se om jeg har hatt EL fredag i neste uke.

Heier på deg :duskedame:

Så bra det er flere som ligger likt i syklusen som meg :) Da er vi fler som kan vente på IKM samtidig. :) Og ventetiden er som regel lang...Heier tilbake :)

Håper du finner EL :danser:

Satser jeg på også! :)

Trodde jo det kanskje ville bli kluss med EL nå, siden mensen var kluss, men ser ut tiil at EL kommer på rett tid. Dag 14 idag, og har fått en del EL slim :D:D så det tyder bra.. tok EL test idag, men negativ, men tror idag er bare starten av EL. Merker litt spesiell følelse i magen også. Føles som litt støl i magen, men mest på sidene..Vanskelig å beskrive det. Skal teste etter El hver kveld nå, så får vi se :) Fikk 28 nye EL tester i posten idag.. Men håper jeg slipper å bruke så mange av de.. For kanskje klaffer det denne perioden? =)

Men, så klart, sist EL ble samboer syk, magasjau :/.. Men heldigvis rett etter EL dagen da.. (hvis jeg hadde EL da i forhold til mensen kluss).. Men, nå igår, starta forkjølelsen. Så idag er han ganske dårlig. Men, vi skal ha sex likevel ass.. Kjett å bli syk begge gangene under EL.. Må ha sex noen dager fremover, kanskje en ukes tid for å være sikker.. Ell vi får se når testen blir positiv :) men hvertfall ganske sikker på at det er EL slim jeg har nuh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innom og heia litt. :duskedame: Sååå spennande med EL! :fnise:

Det er veldig spennende :) Merker godt at tia mellom mens og el er veldig kjedelig, men så fort el nærmer seg tenker jeg mye mere på prøving. barn. baby :)

Nå er jeg hvertfall sikker på at jeg har en god del EL slim. Aldri hatt det så tydelig før. Men desverre ble det ikke noe kos på meg igår, samober syk og feber :/.. kjipt... men håpe vi får prøvd på dagen idag likevel.. Kjett å¨kaste bort en PP.. Men, spørs jo så klart på formen. Men vi skal nok klare det, håper jeg :)

Nå har jeg fri idag, og skal straks på pilates. Aldri prøvd før, så det blir spennende :).. skal bake, rydde og lage middag senere idag.. Så på jentekveld ikveld.. Jobb igjen imorra da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: God bedring til mannen. Håper han snart er frisk igjen. Og særlig frisk nok til å utnytta EL. :lur:

Korleis var pilatesen? Eg har tenkt litt på å prøva det sjølv. Men det har så langt stoppa med tanken. Eg har ikkje turt å prøva, for eg er stiv som ei ku, og ser sikkert fullstendig malplassert ut på pilates. :sukk: Eg trenger kanskje berre eit spark bak? :klø:

Kos deg på venninnetreff. Håper du får ei fin helg, til tross for jobbing. :hug:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: God bedring til mannen. Håper han snart er frisk igjen. Og særlig frisk nok til å utnytta EL. :lur:

Korleis var pilatesen? Eg har tenkt litt på å prøva det sjølv. Men det har så langt stoppa med tanken. Eg har ikkje turt å prøva, for eg er stiv som ei ku, og ser sikkert fullstendig malplassert ut på pilates. :sukk: Eg trenger kanskje berre eit spark bak? :klø:

Kos deg på venninnetreff. Håper du får ei fin helg, til tross for jobbing. :hug:

Pilates var overaskende bra egentlig :) Var litt skeptisk på forhånd, mens syns jeg så de en gang gikk i sokkelesten og hadde det mørkt med te lys. Så¨så koslig ut. Så tenkte det var verdt et forsøk :) Anbefales :)

Handlet mye om pust, rygg og mage. Ganske så behagelig og effektiv trening. Jeg kommer hvertfall til å gjenta besøket på pilatesen :) Liker spinning å slilk, og er åpen for andre typer gruppe timer også, men alt det andre syns jeg blir for mye rytme for meg. Klarer ikke henge med, og gjør alle bevegelser feil. Føler alle andre kan progammene godt, mens jeg ser ut som ei stiv ku (vi er to), og gjør alt feil :P...

Ingen positiv el test enda heller.. Koste litt igår da. Syns nesten jeg har mindre EL slim nå enn for 2 dager siden. Idag lurte jeg nesten på om det var helg borte, men er vel bitte litt men. Testen blir ikke sterkere om dagen hvertfall. Så vi får se om det skjer noe mer snart, ell om syklusen tuller, men syns jo det var merkelig mye EL slim for 2 dager siden da.. hemm..

God helg alle sammen :D Føler det er søndag idag jeg.. for samboer og jeg hadde fri igår begge to, så var liksom lørdag igår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilates var overaskende bra egentlig :) Var litt skeptisk på forhånd, mens syns jeg så de en gang gikk i sokkelesten og hadde det mørkt med te lys. Så¨så koslig ut. Så tenkte det var verdt et forsøk :) Anbefales :)

Handlet mye om pust, rygg og mage. Ganske så behagelig og effektiv trening. Jeg kommer hvertfall til å gjenta besøket på pilatesen :) Liker spinning å slilk, og er åpen for andre typer gruppe timer også, men alt det andre syns jeg blir for mye rytme for meg. Klarer ikke henge med, og gjør alle bevegelser feil. Føler alle andre kan progammene godt, mens jeg ser ut som ei stiv ku (vi er to), og gjør alt feil :P...

Kanskje eg skulle prøvd ut pilates då? :klø: *sjekke plan for når det er timar* Eg har prøvd yogatrim, men enkelte av bevegelsane der fekk eg berre vondt i korsryggen av, så det måtte eg gi meg med.

Spinning har eg prøvd ein gong. Det var ein halvtime med intro-spinn. Altså nesten halve tida gjekk til innstilling av sykkelen, resten var litt forsiktig trøing og kanskje fem minutt hardare tempo. Eg svimla nesten ut, så sliten var eg. :ler: Så i spinningsalen har eg ikkje våga meg inn igjen. :gjeiper: Eg held meg stort sett til step. :jepp: Ser sikkert ut som ei stiv ku, men det er fryktelig artig likevel. :fnise: Jo vanskeligare trinn, desto bedre. :danse:

Ingen positiv el test enda heller.. Koste litt igår da. Syns nesten jeg har mindre EL slim nå enn for 2 dager siden. Idag lurte jeg nesten på om det var helg borte, men er vel bitte litt men. Testen blir ikke sterkere om dagen hvertfall. Så vi får se om det skjer noe mer snart, ell om syklusen tuller, men syns jo det var merkelig mye EL slim for 2 dager siden da.. hemm..

Nå har eg riktignok ikkje stabil syklus, men eg har funne ut at det eg trur er EL-slim, ikkje er noko eg skal stola på med det første. :vetikke: Eg trudde, pga. større mengder slim, at eg hadde funne EL tidlig i juli, så då eg fekk positiv G-test, rekna eg derfor termin ut frå det. Men der hadde eg tatt fryktelig feil gitt. Minien var visst ca 2 veker mindre enn antatt. Nå går det i EL-testar. ;)

:duskedame: Heier litt på EL din. Håper du finn den med EL-testar, så du ikkje er i tvil. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg skulle prøvd ut pilates då? :klø: *sjekke plan for når det er timar* Eg har prøvd yogatrim, men enkelte av bevegelsane der fekk eg berre vondt i korsryggen av, så det måtte eg gi meg med.

Spinning har eg prøvd ein gong. Det var ein halvtime med intro-spinn. Altså nesten halve tida gjekk til innstilling av sykkelen, resten var litt forsiktig trøing og kanskje fem minutt hardare tempo. Eg svimla nesten ut, så sliten var eg. :ler: Så i spinningsalen har eg ikkje våga meg inn igjen. :gjeiper: Eg held meg stort sett til step. :jepp: Ser sikkert ut som ei stiv ku, men det er fryktelig artig likevel. :fnise: Jo vanskeligare trinn, desto bedre. :danse:

Nå har eg riktignok ikkje stabil syklus, men eg har funne ut at det eg trur er EL-slim, ikkje er noko eg skal stola på med det første. :vetikke: Eg trudde, pga. større mengder slim, at eg hadde funne EL tidlig i juli, så då eg fekk positiv G-test, rekna eg derfor termin ut frå det. Men der hadde eg tatt fryktelig feil gitt. Minien var visst ca 2 veker mindre enn antatt. Nå går det i EL-testar. ;)

:duskedame: Heier litt på EL din. Håper du finn den med EL-testar, så du ikkje er i tvil. :duskedame:

Pilates er nok verdt et forsøk da ja :) også en vanlig spinningtime. Husker første gangen jeg prøvde spinning for 4 år siden. Gikk ut midt i timen, for orka ikke mer. Så var første gangen min igjen i november ifjor, og da syns jeg det var kjempebra ;:) Ble litt sliten i førsten, men er som regel aldri pusten som stopper meg på spinning. Mer lårene. Men, jeg syns egentlig ikke at jeg får "alt" av spinning lengre, for syns liksom ikke jeg lir noe sliten eller får økt kondisjon noe spesielt. :/.. Men, er som regel på spinning en gang i uka. Nå lurer jeg på om jeg skal henge meg på pilates en gang i uka også. Trener en del i sal ved siden av da. Liker det veldig godt også. Step kunne jeg tenkt meg å prøvd men spørs om jeg henger med. hehe..

Ja, nå har jeg nesten gitt opp EL nå, for nå virker jeg mer "tørr" der igjen. INgen slim.. Bare litt innimellom. Men når jeg tenker etter, så de 2 første gangene jeg fikk positiv El test, så hadde jeg jo ikke mye slim heller egentlig. Nesten så jeg syns det blir litt bortkastet og teste etter El nå, men, prøve å teste i noen dager til, for er jo på dag 17-18 jeg har pleid å fått det. Idag er jeg vel 16 tror jeg..

KUnne jeg ikke bare fått >EL og fått en spire. Så kunne vi fortalt alle det til JUL :) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste oss litt igår kveld, tenkte vi får vel passe på annenhver dag siden jeg ikke aner om jeg har El el ikke.. Tenkte vi sku la være, men må jo ha sex hvis vi ønsker barn. Hehe :):P

MEEEEEENNNN: Jeg fikk POSITIV EL test istad :D:D:D johooo.. hehe.. dag 17- Akkurat som i pp 2 og 3. :):) Kose litt ikveld også da.. Vurderte å ikke teste idag, for syns det virka veldig usansynlig med El, men nejda, da har man faktisk det :) Har litt slim igjen idag da.. Etter 2 dager uten..

5 pp- dag 17 = EL, IKM om 14 dager :) *gledeseg*

Glad på en måte at jeg ikke har blitt gravid enda pga jobb, men alle på jobb vet jo nå at i fremtiden (noen år) er det jo planlagt barn. Så vi snakker liksom om den dagen jeg blir gravid el har mamma perm.. Så folk er iallefall innenforstått med at jeg vil ha barn om noen år.. Bare ikke NÅ! :) hehe.. men tror nok det sku gå bra likevel.. Tror de vil forstå at jeg såklart måtte ha en jobb før jeg prøvde å få barn. Noen blir sikkert furt, mens andre bare glade. Skulle jeg bli gravid fort å ha perm, så kommer jeg jo tilbake til jobben og blir i mange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: EL!!! :danser:

Kos deg med mannen i kveld. :lur: Det skal eg også gjera - ja, med min mann, altså :ler: - sjølv om EL-testane mine er så negative som du kan få dei. :sukk: Men, viktig å øva, slik at det blir gjort riktig. :gjeiper:

:duskedame:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: EL!!! :danser:

:):)

Kos deg med mannen i kveld. :lur: Det skal eg også gjera - ja, med min mann, altså :ler: - sjølv om EL-testane mine er så negative som du kan få dei. :sukk: Men, viktig å øva, slik at det blir gjort riktig. :gjeiper:

:duskedame:

KOste oss litt vi igår ja :) El kos og kos... Plikt kos kalles det vel. Hehe.. Hvertfall så lenge han er syk. Hadde nok ikke kost noe med mindre EL da nei..

Viktig å øve ja :) Så man ikke glemmer hvordan det gjøres :P hehe

Nå er jeg litt glad, EL, Datan min ble formatert igår, så nå kan jeg faktisk skrive innlegg på KG på min egen data(lukka seg når jeg skulle skrive tidligere), og ikveld er det TV kveld. Ser egentlig lite på tv, men idag blir det tv hele kvelden. Skal kose meg med cæsar både ordentlig og reprise (ser på da jeg er hjemme), skal se bonderomantikk, greys anatomy, og skal se robinson på nett tv hvis samboer er ute. (han vil ikke se) hehe..

Merka godt det var El igår. Hadde nok litt EL murringer, og hadde en del EL slim. *Håpe* at det klaffer denne mnd :) Lurer på hvor tålmodig jeg blir med testinga denne PP.. Tidligere erfaring tilsier at tålmodigheten er liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nå er jeg litt stolt her:P endelig har jeg skrevet noe her, er bare en ivrig leser jeg vetu;)

eksamen gikk så som så, fikk akkurat det jeg ikke trodde vi skulle få, så det var jo artig:/ ikke akkurat.... men men, fikk skrevet noe , så håper ejg ikke stryker, men det er jo ikke krise akkurat, for man kan ta den opp igjen en del ganger!

ellers a frøken? :P står til? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg litt stolt her:P endelig har jeg skrevet noe her, er bare en ivrig leser jeg vetu;)

eksamen gikk så som så, fikk akkurat det jeg ikke trodde vi skulle få, så det var jo artig:/ ikke akkurat.... men men, fikk skrevet noe , så håper ejg ikke stryker, men det er jo ikke krise akkurat, for man kan ta den opp igjen en del ganger!

ellers a frøken? :P står til? hehe

Okei, kjett da :(... men kan man ta opp igjen sånn med en gang liksom? Du består vel :) Stolt av deg jeg også, nå som du endelig har skrevet her. Inne å sjekker ofte ell? Kanskje min mest trofaste leser.. hehe..

Ellers har frøkna det bra :) der? treffes en dag?

---

Ble litt skuffa idag. Kikka på testen fra igår, og syns ikke den er så positiv lengre. Streken var ikke like sterk syns jeg, så spørs da. Men er ganske så sikker på at jeg har hatt EL smerter idag. Skikkelig vondt nede i magen. Testen idag syns jeg heller ikke så så positiv ut egentlig.. hmm?ikke slik som de positive tidligere har vært hvertfall :/.. Så får bare håpe at EL er her :)Syns jo den så så positiv ut igår da men.. det var mest mens testen var " fuktig". Heter jo at man ikke skal se dagen etter, men gjør nå det da. Og da hadde streken nesten blitt borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, kjett da :(... men kan man ta opp igjen sånn med en gang liksom? Du består vel :) Stolt av deg jeg også, nå som du endelig har skrevet her. Inne å sjekker ofte ell? Kanskje min mest trofaste leser.. hehe..

Ellers har frøkna det bra :) der? treffes en dag?

---

Ble litt skuffa idag. Kikka på testen fra igår, og syns ikke den er så positiv lengre. Streken var ikke like sterk syns jeg, så spørs da. Men er ganske så sikker på at jeg har hatt EL smerter idag. Skikkelig vondt nede i magen. Testen idag syns jeg heller ikke så så positiv ut egentlig.. hmm?ikke slik som de positive tidligere har vært hvertfall :/.. Så får bare håpe at EL er her :)Syns jo den så så positiv ut igår da men.. det var mest mens testen var " fuktig". Heter jo at man ikke skal se dagen etter, men gjør nå det da. Og da hadde streken nesten blitt borte..

Juhu!!! :vinke:

Åååh, det er så kjedelig når en ikke klarer å lese ut av testen.. Du bør bruke CB sine EL-tester, de er litt mer klare kanskje? Hvis du ikke alt bruker den da....??!?

Det er bare å stå på me :sengekos: Så kanskje det duger?? :lur:

Ha en ellert toppers kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!!! :vinke:

Åååh, det er så kjedelig når en ikke klarer å lese ut av testen.. Du bør bruke CB sine EL-tester, de er litt mer klare kanskje? Hvis du ikke alt bruker den da....??!?

Det er bare å stå på me :sengekos: Så kanskje det duger?? :lur:

Ha en ellert toppers kveld! :)

jeg bruker desverre bare billigtester :/ Men har tenkt på at jeg skulle hatt clarblue, men de er så dyre i lengden :(.. Men, tenke også at det går jo ann å bruke billigtester, og da jeg tror de er positive, sjekke med en CB for å se nøyaktig :)

Men lurer på om jeg kanskje hadde EL likevel, pga "smertene" og at EL slimet kom tilbake. Men, har man smerter under eller før EL egentlig? hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...